(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Afet Abla artık romanına başlıyor-muş.. sabırsızlıkla bekliyorum.. ehem ehemm bu gıyabımda yazılacak olan 2. romanım olacak.. heyhaat hiç birinde esamem geçmeyecek ya ona yanıyorum :)
Aynı sevgiliye 2. kez aşık olma fikri.. es geçme hakkımı sonuna kadar kullanmak istiyorum.. iznin var mı içim ? eveeet :)
:) evlatlık veriyorsunuz yani bu siirin kafası cok karısık bunaltır insanı..
Aslında acemi şiir tekerrur eder belli bir kaliba girmiştir tekerrurden çıkması için olgunlasması gerek kalemin bunun içinde zaman gerek ne mutlu size yinelemeden yaziyorsunuz... Mutlu akşamlar...
al senin olsun.. yazılan hep an gerisinde kalıyor.. misal ertesi gün daha başkalaşabiliyor hisler.. veya 4 saatlik zaman farkı da aynı şeklide.. zaten kendini tekerrür eden hislere sinir olurum.. kurtuluş çabası ayrı konu.
Ozaman biraz aydınlansın şiir Aşık olsam demiş zaten aşık değilse ne aşka ne sevgiliye ihanet etmiş olur şiir Sadece kendine ihanet etmiş olur bunu dusundurtmeyin birakin ozgur Nr istiyorsa onu yapsın :)
Etik olarak doğrumu?
Tabi ki hayir ;)
Nerde benim dayaģim;) nerde afet abla. O güzel yorumluyor bu tür bilinmezlikleri :)