(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yalan söyledim ben.. daha önce de yaptım.. aradan bir yıldan çok zaman geçti.. karşılaştık.. konuştuk.. ben yumuşar gibi yaptım.. ağzından kaçırdı o an.. seviyorum yeniden deneyebiliriz dedi.. hayatımın fırsatı ellerimdeydi artık.. fena bir şakaydı sanki.. olmaz dediğimde u dönüşü yaptı.. canavara evirdi kendini ama görmüştüm bir kere.. masum bir kedi yavrusundan farkı yoktu.. o mutluluğu anlatamam... burada da hem gerçek hem yalan var..
Her erkeğin içinde sevilmeye aç bir kadın yatıyor olabilir... desem şimdi.. kim bilir nerelere çekilir bu yorum.. ben yine de çocuk diyeyim ona da erilliğimizden ödün vermeyelim :)
Aslında sonlara doğru ''bakma dediklerime gel yeter ki.. mevsimlere aldırış etmeden.. her mevsim bahara döner.. eğer sen gelirsen'' diye bağlayacaktım ama bu defa da sallar diye ürktüm anasını satim :)
vazoya çiçek bırakır, sürahiye su.
Bardağın üstünü örter,
düşmesin diye içine tozların buğusu
Tarkan'ın kış güneşi geldi aklıma.