(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Tut Ki /I şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Tut Ki /I şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sahilde cesedimi öpmüş martılar sonra bırakmışlar denize cehennemmiş gittiğim sen cennette bir melek tut ki dayanmışsın kapıya almışsın beni almışsın cennetine.....
Merhabalar hemşehri dost şiir kısacık ama sıcacıktı tebrikler...Saygılarımla.
sizin şiirlerinizde coşalım üstad öleceğimize inanalım hatta az sonra bile olabilir ancakkk hüzünlü paylaşımlara varım(acı elbet olacak..) ölüm yürek kaleminizden uzakta dursun ki bizler yazdıklarınızı paylaşalım... allah sağlıklı mutlu uzun ömürler versin.. saygılar....
sahilde cesedimi öpmüş martılar sonra bırakmışlar denize cehennemmiş gittiğim sen cennette bir melek tut ki dayanmışsın kapıya almışsın beni almışsın cennetine.....
harika bir şiir Fikret abicim.. benim de bikaç gündür günlerim cehennem gibi , meleğim gelsede kapıma cennetine alsa beni , nede sevinirdim :-)) güzel yüreğinize sağlık.. tebrik,selam,saygılarımla..
sahilde cesedimi öpmüş martılar sonra bırakmışlar denize cehennemmiş gittiğim sen cennette bir melek tut ki dayanmışsın kapıya almışsın beni almışsın cennetine.....
"sahilde cesedimi öpmüş martılar sonra bırakmışlar denize cehennemmiş gittiğim sen cennette bir melek tut ki dayanmışsın kapıya almışsın beni almışsın cennetine....."
Denizlerin ve sahillerin şairinden Enginler coşkunluğunda filizlemeydi...
Ay buluta kavuşanda cemrenin hoşladığı yürekle bu diyara Dize veren yüreğe saygı, selam ve tebrikle..
Hz. Ali'ye atfen bir söz vardır.Hoşça bak zatına ki zübdei alemsin sen.Zübdei alem alemin özü demektir.İşte kelimenin tam anlamıyla Fikret Ağabeyim öyle bir zerreki alemin özünü gönlünde tutan ve eşsiz güzellikteki kalbiyle ve yazdığı fevkalede şiirleriyle bizi dipdiri tutan ulu bir nefes .Belki bu şiire ikinci kez yorum yapmamın sebebi ağabeyimin gönlümdeki yerini bir nebze olsun anlatabilmekti.Gönülden sevdiğim can ağabeyime kucak dolusu selamlar ve sevgiler
canim kardesim , ben mecbur kalmadikca yorum yazan degerli siir dostlarima ses vermem . cok nadirdir öyle yazdigim . ama bu senin yazdiklarin icin yazacagim ;
okuyunca bir an gözlerim yasardi . cok duygulandirdin beni .
Allah razi olsun senden ...
denizler kadar engin ... daglar kadar yüce selam olsun .............
sahilde cesedimi öpmüş martılar sonra bırakmışlar denize cehennemmiş gittiğim sen cennette bir melek tut ki dayanmışsın kapıya almışsın beni almışsın cennetine..... sizi gönül cennetine alacaktır inşallah.tebrikler
bir nefes gibi okumak gerek bu şiirinizi.kısa,öz,net ve içten yazılmış.şeçilmişliği ,şiirdeki yüregin eşsiz bir aşkla nereye kadar gidebilecegini hayal bile olsa gerçek gibi hissedebilmeyi başarabilmekten geçer.sizde bunu başardınız .tut ki ölmüşüm diyerek.
sahilde cesedimi öpmüş martılar sonra bırakmışlar denize cehennemmiş gittiğim sen cennette bir melek tut ki dayanmışsın kapıya almışsın beni almışsın cennetine.....
sahilde cesedimi öpmüş martılar sonra bırakmışlar denize cehennemmiş gittiğim sen cennette bir melek tut ki dayanmışsın kapıya almışsın beni almışsın cennetine.....
...
Cennetine alacaksa, öl be dostum! Değilse ölme! Ona inat yaşa! Zaten şu dünyada yaşayanların kaçı hak ederek yaşıyor ki bu dünyada? Sevgilerle kal...
sahilde cesedimi öpmüş martılar sonra bırakmışlar denize cehennemmiş gittiğim sen cennette bir melek tut ki dayanmışsın kapıya almışsın beni almışsın cennetine....
güzel bir şiir satırlar ahenkle yol almış ve finalide zarifane işlenmiş hoştu haz aldım tebrikler selamlarımla
sahilde cesedimi öpmüş martılar sonra bırakmışlar denize cehennemmiş gittiğim sen cennette bir melek tut ki dayanmışsın kapıya almışsın beni almışsın cennetine.....
"Cennet dedikleri ne ki, bir kaç köşkle birkaç huri İsteyene ver onları, bana seni gerek seni Yunus-durur benim adım, gün geçtikce artar ödüm İki cihanda maksudum, bana seni gerek seni "
cennet sevgilinin yanı değil mi? yine yaptın yapaçağını.. saldın gönülleri...
sahilde cesedimi öpmüş martılar sonra bırakmışlar denize cehennemmiş gittiğim sen cennette bir melek tut ki dayanmışsın kapıya almışsın beni almışsın cennetine.....
Harika bir şiir okudum kutlarım Allah sağlık versin budur dileklerim Şiirlerimi utanarak ve sıkılarak eklerim Çünki burada ne üstatlar var Ben yedekte oynarım bütün Bütün şiir dostu dostları beklerim
sahilde cesedimi öpmüş martılar sonra bırakmışlar denize cehennemmiş gittiğim sen cennette bir melek tut ki dayanmışsın kapıya almışsın beni almışsın cennetine.....
asla kabul etmem dost bir deniz kıyısı değil dağların en beyzında mor çiçekler içinde özgürlüğün sınırsız olduğu yerlerde yazılsın adın bir taşın üstüne illede öleceksen ama daha ölmenin zamanı değil yapacak çok işimiz var))))) saygılar efendim uzunu ömürler dilerim
"tut ki çıldırdım tut ki ölüyorum giderken bile senden sana dönüyorum..."
, , ,
tut ki gömmüşüm seni içime, iç'deki zirveye,,, , sonra tuzlu bir nefes sunmuşum sana, , sen adına cennet demişsin, ben yeniden yaşam... , hoşgeldin,,, , ,
abim, sevgimdesin...
Denizce tarafından 3/31/2008 9:33:31 AM zamanında düzenlenmiştir.
sahilde cesedimi öpmüş martılar sonra bırakmışlar denize cehennemmiş gittiğim sen cennette bir melek tut ki dayanmışsın kapıya almışsın beni almışsın cennetine.....
burnuma torpil kokusu geldi üstat. öyle kolay kolay cehennemden adamı çıkartmazlar bildiğim kadarıyla. "hamili kart yakinimdir" nereden alındı acaba? şaka bir yana çok hoştu kısa ama etkili. başarılar şair.
YÜREKTEN;VEFA DOLU YAŞARKEN SEVMEK VE SEVGİYİ BU KADAR AZ VE ÖZ DİZEDE ÖLÜMSÜZLEŞTİREBİLMEK!MÜKEMMEL! BURADAN VECİZ BİR ŞİİR TANIMINA MI GİTSEK ACABA ŞİMDİ: ŞAİR ,ZAMANI VE MEKANI, DİZELERİNDE AŞKLA TUTUKLAYAN KİŞİDİR!
Şaban Aktaş tarafından 3/31/2008 8:24:52 AM zamanında düzenlenmiştir.
tut ki bu gece bütün şiirlerimi sevebilirim bile aydınlık bir gece bulabilirim seninle öfkelerimi hüzünlerime harmanlayıp içime dolar sesin,ruhumu ısıtır nefesin hüzünleri bile bölüşebilirim seninle gecem hasretinle şımarır,sevginle varlığımı tamamlarım karanlık utanır tüm renkli elbiselerimi giyer sabahı bekler hep onu beklerim... hüzünlerim bile onunla daha güzel diyebilirim... .....
tut ki bu gece ölmemişsin şairim bak şiirimle geldim yakıştı mı bilemem,paylaşmak istedim
bu yürek sevda yaşamış, ayrılık görmüş, ölmden korkarmı hiç? ölüm neki ayrılığın yanında? seni diri diri kefenledilermi? aşkınla toprağa gömülüp, üzerini örttülermi hiç? sen nereden bileceksin? be hey güzel sen nereden bileceksin.. sen sevdalandınmı hiç? dalgalandınmı denizler gibi? duruldunmu hiç? sen o dudaklardan dökülecek bir çift kelime için ömrünü adadınmı hiç? adadınmı?
Ceneti yaşatacak bir sevgiliyle karşılaşırsanız demekki şanslı kullardansınız. Kısa ve özlü anlatımla kaleme aldığınız şiirinizi beğeniyle okudum, kutlarım şairi..... Yüreğinize ve emeğinize sağlık.... Sevgiyle ve şiirlerle kalınız...
sahilde cesedimi öpmüş martılar sonra bırakmışlar denize cehennemmiş gittiğim sen cennette bir melek tut ki dayanmışsın kapıya almışsın beni almışsın cennetine.....
...
off..bu ne şiir böyle...olmuş zerrenin zirvesi...tebrikler zerre tebrikler.. saygılar..selamlar..
sen
cennette bir melek
Allah gecinden versin, Güzel yüreğine sağlık Adnan Durdağı