(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HOŞ BİR SADÂ İLE... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HOŞ BİR SADÂ İLE... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Savaş deyip geçmeyin acının ızdırabına Eyyübün sabrı gerek hatta kendini unutup kerrarı Haydar gerek hatta Hamza olmak gerek sineni siper edip ... Rabbim her şehidlerimizin mekanını cennet eylesin. Peygamber efendimizi kendilerine komşu etsin bizlere emanet bıraktıkları bu kutsal davayı Allah sevgisini,din sevgisini,peygamber sevgisini Millet sevgisini,vatan sevgisini,bayrak sevgisini,ecdat sevgisini,ar sevgisini,namus sevgisini insanlık onurunu,bizlerden sonra ki kuşaklara da aktarmamızı nasip ve Müesser eylesin amin Değerli kardeşim mevlam senide inşallah bu duygularından dolayı cennet ile mükafatlandırsın Kalemin kelâmın daim olsun inşallah..Sevgi saygılarımla
Kendi nefsini sigaya çekip mevcut günahına tövbe eden kullar, bir daha aynı hataya düşmemeye niyet ederek yaşarsa Yüce Yaradan onları emeline ulaştırır inşaallah. Kalemin daim, ömrün bereketli ola Mecit Bey Kardeşim. Kalbî selâmlarımla....
Çok güzel Mecit kardeşim. İhlasla yazılmış akıl dolu mısralar. Allah u Teala İnsanı yaratıp bir de Anayasasını vermiş! Ama biz mahlukatlar!!! Yook ''sen bizi yarattın ama biz kendi yaptığımız Anayasa ve yasalar ile yaşamımızı idare edeceğiz'' diyerek karşı gelmişiz ve gelmeye de devam ediyoruz!
Şiir, şiir değil kardeşim ustaca yazılmış bir Eser. O eseri yazan yüreği yaratana emanet ediyorum. Selam ve dualarımla.
Sevgiyi anlatan kelimelerin ahankli söyleşisi.
Beğendim…
....................................... Saygı ve Selamlar...