son durakta indi adsız bir yolcu kaldırımları ezerek gitti ağzında birinci cigara saç sakal birbirine karışmış gözlerçapaklı elleri nasırlı ve parmak uçlarında derin çatlaklar başında sarı renkli deveci fuşisi pantolonunda kemer yerine pamuk ipliği bağlıydı oyunu satmıştı bir çuval kömüre ne yapsa haklıydı kış günü açta açıkta odsuz ocaksız oturulmuyordu çoluk-çocuk evde dudağında kocaman bir gülümseme yarına (A)llâh kerim dedi adsız günü kurtarmıştı hoplaya zıplaya indi otobüsten zıplattı arkasına kömür çuvalını döndü arkasına sordu şöföre beyim bi daha seçim ne zaman!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ADSIZ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ADSIZ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ya Rabbi! Her Yerde Haddini Bilen, Gönül Aynasını Silen, Mahşerde Beraat Edip Yüzü Gülen Kullarından Eyle Bizleri..!! (Amin) Hayırlı Kandiller. Diliyorum tüm şiir Seven yüreklere
Günden güne fakirleşen bir millet olduk sayelerinde... Bir daha ki seçim de aynı olacak, dert etmeyin... Veren el alan elden üstünmüş, taktik bu oldukça ooo...
Bir çuval kömüre ....Bir ömür..... Sonra yaşın yanında kuruyu da Sömür Ömrümüzü yediler bee Yüreğinize sağlık Selam ve dua ile kalınız Allah'a emanet olunuz.
Siyasette kirlenmiş;içinde çıkarcılık,adam kayırma,koltuk sevdası vs.Bunlar var olduğu müddetçe temiz siyaseti samanlıkta iğne aramaya benzer şekilde ararız.Yüreğinize sağlık.
Çok anlamlıydı değerli hemşerim oda haklı kendince ama o kömür dağıtanlar değilmi onu ve onun gibi bir çok insanı bu duruma düşüren yüreğinize sağlık kutlarım saygılar.