Ayrılık nedir sahi? Hiç düşündün mü? Uzak kalmak mı? Yakınken dokun/a/mamak mı? Tutturmuşuz bir yalan Ayrılık sadece sözlüklerde var Seviyorsan, sevdalıysan eğer Özünde özlemek var Bir gün gelecek diye yollarını beklemek var Gerisi bizim kocaman bir yalanımız… * Ben yine o tahtaları çürümüş Ahşap pencerenin önünde sabahı sabah ettim Gözlerime uykusuzluk sürdüm Güneş ha doğdu ha doğacak Namaz vakti de geçti Biliyorum Kerahet vaktinde beklerken Ayna ile sohbete dalacaksın Saçlarını tararken beni hatırlayacaksın Bu mu ayrılık? Demek ki biz hiç ayrılmadık Sadece özlemler diz boyu Bir gün yolumuz birleşecek diye beklemekteyiz… * Kum saatini sürekli alt üst ediyorum Akıp gidiyor zaman Takvim yaprakları da eksiliyor birer birer Her saat başında Duvarda ki saatin gongu vuruyor Ne yapsam zaman durmuyor Böyle zamanlarda nefret ediyorum her şeyden En çok da beklemek canımı yakıyor Önümde kocaman bir belirsizlik Bekle… Bekle… Nereye kadar? Hep bekledim, ya da bekletildim Bu beklemeler hüznüme ayrı bir hüzün katıyor Yaşantımın hazin tarafı ve en kötüsü de ne biliyor musun? Bir gün muradıma erecek miyim? Bizim vuslatımız ne zaman diye Sabır/sızlık/la beklemek * Özlemlerim ayyuka çıksa Hasretim başkaldırıp savaş açsa Onlara bir sözüm yok olamaz da! Onlar can kırıkları arasında ışık saçan birer umut Sana olan sevgimin nefesidir özlem Beklediğim yolların anlamıdır hasret Hayatımın acı yönü de gelmeyeceğini bile bile beklemek… * Zaman hep benden çalıyor Acımasızca ilerliyor Ömrümün son demindeyim Seni beklerken Azrail’de ortak oldu sana Sen melektin, Azrail de melek Yollarını gözledim gelmedin ya Şimdi bekleyişlerime ölüm de katıldı…
Bermuda şeytan üçgeninde sıkışıp kalmış gibiyim Sen gelmeden canımı alıyorsun Azrail de canımı almak için geliyor Ölüm başucumda bekliyor Adı macera ise bunun Benim yaşam maceram da bu! Hep bekledim ya da bekletildim Tıpkı beklerken has bel kader yaşadığım Ve yolunu beklerken Sana hasret öleceğim gibi... * Ayrılığın adı hasret olmuş Aramızda ki mesafelere özlem denilmiş Sen anlamıyorsun! Eğer “senden gelen başım gözüm üstüne” diyerek Sol yanımda ki sancılara dayanıyorsam Beklerken hasretine katlanıyorsam Nefes alıp verebiliyorsam Ve hala döneceksin diye küçücük bir umut ışığı var ise Varsın gitsin bunun adı ayrılık olsun Çünkü “ayrılıklar da sevdadandır…”
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ayrılıklar Da Sevdadandır şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ayrılıklar Da Sevdadandır şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yureginize kaleminize emeğinize saglik değerli dost kıymetli arkadaşım yorumunla can gelmiş siire muhteşem olmuş yorumuna yüreğine sağlık nu güzel yüreği sevgilerimi bırakıyorum saygilar selam dua ile kalin
Ne güzel sözler Ne güzel dizeler di Kutluyorum yazan yüreğinizi Kaleminiz daim olsun usta kaleminiz daim olsun nice güzel eserlere imza atmanız dileğiyle
Kalemin susmasın
__________________Selamlar