(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kadın&Roman şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kadın&Roman şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kadın bu denli güzel anlatıldığı, derin anlamlar çağrıştıran istisnai bir şiir okuttunuz bize. Hiçbir zaman sevgi ve heyecanı eksik olmasın kalbinizden. Nice güzel eserlere inşaallah. Saygılarımla
kısa bir şiir olmasına rağmen şiirimsi ve akustik bir akışı var tebrikler. Yalnız sizden bir şey daha öğrendim ben kadınlar çok konuşuyor diye bilirdim meğerse konuşamadıkları daha fazlaymış )))
Gerçekten kadınlar sabır küpüdür. Bir dörtlük ve bir roman. Bir dörtlük de yazılmış bir roman. Kısa ama öz, önsöz gibi. Güzeldi. Tebriklerimi sunuyorum. Saygılarımla.
Bence kadını erkeği yok,göreceli bir durum Sabır belkide insanın kazanabileceği en büyük mükafattır. Çünkü Allah sabredenlerle beraberdir. Selam ve dua ile kalınız Allaha emanet olunuz
susmak...acı bir tecrübe ve de yadsıyamayacağımız... kadın sahip oldukları ile her daim en güzeli hak eden ve ne yazık ki bir şekilde örselenen. yeter ki duyarlı olsun dünya ki ne de zor hakkaniyeti yaşayan ve yaşatan insanlara rast gelmek. umut yine de sadece umut ve inancımız ile güzel yarınlara kavuşmak adına göstereceğimiz sabır. çok çok anlamlıydı. yüreğinize sağlık değerli dost. sevgiler, selamlar yürek dolusu...
Dört satırda meram anlatmak bu mudur.? Evet, ta kendisi. Benzetme tam 12 hedef. Ve anlam dört satırdan çok fazla. Kutlarım Üstade..Selamlar, saygılar, dostça sevgilerimle.
Herseyde oyle degilmi bazen bir sayfa dolusu anlatamayiz kendimizi bazende bir satır bir sayfaya bedeldir bir söz.. bir hareket.. Tesekkurler Saygılar...
yaşamın başı ve sonu
saygıyla...