Her şey Ama her şey senin içindi sevgili… Ayrılığın atkısı dolandı boynuma, kesildi nefesim! Dur! Sen kal gitme… Sen Gidersen yıkılır bu şehir Gitme ne olur? Sen gidersen eğer Kendi kalabalığımda yapayalnız kalır hiç olurum…
Dur! Sen kal gitme… Gidersen koca şehrin kalabalık sokaklarında Sensiz yapayalnız kalırım Gidersen kapatırım kendimi küf kokulu odama Yokluğunda yumrukladığım duvarlarda avutamaz beni? Bırakma beni zifiri karanlıklarda Alışkın değilim uykusuz sabahlarda sensiz uyanmaya Dur! Sen kal gitme tek umudum...
Dur! Sen kal gitme… Sensiz bir ayağım çukurda Bir yarım yar’ın kıyısında Yalnız bırakma beni uçurumlarda esen rüzgârlarda Gönül tarlama ektiğim umutlarımı çiğneyip de geçme…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gitme Kal Benimle şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gitme Kal Benimle şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Merhaba... Hoş geldiniz... Ziyaret ve yorum için çok teşekkür ederim... Şiirde her ne kadar "Gitme Kal Benimle" demiş olsam da hayatım boyunca her kim olursa olsun GİTME KAL demedim... Hep yol verdim... Selam ve dua ile...
Kalemin susmasın
_____________________________Selamlar