-Adam; Herkesin her şeyi olmayı becerdin de Bir benim bir şeyim olmayı beceremedin! Oysa sen farkında değildin Sen benim "bir şeyim" değil "Çok şeyim" oldun bilmedin, bilemedin! * -Kadın; “sustum” dedi ve sustu! -Adam; “susmak yan yana dizilmiş üç noktadır Çok şey anlatır, konuşmaktır anlayana, Harf kullanmadan kelime üretmeden Kurulamayan cümledir” aslında dedi… * -Kadın; ısrarla ”sustum” dedi Belli ki bildiği bir şeyler vardı. -Adam; “susmak; tebessümdür Ben de tebessüm eder güler geçerim” dedi… * -Kadın; suskunluğunu bozar; “Yanılıyorsun” der. “Yanılıyorsun!” Suskunluğum; içimde ki sevdamı haykıramayışım, Suskunluğum; çığlıklarım içinde boğulan yosun tutmuş sevdadır Bazen sevda limanına demir atmış umut dolu mavi gökyüzüdür Bazen de arkana bakmadan Dalgalı denizlerde rotası çizilmemiş yollarda Her şeyi oluruna bırakıp sürüklenmektir… * -Adam; artık hiçbir şeye inanmıyorum. Ne gülen bir yüze Ne de merhaba diyen bir söze Hangi dağa sırtımı yaslayacak olsam Yamaçlarını sis bulutu kaplar Yıkılmaz dedikleri koca çınar hazan mevsimine teslim olur Esen meltemde dalları kırılır Yaprakları son bahar rengini alır Dağ başında ansızın deli bir fırtına çıkar Savurur yamaçlardan aşağı Sırtını yaslayacak ne bir dağ bırakır Ne de gölgesinde soluklanacak koca çınar... * -Kadın; Susmak direnmektir inansan da inanmasan da Sesiz çığlıklarımınisyanıdır anlayanlara Yalnızlar limanına demir atmaktır Palazlanmasıdır içimde ki aşk ateşinin Bazen konuşurken bile sessiz kalmaktır Hiçbir zaman sana ulaşmayacak Yarınlara yazdığım okuyamayacağın mektuplardır… * -Adam; derin bir iç çeker! Ah! Artık söylediğin hiçbir şeye inanmıyorum, İstesem de yapamıyorum. O kadar çok uzaklaşmışsın ki benden, Sana dair ne hissettiğimi bilmiyorum. Düşündüklerini suskunluğuna saklamışsın! Yokluğuna alıştım artık… * Kabullendim gittiğini ve bir daha dönmeyeceğini. Önceleri bir an olsun çıkmazdın aklımdan, Şimdi sadece boş zamanlarımda hatırlıyorum seni. Heyecanlanırdım düşünürken, İçimden bir şeyler kopardı. Şimdi, sadece bakıyorum. Hiçbir şey hissetmeden sadece bakıyorum …Ve Sana ayak uydurup ben de suskunluğuma sustum…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sustun Sustum Sustuk şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sustun Sustum Sustuk şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok, pek çok şeyler söylemektir gönül diliyle.
Anlayabilenler susarak cevap verirler...
Türk şiirine verdiğiniz emeklerden ötürü sizi kutlarım. Sağlıcakla kalınız usta.