(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
......... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
......... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Beni de aldi götürdü bu siir ,bilmedigim,ismi bile yabanci ellere.. yine acayip duygulandim..Her yönüyle övgülerin en güzeline layik mükemmel bir siirdi..Kutluyorum yürekten..Selam ve saygilarimla..
duyguların anlatımı, betimlemeler, mecazi ifadeler oldukça güzel ve zarifti. içten gelen yalın bir duygu seli, mutluluk ve özlem en güzelinden sunulmuş. tebrik ederim
Tarumar yine zihnin,sıkılmış yine nazenin yüreğin..Gözyaşının suladığı yaban çiçekleri gibi dizelerin. Nagihan kızım.Ben de seninle aynı hallerdeyim.Canım canım dediklerim canımı acıtıyor ruhumu da yakıyor. Hüzün vakitleri doldurdu gecemi gündüzümü.Şiirini okuyunca yalnız olmadığımı anladım.Yüreklerimiz bir vuruyor.Ne yapalım bizi yaratan hüzünlerimizin sabrını verir inşallah.Fekak,Nas,Ayetelkürsiye devam kızım ben de öyle yapıyorum.Tek baş vurulacak makandan rahmet,sabır ve sağlık niyaz ediyorum.Selamlarımla....Şiir yazmam demişsin ilk dizelerde yaz kızım iyi yazıyorsun.
Temel babam benim ne güzel yorum ne içten sımsıcak çok teşekkür ederim bu nadide ziyaret ve eşsiz yorumun için Dualarımız iyi ki var canım babam ve her yürek çığlığımda yanımdasın bu benim için büyük bir mutluluk ve onur sen istedikten sonra tabiiki de yazarım Temel babam ,iyiki senin gibi düşünen güzel yürekler var iyiki.. selam ve saygılarımla ellerinden öpüyorum ,iyi bak kendine olur mu..
Harikasın aşk perisi Nedir gözlerindeki çerağları böylesi yakan yüreğinin coğrafyasının en güçlü akımı mıydı seni dillediren sokakları karıştı sanki gözlerinin kaç kağıt ateşe verildi gecenin sefasında şerefine kaldırılmış kadehler sanki meyler üflenmiş üzüm gözlerine bu değişik lehçelerin hangi soyundansın peri'm mübah düşlerin ressamı gibisin gökler ismini senden almış
Harikaydın bitanem benim, gerçekten kelimelerin valsi şiir sonsuz tebriklerimle
Tebrik...tebrik...tebrik.Harikaydı daha başka ne denebilir ki.Bir de şiirlerinde babandan bahsettiğin bölümler hep duygulandırıyor beni.Kalem eline yakışıyor,şiir sana çok yakışıyor,şiirlerine ise umut da yakışıyor,hüzün de aşk da.Bu sayfaya geldiğimde şiir görmekten mutluyum.İyi ki varsın sevgili Nagihan.Bu sabah kahve eşliğinde okuduğum bu şiir; severek dinlediğim çok güzel bir müzik eseri gibi iyi geldi ruhuma,var ol.
finali icin bile iki kere okunurdu siir bir ask siiri degildi aslinda ruha can katma pesindeydi siir yazari cogu yerinde katti da ve güzel tercüme diliyle .......f.s.m
Özlem Demirkaya &*.*&