(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Affederim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Affederim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dirliğimi bozan olsa Birliğimi bozan olsa Bana çukur kazan olsa Yine de ben affederim.
ben affetmem Selime hanım hani ne diyor du şair Tanrım kötü kullarını sen affetsen ben affetmem kim şer odağı ise dirlik birlik bozmaya çukur kazmaya çalışıyorsa kahretsin Allah akıcı bir şiirdi güzeldi selamlarımla
Ve öylesine..Ama söyle..Ama unutma bu öyle sonsuz bir acıdır ki, ne yana dönsen, yine böyle. Ve öylesine affettim sizi deme, Biliyorum ,biliyorsun öylesine giderken,azap bir kez daha söver binlercesine Ve öyle deme...Uyuya kalmış yanım üşürse, böyle ağlayacak bir yan bulunmazken, sen kapkaranlık içimde aff edemezsin, öylesine Ve öylesine yazarken güzel şiirine, böylesine güzel hissedemiyorum bir yığın insan müsveddesine...
Bize kötülük yaptıklarını düşündüklerimiz,aslında olgunlaşmamız için,görevlendirilmişlerdir şeklinde bir yazı okumuştum,şiiriniz onu çağrıştırdı.Düşündüren,su gibi akıp giden bir hece,ne güzel olur bunu kolayca başarabilsek! Kutlarım,saygılarımla.
Birliğimi bozan olsa
Bana çukur kazan olsa
Yine de ben affederim.
ben affetmem Selime hanım hani ne diyor du şair Tanrım kötü kullarını sen affetsen ben affetmem kim şer odağı ise dirlik birlik bozmaya çukur kazmaya çalışıyorsa kahretsin Allah akıcı bir şiirdi güzeldi selamlarımla