Okuduğunuz şiir 3.2.2018 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
HOZAN BEŞİR { Türkü }
Şizo'franga
ruhsuz bir ayazın tortusudur, boynunu büken her kelimem ve her köşeye savrulan kimliksiz mısralarım. elimde olsaydı eğer hükümsüz sayardım, her vakit ateşte ağırlanan hikayemi.
bir dağa, bir okyanusa kaç anlam yükledim sormayın.
sabrım itibarlıydı, hüznüm karmaşa ne çok diyebileceğim bir kaybım oldu şu hayatta, ne de taptaze dirilik kaldı avuçlarımda. ağaç olsam rüzgar üşürdü kovuğumda.
soğuk bir duvara sırtını vermek, her gün boşluğa bakmak nedir bilir misin sen?
çölleştikçe doğurganlığım her yeni günde sorguladım hayatı. dinmedi bu nağlet olası fırtına, savruldukça dirim çekildi bu dünyadan.
elimde pulsuz bir mektup dağladım gölgesinde ikindileri, etekleri şiire d/üşüyor.
bir kadavranın başka adıydı bu, ne kaldı ki söylediğimiz parçalanmadan ya da söyleyemediklerimiz? muhteşem olmasını istemedik ki savakların!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şizo'franga şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şizo'franga şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sindirerek okuduğum çok güzel bir şiir. içeriği anlatımı ve yazımı çok güzel. açmazda kalan bir yüreğin hissettiği buruk duygular. kaleminize sağlık dilerim güne gelir. saygılarımla