(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bilgi kullanılıp işlenebilecek nitelikteyse işe yarar.. nicelik olarak pek kıymeti olmaz derim.. ha evet ışık tutması bakımından fikir ile özdeşleşebilir bence de..
Bu ayrılık benim diş çekimine benzemiyor tam da olması gerektiği gibi.Asıl önemli nüansı çağrışımları çok.Gündelik sözler gibi görünse de aslında erkek mantalitesini anlatıyor.çok şükür ki günümüzün ''YA BENİM YA KARA TOPRAĞIN''saçmalığından çok uzak.Medeni bir ayrılık,sade anlatım,naif bir şiir.tebrikler.
Aşk dediğin şeyi zincirlere vurmaman gerek.. kafesime hapsettiğim kadına benimdir diyemem.. o ki kendini öyle hissetmedikten sonra içi boş zoraki yatak birlikteliğidir nazarımda.. çünkü ben bir eşyaya aşık olamam, bir eşyanın da beni sevmesini istemem..
Çok iyisin.. esasen istediğim bir şeyin hemen olmasını arzu etmem.. zaten çıyan isteğim de bundan.. hani yorsun biraz zor olsun falan ama sonunda benim olursa çok makbule geçer :)
ne sitemler, ne serzenişler.
şiir böyle bir şey.
kutluyorum .
saygılarımla.