Yazmak geldi içimden,tutamam duyguları Dışardan belli olmaz,gönülden neler geçer. Benden başkası bilmez, çektiğim kaygıları. Gülizarım dururken,bülbül başka yer seçer.
Hep içimde sakladım,kimseye söylemedim. Kendim için yaşayıp,gönlümü eylemedim Yazın sıcak günlerde,çıkıp ta yaylamadım. İhtiyacım olanda,dostlarım benden kaçar.
Razı olup şükrettim, asla isyan etmedim. Doğru yoldan ayrılıp, yanlış yola gitmedim. Pişirdiğim aşıma, haram lokma katmadım. Ayırmadım evladı, pay ettim üçer üçer.
Saray gördüm evimi,her ortamda barındım İmrenmedim kimseye ,umutlara sarındım. İbadet ve duayla, kötülerden arındım. Zehirlenmiş otları,Rabbim kökünden biçer.
Dolaşırken sahilde mehtap ile konuştum. Kanepede oturan, iki gence yanaştım. Mutluluğun sırları, nedir diye danıştım. O kafeste bir kuştur,açık bulunca uçar.
Kin nefretin yerine kalplere sevgi dolsa, Kan ve savaş yerine, barış ve birlik olsa Bizden sonra gelene, tertemiz tarih kalsa Kupkuru topraklarda,rengarenk güller açar.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yazmak Geldi İçimden şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yazmak Geldi İçimden şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Anlam ve anlatımıyla harika bir şiir okudum gönül sayfanızdan. Yüreğinize, emeğinize, kaleminize sağlık hocam… Kaleminiz daim, ilhamınız bol olsun. Sevgi ve muhabbetle...
Yazmak geldi içimden,tutamam duyguları Dışardan belli olmaz,gönülden neler geçer. Benden başkası bilmez, çektiğim kaygıları. Gülizarım dururken,bülbül başka yer seçer
Duygu yüklü güzel şiirinizi beğeniyle okuduk. Kutlarız hocam.
Yüreğinize ve kelamınıza sağlık Ülkü öğretmenim manayı,empatiyi ve sevgiyi unutup maddeye önem verdiğimiz günden beri yeryüzünde umutsuzluk,kan göz yaşı hiç eksik olmadı oyyaki dünya geniş herkese yetecek seviyede ama paylaşmayı bilmiyoruz. hep kendimizi düşünüyoruz."Komşusu aç iken tok sabahlayan bizden değildir."diyor sevgili Peygamberimiz asırlar öncesinden...
Benden başkası bilmez, çektiğim kaygıları. Gülizarım dururken,bülbül başka yer seçer.
Hep içimde sakladım,kimseye söylemedim. Hayatın kargaşalarında, mana verenler de olmasa çekilmezmiş hayat öğretmenim... Sevgiyle sevdiklerinizle efendim... Tebrik ederim saygın kaleminizi ve emeğinizi...
Kendimiz gibi olabilsek, yaşayabilsek kendimizi anlarız o zaman dostumuzu,çevremizi.....Ruhu dinlendiren bir resim ve öze hitap eden güzel bir şiir akmış güzel yüreğinizden. Kaleminiz susmasın efendim. Saygılarımla....
İnsanca güzel ve anlamlı duygular, temenniler... Keşke diyorum Kırçiçeğim keşke bu dileklerin gerçekleşse, şu ölümlü dünyada her insan iyilik temsilcisi olsa, ama ne mümkün. Herkes yardımlaşmayı seçse, bir lokma nimeti paylaşabilse dünyada ne savaş olurdu ne de kin nefret. Malesef her türlü olumlu ya da olumsuz bütün duygular insan oğluma mahsus. Keşke her insan rahmani aklıyla hareket etse şeytani aklını bir tarafa bırakıp imha etse. Vicdan, merhamet duygularına öncelik verse, beslese büyütse iyi ve güzel olan duygularını. Umut bu ya belki bir gün kötü olanlardan vaz geçer insa oğlu da iyi olana yönelir. Var olsun o güzel yüreğin Kırçiçeğim, ilahi adalette mutlaka ki iyi olan kat be kat kazanır, iyilik de kötülük de karşılığını bulur ziyadesiyle. Kutluyorum değerli gönül kalemini, şen ve esen kal bir ömür boyu... Bayramın mübarek olsun, sağlık, huzur ve mutlulukla geçsin dilerim..
Çok teşekkür ediyorum, sağ olasın Kırçiçeğim öyle güzel duyguları dile getirmişsin ki fondaki resmini yorumdaki o yumuşak fevkalede yürekten gelen şefkatli sesin için tebrik etmeyi unutmuşum)) nolur kusura bakma, ellerine yüreğine nefesine sağlık, var ol dünyada durdukça var olsun eserlerin nesilden nesile ulaşsın dilerim. Ben de çok özlemişim eserlerini işte geldim ve sususluğumu giderdim yine)) Allah tekrarını nasip etsin inşallah, sağlıcakla kal, selamlarımı sevgilerimi yolluyorum saygımla
Resme bakınca insanın ruhu dinleniyor. Bize öğretildiği gibi yaşıyoruz.El ne der sessiz ol , kimseye evin sırrını verme.Küçük hataları görmezden gel kol kırılır yen içinde kalır mantığı hep ön planda oldu .Kendimiz için değil başkaları için yaşamaya alıştırıldık. Kadın hep fedakarlık yapar alttan alır susar denirdi biz çocukken.Oysa bu değil olay.Onurlu yaşam adı altında bize dayatılan özgürlüğümüzü elimizden almak adına düzenlenmiş yazılı olmayan bir kural. Emeğinize yüreğinize ve nefesinize sağlık Ülkü öğretmenim çok güzel olsa da satırlar,anlatılmak istenenler çok içimi acıttı Sevgiler öğretmenim.
Allah hep huzurlu mutlu eylesin, Sen kardeşim çok iyisin hep böylesin, Yürek konuşmazsa artık dil söylesin, Mükemmel Ülkü hanım bildim bileli.... HakanKURTARAN Saygıyla...
Hep söylüyorum her dalda Rabbim sizi becerikli özel yaratmış tüm meziyetler sizde toplanmış.Mısralarınız bizlerin bazılarımızında içinde yaşattığı yada yaşatamadığı duygulara tercüme olmuş .Temennileriniz keşke gerçekleşşe keşke herşey güllük gülistanlık olsa keşke çocukluğumuzda ki gibi güneş ufuktan şimdi doğar yürüyelim arkadaşlar diyebilsek bir varmış bir yokmuş gibi bu hayattan çekilmeden
DEĞERLİ HOCAM ŞAHANE BİR ŞİİR .ŞAHANE BİR YÜREK SESİ DÜŞMÜŞ SAYFAYA. ŞİİR VE O GÜZEL YORUMUNUZ HARİKAYDI. TEBRİK EDİYORUM EFENDİM..SELAM VE SEVGİLER BIRAKTIM BURAYA SONSUZ SAYGI VE HÜRMETLERİMLE..
Dolaşırken sahilde mehtap ile konuştum. Kanepede oturan, iki gence yanaştım. Mutluluğun sırları, nedir diye danıştım. O kafeste bir kuştur,açık bulunca uçar.
Kin nefretin yerine kalplere sevgi dolsa, Kan ve savaş yerine, barış ve birlik olsa Bizden sonra gelene, tertemiz tarih kalsa Kupkuru topraklarda,rengarenk güller açar.
YÜREĞİNE SAĞLIK DOST ŞAİR YÜREĞİN DERT GÖRMESİN.....
Şiirinizi de,fon resminizi de çok,ama çok beğendim,değerli şairem. Resimle de uğraş veren,bir resim sever olan ben,siz hem yazınız ve hem de çiziniz derim. Güzel sanatların,bütün dalları güzeldir.hele de Resim ve şiir.Kutluyorum sizi,uğraşılarınızı gönülden sevgiyle,saygıyla...esenlik dileklerimle.
Kin nefretin yerine kalplere sevgi dolsa, Kan ve savaş yerine, barış ve birlik olsa Bizden sonra gelene, tertemiz tarih kalsa Kupkuru topraklarda,rengarenk güller açar.
tek dileğimiz hocam tek arzumuz.neden bu kadar zor aslımıza ermek? güzel yüreğinizden bizlere ulaştı nadide ve billur gönül sesiniz. her daim saygımlasınız sevgili hocam. sevgilerimle yürek dolusu.
Razı olup şükrettim, asla isyan etmedim. Doğru yoldan ayrılıp, yanlış yola gitmedim. Pişirdiğim aşıma, haram lokma katmadım. Ayırmadım evladı, pay ettim üçer üçer.
Kin nefretin yerine kalplere sevgi dolsa, Kan ve savaş yerine, barış ve birlik olsa Bizden sonra gelene, tertemiz tarih kalsa Kupkuru topraklarda,rengarenk güller açar.
Sevgi evrensel bir duygudur.Sevgide kin nefret yoktur. Sevgiler hiç bir zaman son bulmazlar.Sevgi zoru başarabilmektir. "Sevgisiz her şey hiç bir şey" diyen şiir bu kadar güzel anlatabilir sevgiyi.Sesinizle,sözünüzle,fon resmi ve müziği ile dupduru nitelikli,içten ve duygulu hece çalışmasıydı.Şiirde ki akıcılık harika,usta ve bilge kalem yazdı mı böyle yazar,baştan sona kadar muhteşem.Keyifle ve hayranlıkla dinledim ve okudum. Yaşadığımız çok sıcak günlerde şiir su gibi duru, serin ve ferahlatıcıydı.Tebriklerimle. Sevgi ve selamlarımla.
Dolu dolu bir hayat kimi üzüntülü kimi sıkıntılı geçse de gururlu ve onurlu bir yaşam ne mutlu size Ülkü ablacım yürekten tebrikler bu güzel dizelere...
İmrenmedim kimseye ,umutlara sarındım.
İbadet ve duayla, kötülerden arındım.
Zehirlenmiş otları,Rabbim kökünden biçer.
Gönül kaleminize sağlık sesinize nazar değmesin inşallah şiirli geceler
Verdiğiniz şiir bilgileri incin ayrıca teşekkür ederim öğrenmeye çalışıyorum