Alışamadı yokluğuna yüreğim Kâh içimi sarsan bir sancı Kâh başımda dinmeyen ağrı Sallanıp duruyorum kör bir kuyunun boşluğunda Bu kaçıncı dönüşüm sözümden Bu kaçıncı tebessümün sökülüşü yüzümden…
Ateş ciğerime düştü Bu bulutlar senin yasında değil Azrail’in nefesi canıma dalaştı Bu ölümler alışılası değil Düğümleniyor boğazımda kelimelerin anaç yanları Kifayetsiz kalıyor temenni, hüznün otağında Sustukça çaresizliğe kanıyorum anne!
Hangi dizde uyusam Bu çalıntı uykular tutmuyor gözlerimi Kırık bir teselli taşıyor yarınlar avuçlarıma Ölenle ölünmez nasihatlerine tıkıyorum kulaklarımı Yarım kalıyor yaşamak yarım kalıyor temenni İşte her şey aynı hiçbir şey değişmedi yani Kabullenemiyorum gitmeni…
Şimdi ellerim böğrümde yaşamaya çalışsam da An be an hasretinin içine düşüyorum Sen ölümle anlaşıp gittin amma Ben yokluğunla boğuşuyorum “Gitme!” dedim sana uzak denizlere Ben yüzme bilmem ki anne!
Bu feveran güç yetiremediğim serzenişlerimin Sarhoş hali Sensizliğe alışma çabası Kendime ayırdığım yanım Cansın canımsın. Hakkını helal et varlığına doyamadığım insan Cennet mekânın olsun sığındığım tek liman.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yokluğuna Alışma Çabası şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yokluğuna Alışma Çabası şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.