Masamın başındayım gecenin bir yarısı Bir şiir yazmalıyım ekranımın üstü boş Tenha sessiz karanlık mutlaka dışarısı Yanan ampul çok küçük onun için odam loş. Gölgeler titreşiyor buz mavisi duvarda Tahlil etmem gerekir yüzlerce resim var da.
En üstteki gölgede çırpınıyor kelebek Çaresiz haykırıyor bir örümcek ağında Güzelim kanatları artık zedelenecek Yardım çığlığı susmuş kuruyan dudağında. Hep böyle değil midir masumlar avlanacak Hainler kurmuyor mu yola bombalı tuzak.
Sağ tarafta bir gölge bir öykü anlatıyor Pembe hayaller ile evlenen bir gelin var Şiddete maruz kalıp duvağını atıyor Şahit olmuş her şeye etrafında dört duvar Duvarın tanıklığı geçersiz duruşmada Her zaman mağlup olmuş girdiği vuruşmada.
Sol yanımda bir gölge ağlıyor sızlanarak Kanadı kırık bir kuş karın üstünde kalmış Çırpınmak çare değil donacaktır muhakkak Çabasından usanmış artık kendini salmış. Sokakta yaşayanı anımsattı bu resim Soğuk kış günlerinde kayboluyor kaç isim.
Bir gölge haykırıyor bu tarafa baksana Burada bir şair var isyanını döküyor Onca resim gösterdik düşmez mi yazmak sana Haydi, durma yaz hemen, artık şafak söküyor. Ay bulutlar yıldızlar gölgeler ilham verir Onlar söyler yazarım böyle dökülür şiir.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Nasıl Şiir Yazıyorum şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Nasıl Şiir Yazıyorum şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yani anlıyorum ki: birazcık benim gibi Ufka kanat açmışsın siyah beyaz duyguyla Karanlık bir kuyunun içine dalıp dibi Bulmuş ve çıkarmışsın kalpte hüzün kaygıyla Sırtında ağır yükün şu dünyanın elimi Yaz ve sakın bırakma elindeki Kalemi!
Ezanı karşıladığım olur çoğu kez, severek yaptığımız her şey özeldir.Şiiriniz gibi...
Tebrikler saygılar hocam