Seni bulmak uzun bir yolcuğa çıkmak bazen kalabalık bir memlekette insan aramak bazen de insan olmaktır sadece yaşamak için yaşamak gibi adını sektiren bu dağların arasında insan olmanın en büyük boşluğunda seni sevmek bir bekleyiş bir müzayedenin en değerlisi aslında
seni bulmak bir çaresizlik bazen yanındayken bile özlettiren bükemediğimiz duyguların bütünü eski bir gömlek kadar tozlu elleri naftalin kokulu eski temizliği kalmamış keman virtüözünün parmakları yıpranmış şimdilerde antika diye geçiyor zamanında yeniydi,yalanmış
seni bulmak yaşanmamış duyguların bütünü eski bir daktilo sevdası mesela bilirsin hep olsun istemişimdir köşede bir gramofon duvarda şiirlerin aşındırdığı kalıntılar kapısı tarihi bir geçit olacak sana
seni bulmak bit pazarında seni bulmak eski bir mezatta ortada bütün sevgilerin sergileniyor hepsi sana yakışır biçimde taze ve bir o kadar kirli etrafı paha biçiliyor sana yaşamak ve sevmek için art arda, gittikçe kızışıyor ellerim en çok sevgiye ben veriyorum ve bir ses! var mı arttıran münadi bağırdı o anda seni bulmak için gelen bendim kapanıyor artık duygularımız seviyorum sev-dim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Seviyorum sev-dim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Seviyorum sev-dim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Geçen yıl bir figüran bütün uğraşlara rağmen bir türlü ezberleyemediği repliği vardı,sonunda doğaçlama yapmıştı ve sanki esas anlatılmak istenen kurgu yalnızca o sözlerde hayat buluyordu.. Yitire yitire sevmenin en hüzünlü en erdemli bireysel kısmındaydım,diyordu.. 'Seviyorum sev-dim' derken bana o figüranı anımsattın şair.. Ve şiir,ne denir ki 'parmakları yıpranmış' şiire; Kırılgan bir kuş konacak yüreğine,ürkek.. ellerin üşüyecek sonra bir düş ile uyanacaksın ve bunu yalnızca kalbin bilecek.. Ne denir ki bu şiire; kıyısından geçsek mevsimler ardımızdan yürür.. Çok çok güzel,naif,derinlikli,bolkeseden zarif şiir.. Sürekli cepte gezdirelecek güzellikte..Çokça sevgiler şair..
O türlü kurgular gerçek başarıyı yakalayan kurgular bence çünkü direkt değil de dolaylı anlatınca hissediliyor bazı duygular. Beğenmene çok sevindim. Çok teşekkür ederim..
seni bulmak kolay olmadi; ama seni yitirmek, yasami bitirmek demekti son ceyreginde; cekirdeksiz izlenen bir melo-dramdi; sahne coktu; perde yanik et kokusu..duman.duman..darmadagin..
Şiir denmesi için gereken her şey var şiirin içinde.Bir mezat da nostaljide eski de harika arayışlarla bulundu yolun. Şiir ise son derece iyiydi ilk defa böyle bir şiir okudum.Çok çok güzeldi.
cok coookkk güzel bir siir ..samimi,icten ve sicacik okudukca daha da sevimlesen eskiyi paha bicilmez kilan kocaman tebriklerimle ve tesekkürlerimle böylesine güzel bir siir icin...
ezberleyemediği repliği vardı,sonunda doğaçlama yapmıştı ve sanki
esas anlatılmak istenen kurgu yalnızca o sözlerde hayat buluyordu..
Yitire yitire sevmenin en hüzünlü en erdemli bireysel kısmındaydım,diyordu..
'Seviyorum sev-dim' derken bana o figüranı anımsattın şair..
Ve şiir,ne denir ki 'parmakları yıpranmış' şiire;
Kırılgan bir kuş konacak yüreğine,ürkek..
ellerin üşüyecek sonra bir düş ile uyanacaksın ve bunu yalnızca kalbin bilecek..
Ne denir ki bu şiire; kıyısından geçsek mevsimler ardımızdan yürür..
Çok çok güzel,naif,derinlikli,bolkeseden zarif şiir..
Sürekli cepte gezdirelecek güzellikte..Çokça sevgiler şair..