Yağmur suları düşüyor kalbimin boş odacıklarına çiy ıslatıyor kirpiklerin üstüne kara yazgısı iniyor dağların nice kuşlar ölüyor.... yoksun!
asılsız değil üçün beşin arkasına düşmedik yaşıyorken adam yerine koyduk kıskıvrak rengine tutulduk bahara yazlara tutsak olduk bırakıp gitti izi neden sonra avunduk arkasından hani ölüm gibi bir şey vazgeçmek zor tiryakilikten belki de birgün demi bırakmak gerek yoksa; yavaş yavaş mı kestiremedik alışkanlıklardan
kesilip atılmıyor işte parmak Kıymık kıymık canını acıtıyorken hepimiz biriz bir ağacız işte bir orman gibi kalabalık bir kibrit çaksalar ucumuzdan yananacağız toplu katliam domino taşları gibi devrileceğiz üst üstte yürek olmasa ya sevdalı bir ocakta kaynayan su ya dolmayan bardak düşünce yurdun ücra köşelerinde yalınız dağlar yalınız kent surları içine çekilmiş köy abdalı bir marşandiz izi bir renksiz yağmurun camdan yüzüme vuran suyun anlatarım hüznünü şehrin kaburgalarına acı bir karanlık savurur küllerini..
çözülsün artık gecenin yalnızlığının düğümü, ihaneti resmine bakarım ay/ın ay suçsuz apak! ortalık süt liman el aman! ruhunu soyarken kapitalizmin çarkı ülkemin!
ne çabuk alıştık! yokluğa yoksulluğa, bir arabaya, bir eve bir alana bir bedava şiirlere sığınırım gözlerin gözlerime sürgün! kucakladığım bir siyah akşamdır Ülkelim! Karanlık başına ördüğün düğüm!!
Sesin avazın çıkmaz benim ki cahil cesareti, küçük başımın içinde çakan şimşek! durur seyrederim en çok! ırmak boyu akar sular diz boyu çamur elini yüzünü bulaştırırken yüz karası bir çalıyı kulaklarından çekip atamam ülkemden.......
hep birlik olmak gerek!!
ah ! haziran yine ölüm kokuyor her günün güller çiçekler üzgün! gökyüzünde bir tek bulut bin parça kan damlıyor hücrelerinden sitemim sana değil, yaz ortasında bitmiyor ülkemin kaburgasında sızı, ve güz.……
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜZ/BİRLİK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜZ/BİRLİK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ah ! haziran yine ölüm kokuyor her günün güller çiçekler üzgün! gökyüzünde bir tek bulut bin parça kan damlıyor hücrelerinden sitemim sana değil, yaz ortasında bitmiyor ülkemin kaburgasında sızı, ve güz.……