(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Matem en büyük firardır bazen… Hayat akar gider karanlıkların eteğinden. Yere değen şey, güneşi görmüştür… Karanlıkların hıncı, aydınlıkların hicranına ulaşmıştır. Hadi konuş şimdi ! Mumum yanığından sıyrılan , karanlığın meyleşmesine bir kulaç kala,çöz karanlığı...
dost ne et sende kaçan kovalanıyor güç bende misali asıl ile sahte gibi asılsa hiç kopmaz sahteyse olsa ne yazar var gönlüne kur bir bahar kal esenlik içinde...
Bazen savruluyorsun ister istemez Azap Abi.. geçmiş şimdiki zaman ve gelecek iç içe giriyor.. sen neresindesin bilemiyorsun.. helezonik bir düşün girdabındaydım.. geçtim gittim diyelim.. eksik olma abi.
Evet Clair her şey boş... O zaman niye takıyoruz her şeyi kafamıza değil mi.. Yaşamamız gerekeni zaten yaşıyoruz ,üzerine hüznü promosyon vermekte neyin nesi... Dedimm ve kaçıyordum ki aklıma geldi yazıy yazıp silmek iyidir yeniler , tazeler insanı Clair . Bunu unutma emi... Anlaştık mı :)
Kimseye değil yazılanlar hatta altına yine not düşecektim ama banallaştığını düşündüm vazgeçtim.. kendi kendime söylenceler demek daha doğrusu.. ve teşekkür ederim.
bir film izlemiştim
'' bana adını sor ''
o geldi aklıma
yaz adını kurtul derim ( ben ) :))
GülŞah GayReT tarafından 6/26/2016 10:25:59 AM zamanında düzenlenmiştir.