(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
O balkonun altından geçen ben olsaydım ve sezseydim sen olduğunu bir elim başımda , bir elim kapınızın zilinde annene seni şikayet edene kadar zilinize basardım. sonrada kaçardım..Hımm çılgın kadın hee... Sahibesi de böyleyse . Yandın arkadaşım... :)
Ben naapardım bak.. balkona sırtüstü yatardım.. hani balkonda olduğum görünmesin diye.. bisürü taş alırdım ceplerime.. kuş sapanıyla hooop havaya.. şimdi taşların nereye düştüğünü bilmiyorum ya öyle heyecanlı oluyordu ki.. ama seslerden anlayabiliyordum azıcık..
Resimdeki kadın tam bir çılgın.. onu biyerden arakladım.. bakalım artık sahibesi gelsin.. bekliyorum şimdilik :)
Evet o yaramaz çocuk bendim.. Sahi çocukken yapardık böyle haylazlıklar ,pek neşelenirdik .. Keşke çocuk kalabilseydik.. İnsan saflığını kaybettikçe, çocukluğunu öldürüyor . Değil mi ama Clair... Özlemiştik soğuğu .. yağsın bakalım .. Severim yağmuru ve puslu havayı.. tam benim istediğim gibi bir gün... Aklımdayken resimdeki kadın .. neysee anladınn sen onu . :)
doluya çevirmedi ama epeyce sağanak şeklinde yağdı buralar.. halbuki sabah ne güzel güneş vardı.. hava şimdi soğudu.. montun altında kazak olmasa üşüyeceğiz hani o derece diyeyim.
Alla allaa la iyilik te yaramıyo hee.. ilaveten azıcık ta sen yansan ölür müsün sanki.. arkadaş dediğin diğeri için çiğ tavuk yermiş derler.. öğğğğ kim dediyse bu lafı var yaa..