(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İsteyerek yazmadığım bir şiirdi bu.. sanki öbürlerini isteyerek yazıyormuşum gibi.. bu ben değilim.. ben bu olmamalıyım gibi.. yabancıyım kendime.. şiiri de sevmiyorum başlığını da.. al senin olsun
Zaman aralıkları yansıyor şiirin ruhuna.. bunu ben de fark ettim.. misal son paragrafın yarısına kadar gece yazmıştım.. sabah baktım eksik.. tamamlayayım dedim ama o ruh kayboldu tabi.. yoksa gece bitebilseydi ayaklar yere basamayabilirdi.. :)
Yorum mühim mesele.. yekten tebrik övgü vs vs makbul olmasa gerek.. bu yüzden teşekkürler Hicran Hanım, eksik olmayın.
Aynı hislerden kurtulma çabası, ya da kurtarılmayı bekleyen birinin imdat çığlığı diyelim.. farklılığı yem olarak görmüşsün, bu yanlış anlaşılmaya sebep olabilir ama az çok seni tanıdığım için bunu latife olarak görüyorum :)
İçeriği ben bilsem de okuyucu her zaman kendine yontacak bir yer bulma serbestisi taşıyor.. aksi olsa neden burada yayımlayalım değil mi :)
Tarkan.. HER GECE.. bunu dinliyordum.. sonra burada olmayan sessiz biri geldi aklıma.. sessiz ama çok dolu.. kırılgan biraz.. hepsi bir araya gelince.. içimden çektim içimi öylece.. zaten yormuştum kendimi.. iyi oldu
Bende eksik olan duyguyu buradan topladım şimdi..
Gece gözlü kadın ve sol göğsü bayıldım buraya kutlarım seni çok güzeldi..