Sen nereden bileceksin? Seninle duygularımın göğe erdiğini Sen nereden hissedeceksin yanımda olmayınca Bütün vücudunu dolaşan ellerimi?
Sen nereden bileceksin? Gözlerine baktığımda tatlı bir gülümseme Arkandan sarılıp boynunu öptüğümde Nefesin kesilerek inleyişlerinin Kulaklarımda bıraktığı hoş nidayı?
Sen nereden bileceksin Her sabah gözümü açtığımda Yanı başımda, burnumun dibinde Seni gördüğümde nasıl mutlu olduğumu?
Sen nereden bileceksin İki vücutta tek beden olup Ok gibi kirpiklerinin yanağımı gıdıkladığı anda Duyduğum hazzı?
Sen nereden bileceksin Gecenin bir yarısı zifiri karanlığında Saatin tik tak sesleri arasında uyandığımda Kan ter içerisinde kalan tenini tenimde hissetmenin Duyguların en doruk noktası olduğunu?
Sen nereden bileceksin? Sıcaklığın içimdeyken Gözlerinde kaybolup duygularımın yoğunlaştığını Gözlerin tenimi süzerken çocukça şımardığımı?
Sen nereden bileceksin? Yüz yüze tek beden olup nefesini içime çektiğimi Başım göğsünde kalp atışlarını dinlediğimi Göğüs kafesinin nasıl inip çıktığını izlediğimi?
Sen nereden bileceksin? Elimi ensene dolayıp Dudaklarımın dudaklarında yandığını Parmaklarımın saçların arasında dans ettiğini?
Sen nereden bileceksin? Sımsıkı sarıldığında nefesimin kesildiğini Bedenimde kaybolduğunu Benimse senin içinde büyüdükçe büyüdüğümü?
Sen nereden bileceksin? Sere serpe anadan üryan yüzüstü yatarken Sırtımda göğsünün bıraktığı sıcaklığı Kor ateşlerde yanarken Belimizden akan ter damlalarını?
Sen nereden bileceksin? Gün geceye dönüp Cesaret ile çılgınlığımız birleştiğinde Ayaklarımızın da suç ortağı olmayacağını?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Nereden Bileceksin şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Nereden Bileceksin şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şiir harika yürek sesiniz var olsun selam ve sevgilerimi bıraktım efendim o kocaman yüreğe sonsuz saygılarımla iyigünler diliyorum tüm şiir seven yüreklere:)
Kalemin var olsun
______________________________Selamlar