Dinle sevgili Bak! Gökyüzü lacivert yine Martılar da kanat çırpıyorlar Denizi gören o tepede ki ağacı hatırladın mı? Sırtımızı ağaca yaslamış Sessizce yakamozları izliyorduk Yağmur yağıyordu sicim gibi Ve hüzünlü gece çoktan başlamıştı Sabun gibi köpüren dalgaların Kayalara çarptıkça çıkardığı sesler Feryadını anlatıyordu sessizce Feryadsız lacivert gecelerin
Gönül sesimize yataklık eden Gizli bir hayal bahçesi kurmuştuk Sevdamız orada yeşerir Dile gelir orada şarkılar söylerdi Lacivert geceler rengini Okyanustan mı almış derdik Su gibi hayal bahçemizde akıp gidiyorduk Sırlarımızı okyanusların derinliğinde saklamak için…
Hayal bahçesinde geçerdi tüm zamanımız Çocukluğumuz aklımıza gelir Çıplak ayakla kovalamaca oynar Kumdan havuz yapar yüzerdik Ya o kumdan kale kurduğumuz güne ne demeli Sen yıkmıştın. Ve ilk kavgamız İlk küsmemiz Sonra ardına bile bakmadan çekip gitmelerin Hazan mevsiminde dökülen yapraklar gibiydik Birbirimizden uzaklaştığımızı düşünmek Ne kadar da hüzünlüymüş ayrılıklar…
Sen mehtaplı geceleri severdin Deniz durgun çarşaf gibi Ay dolunay halini almış Şavkı yüzüme vuruyor Balıkçı tekneleri dönerken Yakamozların ışıltısına gözlerim dalıyor Sensiz boşlukta gibiyim Sanki hazan mevsimindeyim Dalgalar kumsalı döverken Ben kahırlı gözyaşlarımı döküyorum Lacivert bir hayal olsa da hüzün Aşkın gözü kördür Sora sora Bağdat bulunur Bir gün hayaller de elbet gerçek olur…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir Gün Hayaller De Gerçek Olur şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir Gün Hayaller De Gerçek Olur şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Alkisssss benim cokk kıymetli dost arkadasimm mustafa bey yüreğine kalemine emeğine sağlık mükemmel olmuş şiirin severek beğenerek okudum saygı sevgi dualarla kall selamlar
Kalemin susmasın
__________________Selamlar