Sinede ağırlık kalpte iştiyak İnsanın zoruna gidiyor işte Haddini zorlayan gönüle kıyak Bir ömrün içine yetiyor işte Sinede ağırlık kalpte iştiyak
Ayakta yılgınlık bulutlu bakış Kaderden, kedere taşınma vakti Zerrede bölünme dimağda akış Kimini yoruyor nasipsiz akdi Ayakta yılgınlık bulutlu bakış
Hatırsız lisandan kelam acele Fikrin duvarına çarpmakta var ya Gölgesi insandan çekiyor çile Ayak diremeler algıya dar ya Hatırsız lisandan kelam acele
Arzda kısır döngü düşler avare Meramsız geceye göç üstüne göç Uykular ölümlü uyanmak çare Ahrazın figânı geçiçi bir hiç Arzda kısır döngü düşler avare
Ruhlar mor desenli kızıl gökyüzü İçler kararmakta ağaran günde Küheylan narası inletir düzü Yediği beş vakit gamsa öğünde Ruhlar mor desenli kızıl gökyüzü.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Küheylan Narası şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Küheylan Narası şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ruhlar mor desenli kızıl gökyüzü İçler kararmakta ağaran günde Küheylan narası inletir düzü Yediği beş vakit gamsa öğünde Ruhlar mor desenli kızıl gökyüzü.
YÜREĞİN VE KALEMİN DERT GÖRMESİN..NİCE BAŞARILARA...ÇİTA DAHADA YÜKSELMİŞ...... TEBRİKLER VE SAYGILAR....
harikulade ve derin bir şiir,okumak başka bir aleme savurdu bizi.yaşattığınız bu tarifsiz haz için minnettarım, selam ve saygılar sunuyorum Nezahat hanım.
Ruhlar mor desenli kızıl gökyüzü İçler kararmakta ağaran günde Küheylan narası inletir düzü Yediği beş vakit gamsa öğünde Ruhlar mor desenli kızıl gökyüzü.
İyi dileklerimle Kutlarım.
Beğendim.
………………………………. Saygı ve Selamlar…