Dermân olamadığım derdine dizelerimle ortak oluyorum sevgili dostum...Coşkun kardeşim.
Dallarını kırdığın bu görkemli çınarın Gün gelip gölgesini özlemle anacaksın... Dem aldıkça efkarın, hüzün olacak kârın Nasıl yaktıysan beni, öyle de yanacaksın.
Kaybolsam da ardında aşkın dehlizlerinde Sevgi aramam gülüm ihanet izlerinde Sormam, "Son kararın mı?"; cevabı gözlerinde Sanma ki yokluğuma kolay dayanacaksın.
Beyhûde beklemişim benim gibi bakmanı Gönlüme gözlerinden bûseler bırakmanı. Şu hayat sofrasında sen de birgün lokmanı Sonsuz hicran zehrine acıyla banacaksın.
Meğer zulüm saklıymış maskeli mizacında Şimdi "Nankör" yazıyor gönlümdeki tacında Usulca can verirken yalnızlık kıskacında Ölümü özleyecek...hatta kıskanacaksın.
Al götür, neyin varsa gönlümde sana ait Düş artık düşlerimden, hayallerimden çık git! Nasıl olsa gün gelip, deyip "Belki...", "Bir ümit" Her kapı çaldığında ben geldim sanacaksın.
Nasıl yaktıysan beni, öyle de yanacaksın.
Mecit AKTÜRK Berlin, 28.03.2016
***YOLU YALOVA’ya DÜŞENLERİN -TABİAT CAFE’ye UĞRAMADAN GEÇMEMELERİNİ TAVSİYE EDERİM. COŞKUN KARDEŞİMİN MİSAFİRPERVERLİĞİNDEN ve ZENGİN SOFRASINDAN BÜYÜK MUTLULUK DUYACAKLARDIR...***
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DÜŞ ARTIK DÜŞLERiMDEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DÜŞ ARTIK DÜŞLERiMDEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Al götür, neyin varsa gönlümde sana âit Düş artık düşlerimden, hayallerimden çık git Nasıl olsa gün gelip, deyip "belki", "bir ümit" Her kapı çaldığında ben geldim sanacaksın. Nasıl yaktıysan beni, öyle de yanacaksın.
SEVGİLİ MECİT ABİ BANA İTAFEN YAZDIĞIN BU ŞİİR İNAN OLSUN SANKİ BENİM AĞZIMDAN YAZILMIŞ GİBİ BEN DUYĞULARIMI KAĞIDA DÖKSEYDİM HERHALDE BU KADAR GÜZEL İFADE EDEMEZDİM. KALEMİNE YÜREĞİNE SAĞLIK.ALLAH GÖNLÜNE GÖRE VERSİN SENİ YALOVA'YA EN KISA ZAMANDA BEKLİYORUZ.
Siteye de, sayfama da hoşgeldin sevgili Coşkun kardeşim.
Aslında farkettiğin gibi, sadece isim belirtmiş, teferruat vermemiştim. Okumasını arzu etmeyebileceğin kişiler olabilir diye düşünmüştüm. Böyle olmadığı anlaşılıyor. Bu açıdan sevindim.
Öte yandan üzgünüm.
Üzgünüm, çünkü değer verdiğim samimiyetinden emin olduğum hiç bir dostumun böylesi acılar yaşamasını istemem. Hele de senin gibi, huzurdan öte birşey istemeyen, ailesine bağlı, sorumluluğunu müdrik, kötü bir alışkanlığı olmadığını bildiğim bir dostumun.
Üzgünüm, çünkü duygularına dizelerimle tercüman olmaya çalışmaktan öte elimden birşey gelmiyor.
Üzgünüm, çünkü böylesi ayrılıkların çocuklar üzerinde, özellikle de Ahmetçiğime olumsuz etkileri olacağı endişesindeyim.
Hani demiştin ya, dostluklara inanmıyorum diye...
Kim bilir, belki de böyle söylemeni gerektirecek haklı sayısız sebebin vardır.
Lâkin, değer verdiğim hiç kimsenin, hatta, derdini bana anlatma, benimle paylaşma yakınlığı bulan hiç kimsenin duygularına kayıtsız kalmamışımdır.
Bu dizelerimi de bunun bir kanıtı olarak kabul edin.
Konu gönül işi, dertte ayrılık olunca kalemimin gücü ancak bu kadarına yetti.
Ateş düştüğü yeri yakarmış, yakıyordur tabi ki.
Herşeye rağmen mücadele edecek gücün olduğunu biliyor, bundan böyle ömrünün sonuna dek herşeyin gönlünce olmasını diliyorum.
Sağlık, huzur ve mutluluklar senin ve Ahmetçiğimin olsun.
Mecit kardeşim! Sanıyorum ki arkadaşının ağzından, o nun vefasız sevdiğine yazılmış bir serzeniş!!! Ve çektiklerinin Şair tarafından dile gelmesi. Başka bir ağızdan, çilekeşin çektiklerinin anlatılması çok zor olsa geretir. Ama gördüm ki çok şahane bir biçimde anlatılmış.Akıcı ve bir o kadarda etkileyici eser. Yüreğine sağlık. Yine kaleminden ve kelamından çok güzel dizeler çıkmış. Selam ve dualarımla.
sanırım intizarın en kibarıydı okuduğum ama öyle etkiliydi ki izahı güç. kalem güçlü olunca şiirin gücü tartışılmıyor. sevda üzerine yazılmış serzenişleri inanın bir kaç kez okudum, ahenkse evet, akış sa nil nehri gibi, anlam deryasında... bir şiirden ben başka ne beklerdim ki. kutluyorum tüm gönlümden...selam ve saygılar sunuyorum.
Al götür, neyin varsa gönlümde sana âit
Düş artık düşlerimden, hayallerimden çık git
Nasıl olsa gün gelip, deyip "belki", "bir ümit"
Her kapı çaldığında ben geldim sanacaksın.
Nasıl yaktıysan beni, öyle de yanacaksın.
kutluyorum hakikatli şiir olmuş saygılarımla