İhtilale adım atarken gözlerim. ihtimalde olsa sevebilirdi anlayabilseydi ellerin.
annemin gözleri kadar masum idi.sevgi gözlerimden tanırdı gün yaşlanırken hiç bir şey yarama merhem olmamakla başladı zamanla duvarlara kazınmış ahşap "antika" gibi .. asırlardır yüzü kapalı ağ örülüdür saçlarım muhakkak tanıdık gelecek kadar şiirdir.. ön koltukda seçkindir yeri elbet yine bakışlarımı deviririm güzel bir anıya ve kıyılarında dinlenirim kirpiklerimin .....
hayır! aslında;iç geçirmiyorum bir şarkıda geçen "bende sevdim" dir gözkapaklarına sıkıştırılan fragman üstüme pişmanlıklar giydirilip bir köşe lambasında sorgulanıyor karanlık meftun ağrılar. saçlarımın katresini saklayamam herhangi bir ülkenin en gizli sokaklarında direncim" sıfırın "altında
su rengini alıyorken annemin gözlerinin rengi bütün ışıkları yakarım tek bir harfine beni üzdüğünüz kadar dı.büyük ve depremsi hududu geçen haydutlara direnemiyor şiirlerim ki köşe başlarında ateşe veriliyor en özel tümcesi
ve
aklımdan geçen tüm ışıklarımı kapıyorum sevmediklerime artık durun! benden pes annemin gözlerini üzemem okadar hüzünlü bakarken ..bakmışken
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İhtilale adım atarken gözlerim. ihtimalde olsa sevebilirdi anlayabilseydi ellerin. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İhtilale adım atarken gözlerim. ihtimalde olsa sevebilirdi anlayabilseydi ellerin. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
..seksenin hemen sonrası jenerasyonun çocuklarıyız ya,şöyle ihtilal-ihtimal kelime oyununu kulanarak bi şeyler yazmayı istedim ama bi denkleştiremedim kelimeleri,senin ki güzel olmuş da yine de yazma payı bırakmışsın bana (: şu gülme işaretini kulanırken de hep çelişki de kalıyorum,yapsan gevşek duruyor yapmasan fazla katı,şu bilişim diliyle bi kucaklaşamadım,.yazı da bi cümle ayıklayıp eline yüreğine sağlık yazmıycam,o temenniye çok maruz kalmışsındır (: kelimelerle aran iyi,kutlarım..
Dostkalem. Yine harikasın yine harika bir şiir. Saygımla.. (Şiirin halen aklımızda ümite verdiğin. Lakin ogün ümit bulamadı şiiri. Seslendiremedi. Bana atarsan mesaj olarak sevinirim dostkalem ) :)
İçimde yer varken gelip baktım birdaha, Ne kadar akıcı bir uslup, çok beyendim. aslında;iç geçirmiyorum bir şarkıda geçen "bende sevdim" dir gözkapaklarına sıkıştırılan fragman. Merhabalar.
Umarım bu dizeler kadar yol katedebilirim dizelerimde. Her şairin bir idolü vardır ya hani. Kendime şair diyebilirsem idollerim arasındasın şair ! Yüreğinizdekine sağlık !
ama ama çok utanırım oyle demeyin. kimse kendi şiirlerini begenmez ..yani bende yazamıyorum diye şikayet ederim. öyle düşünmemek lazımmış.. bunu bir abim söylemişti.. senin gönlün güzelse kaleminden dökülenleri bir seven olur.kimse sen değil! kimse senden iyi değil demişti;
yani hiçbişeyim daha. dahasıda olurmu bilmem.. ama onure ettiniz..
demiş ki beni ademden biri ( binti adem de olabilir) :Şair, kendi tarlasına da su isteyen kişidir. Bu istek çekişmelere, çatışmalara yol açar. Sonra bu su, bazen faydalı ürünler verir, bazan baldıran otları. Ne olursa olsun şiir, bir tarlayı koruma çabasıdır.
Derim ki ben de: şiir mayın tarlasına dönen hayatları kurtarma çabasıdır asıl...
Gizlice suyu ateşle yak...Buharlaşan göz yasları yeni bir günde Yeni bir sabahda Yeni yep yeni bahar çiçeklerinin Açmasına, onlara anlam katmasına Ne guzel neden ! İçini cek ve gülerek aglamaya devam et !