(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Arabesk günlüğü şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Arabesk günlüğü şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Söze çok yakısan duygu ve sevgi, ikisi bir arada siir olmus gönüllerde... Şiir her zaman huzur verir… .................................. Saygı ve Selamlar.
Merhaba bir iki söz etmiştik senle eski bir zamanda Daha önce demiştim ama olsun vefa borcum varmış gibi geliyir sana. emin ol geçecek dediğin gibi birşeyler. Umarım iyisindir. Ve ben ara ara senin profile denk geldiģimde sanki hep tanımışım gibi gelir... Kendine iyi davranıyorsundur umarım.
Şiirde kullanmış olduğunuz imge zenginlikleri nedeniyledir ki, o uğur böceği konmuş sayfanıza.
Zaman mı siyahtır, duygularımız mı? Aslında tartışılacak bir konudur bu. Zaman akıyor... Zaman içinde her renk var doğada. Siyah da bunlardan birisi. Bir haleti ruhiye içinde siyah rengi hüzünlü şekle bizler getiriyoruz. Siyah renk karamsarlığı çağrıştırıyor. Bakmasını bilen için siyah renk de asil bir renktir. Bazen de aldatıcıdır. En azından şişman bir kişiyi baştan başa siyah renkli giysilerle giyindirsek, -ki bunu sanatçılar çok yapıyor- ekranlarda biraz zayıf görünürler.
Siyah renk kimisine çok nefis yakışır. Kimisinin üzerinde de sırıtır. Yani herkes taşıyamaz bu rengi.
Ne diyeyim ben sana şimdi... görüyorum ki kalem tamamen kendini bulmuş...imgelerine ilk şiirini okuduğum günden beri hastayım zaten, yahu nerden buluyorsun onca sözü.. lafa bak lafa amma ve lakin harika:)
"büyümüş küskünlüklerime rağmen kıvrılıp bir kalbin duvarında korkunun ciğerime birikmesi gibiydin her defasında saklanıyordum kıyılarında
her bayram kanardı avuç içlerim dramatik bir şiirin içinde bulmamak için kendimi rutubet kokan kirpik uçlarından inerdim sana;"
yüreğin dert görmesin...selam ve sevgi ile...
Abdurrahman Güleç tarafından 4/25/2016 5:18:56 AM zamanında düzenlenmiştir.