İki gün sonra günlerden “o” malum gün! Ve sen her zaman olduğu gibi “bugün pazar ve ben seni çok özledim” diyeceksin Bilemezsin sıraya cumartesi günü girecek Önümüzde yaşanacak Koskocaman kırk sekiz saat var… Cumartesi günlerini sensiz nasıl uğurladığımı hatırla! Sen benden geçmiş gibisin * Bugün günlerden Cuma, eli öpülesi mübarek gün “O” malum günden iki gün öncesi Bakma gün ışığı olduğuna Benim için gecegündüz hep karanlık Sokaklar boynu bükük sensiz Susmuş kuşlar, ortalık nefessiz Seni beklediğim köşe başları ev sahipliği yapmaya isteksiz Onlar da susmuşlar… * Biçare başıboş adımlarken ıssız sokakları Hayallere dalıyorum seninle sensiz Bir an düşlüyorum Aslında düşlenmediğimi de biliyorum Sen benim kıymetlim Sen benim değerlim Ben biliyorum sen oralı değilsin İğneli sözlerin Can kırığı yaratan kelamların yakar ciğerimi Üç bilinmeyenli denklemlerimin cevabı… * Sen sus Ben için için eriyorum Sen susarken, benim konuşmamın anlamı yok Ben de susu/veri/yorum. Issız sokaklarda sensiz ayak sesini dinlerken! Takatim yok içten içe tükeniyorum. Sevda kokan her şeye Ama her şeye küsüyorum. Sanki bize inatlaşırcasına Susuyor her şey sonsuz sohbetler Sol yanımın sol yarısı sızlıyor Açıyorum ellerimi semaya Âmin diyemediğim dualarım gök kubbede çınlıyor… * Sen sus Ben de “sükut ikrardan gelir” diyerek susuyorum Sen sustun Ben sustum Sensiz susuyor tüm mevsimlerde ki baharlar Gözlerimde ki o ışıklar sönüyor Güller soluyor bülbüller de ötmüyor Dilin lal, sözlerin dargın Benim yüreğim kor ateşlerde buz kesiyor… * Şimdi senden bana kalan tek hatıra yürek sızım Bitmeseydi Gitmeseydin Susmasaydın Ben de sessizim can çekişen sol yanıma Zehir zemberek suskunluğuna Haykırarak sessiz çığlıklarımla susu/veri/yorum… * Bir kelebek uçurdum sana doğru Ey kelebek! Sol yarıma selam söyle Mutluluğum sustu Gözpınarlarım kurudu O mutlu olsun Kulak versin suskunluğuma Kilit vurdum dudaklarıma susuyorum… * İki gün sonra günlerden “o” malum gün! Ve sen her zaman olduğu gibi yine “bugün pazar ve ben seni çok özledim” diyeceksin Unutma! Daha önümüzde yaşanacak Koskocaman kırk sekiz saat var Bugün günlerden ayrılık ertesi Boş bir kafatası Çerçevede ki resmim Kitaplarda ki şiirlerim kalsın sana hatıra Ben sonsuza dek susuyorum…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sonsuza Dek Susuyorum şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sonsuza Dek Susuyorum şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.