(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Tuhaf ve kekremsi saliseler dolaşıyor tepemde dilimde acaip bir tat zamanın bilmem kaçı bilmiyorum ama radyoda çalıyor Feridun Düzağaç gel tanışalım önce ben kısaca FD diye buyuruyor.
Tanışmalardan tarihin girdabına düşmüş ruhları unutarak.
Rivayet odur ki : Aşkı katledenlerin iki yakası bir araya gelmezmiş. bunu bir kenara bırakıyorum fransiyum.
"Seni seviyorum'a" gözlerini kırpmadan üstelik acımadan üstelik temiz hedefe tek el ateş ediyorsun ya.
Seni seviyorum a değildi o.. anlamsızlığaydı.. onca yaşanmışlığın koca bir hiçliğineydi.. iş işten geçtiği an dı o sözü.. ama her şey için çok geçti.. vs vs
Her şeyi boş verilim biz seninle Geceleri narkoz etkisinde uyuduğumuzu Mesela... Ve sabahın erken saatlerinde öpüşlerimizi... Unutalım. - sen perdenin ardında gizlenirken Saçlarımı nasılda rüzgara bıraktığımı arada bir hatırla. Kimseler bilmez belki Hangi sabahın ardından tükenip gitmişliğimizi. Şimdi susalım daha çok, ve ağlamak sanki en iyisi...
Her şeyi boş verelim seninle demek öyle mi Geceleri gözlerinsiz uyumadığımı Mesela.. Uykunun en derininde birden bire uyanıp Yanımdayken bile rüyamda seni gördüğümü Unutalım öyle mi.. -sen pencereye dayanıp sokağın başını dönmemi beklerken Sessizce yaklaşıp iki elimle gözlerini kapadığımda Mutluluktan nasıl ağladığını arada bir hatırla. Kimseler bilmez, bilmeyecekte Hangi güneş batımında yitirdiğimi seni.. Şimdi susalım daha çok.. ve yazmak sanki en iyisi..
Şiiri okudum Yorumları okudum Yorumlara verdiğin cevapları da.. Sonra ne yazsam acep dedim.. Beğendim desem suç, tebrik etsem suç mu sayılacaktı:) Bak beni de arada bıraktın..
Ama yine diyeceğimi demeden gitmeyeyim ben.. Bana göre en güzel şiirler acıdan beslenir. Bu sebeple, şiirin güzel olması bir o kadar da kanadığını gösterir. Bizim beğendiğimiz şey çektiğin acı değil; yaşadıklarını, duygularını, ya da kurduğun hayali diyeyim, şiire dökebilmiş olmandır. Herkes yaşar bir şeyler de, herkesin yazdığı şiir olmaz. ve elbette tüm bunları sen de biliyorsun:)
Acı çekmeni istemem elbet ama güzel şiirler yazıyorsun.. Daim olsun kalemin..
Burada yorumlara cevap verirken iki kez düşünmem gerekiyor anlaşılan :)
Evet, haklısın Sueno.. n' üzerindeki inceltme nasıl yapılır bilmiyorum ve açıkçası ne anlama geldiğini de.. İspanyolcayı çağrıştırıyor biraz..// misal mıy mıy acı çekip sular seller olmuş gözyaşı dolu bir anlatım boğucu olurdu.. ki öyle değil zaten hislerim.. ağlarken gülebilmek gibi garip huylarım var diyeyim :)
Teşekkür ederim.. bakmayın öyle dediğime.. sadece tuhaf geldiğini paylaştım ama yazmadaki sebep elbet duygularla konuşabilmektir aynı zamanda..
Seni anlayamadım. Acaba dedim erkekler kadını daha farklı düşünüyorlar da ondan mı? Bırak geçsin.. daha ne istiyorsun. Seni geçmiş birini sevmiş oluyorsun böylece, daha güzel.. Gerçekten tuhaf. Ben olsam gurur duyardım..
O da içiyor, bu yüzden biraz zor diyeyim :) mevki meselesi değil.. benden ne öğrendiyse hep geçti.. bunu sindiremedim.. yarış mıydı bu.. insan sevdiğiyle yarışır mı.. neyse tuhaftı zaten her şey.
Sigara bağımlılık yaratıyor. Ve sigara içmeyen insana sigara içen insanlar öyle kötü kokuyor ki, belki bunu duyunca bırakırsın.
O sevdiğin kimseyi gözünde çok büyütme, nihayet herkes insan. O mevki olarak büyükse eğer, sen de kendini büyütmeye bak..
Bir hala kızım var. O birini sevdi. Kız üniversite bitirmiş, emniyette tercüman. Sevdiği de galiba şofördü. Annesinin yüzünden ayrıldı ve 50'sini geçti, hala evlenmedi..
Dedim ya bir başkasına desem hemen yanlış anlaşılabilirdi sözlerim.. o yüzden sana açılabildim diyeyim.. üzülme.. beni en çok sinir eden şey üzülmenin başkasına sirayet etmesi.. ne diyeyim.. her şey karşılıklı.. kim bilir buralarda olsaydı o neler yazardı..
Acı tebrik edilir mi? Bu yönden düşünmedim hiç. Elbette şiiri beğendim anlamında tebrik ettim. Biraz da el alışkanlığı.
Defterden çıkıyordum ve senin şiirini okumadan çıkmak istemedim. Hatta önce yazdığın şiirlere de girdim, silmişsin.. Şimdi de çıkıyorken bildiri görüp, girdim.. Ahir yaşımda dışardan lise okumaya çalışıyorum. İnan şimdi bu üzüldüğün, acı veren şeyler için neden bu kadar üzüldüm diye üzüleceksin. İnsanların gerçek kimliğini görünce, sevdiğine seveceğine pişman oluyor insan.
Bazen tuhaf geliyor bu durum.. sana söylüyorum bunu.. ilk kez.. çünkü bilirim ki anne gözüyle bakıyorsun biraz da.. insanın diyorum acısı neden tebrik edilir.. hani "ne iyi acı çekiyorsun böyle, muhteşem muhteşem, daha çok kahrol ki daha iyi yazasın" gibi bir şey midir bu! ..
hadi diyelim ki bu böyle.. ben neden teşekkür ediyorum.. kendime dönüp şunu mu diyorum dolaylı olarak " aferin bak, iyi çekmişsin ki övgüye nail oldun, ha gayret daha iyi acılara layıksın sen" diye motive etme çabası mı bu !!
sonra da hepsinden dışlıyorum kendimi.. diyorum ki şu halde buraya yazıyorsan bütün bunları doğal karşılaman gerek.. galiba doğrusu bu ne dersin.
Şair yazar okur ne anlarsa anlamı bence odur.Ben ayrılığı anlatan güzel bir şiir okuduğumu düşündüm.Ölümden beter,katletmeden facia...Benim de böyle bir şiirim var.paylaşırım yakında şöyle bitiyor şiirim....ayrılığın bundan acısızı çıkar ilişkisinin bitmesidir açıkça...tebrikler... süper şiir yazmışsınız.
Elektronik sigara önerisine verdiğin cevaba çok güldüm ama şiiri okuduktan sonra bu gülme geçti. Bence aşkı katletme bir daha neme lazım işimiz bir daha aşka düşerse ne yaparız sonra :)
Lanet bir cehennemin dibindeyim şimdi Üstelik 7 katın yedisinden hiç birine uymuyor burası Bırak cenneti Cehennemden bile kovulmuş mel’un gibiyim Ne zebani bekler kapımda öyle iki çift laf edeyim Ne de benden başka günahkar..
gece deyince hep aklıma biri geliyor...Gülaycığım :) ;hep peçeyle gezerdi...Yürüyüşünü değiştirse bile tanırdım kırıtmalarından...Kalemde çok iyidir gecesine ve gündüzüne renk katardı ...nedense senin ayı görsem o gelir aklıma geceler bu kadar enteresan yani...ruh meselesi...Bende Güneş hastasıyım ... ve şiir silme işi hayırdır inşallah belki hececi olursunuz kimbilir :) ..yine yaptın yapacağını geceye yakışmış bir şiir ...kaleminiz daim olsun
ne ustası ..geçeceksin bu işleri..kimse anasının karnında öğrenmemiş yazı yazmayı kalem tutmayı ... aşk gerek...Allahına varan aşk ..kimseye de has birşey değil hececilik... tavan yapma şımartma kimseyi :) ayakları tut gövdeyi yere çal... Al sana hece :) zaten önemli olan duygu; işte onu verdiğin an tahta yerleşirsin Karakoç gibi ..Neydi o mihriban :) ... ama ben daha kralını görmedim Rahmetli olanlardan başka ...yazıyoruz işte bir şeyler... çalış seninde olur :)
Hakkaten yok bu aralar.. halbuki sınavlarıda bitti.. ara ara gelirdi elinde meşhur çayıyla.. özletiyor ya kendini kasıtlı yapıyor bence :)
hececi olmayı hiç düşünmedim ama hep aklımda var.. anlatmak istediklerimi o şekilde yansıtabilir miyim diye.. belki bir gün denerim.. gerçi işin ustaları varken benim esamem pek geçmez ama :)
Teşekkür ederim.. Gülay ı görürsen selam söyle.. manilerini özleyen biri var de mesela.. o anlar .
1. Elektronik sigarayı dene, bırakamazsan en azından asgariye indirirsin benim gibi. 2. Atış eğitimi veren çavuş gibisin. 3. Şiir yine kişiye özel ama bu sefer biz de biraz çözdük işi.
Suçluluk duygusu ağırdır mirim, hayatı zindan eder insana...
Artık sen silmeden yetişmeye çalışıyorum. Şu silme işini 4 şiir sonraya çıkart bence. Tebrikler...