(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SIDK iLE SULA! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SIDK iLE SULA! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Huzuru bulmak ve onu canı gönülden isteyerek yaşamak ne kadar da güzel. Hele Rahmanın bizlere verdiği helali haramlardan ayırt ederek yaşantı sürmek. Hele hele Kulluk bilinciyle yaşayabilmek.
Kardeşim Mecit... Harika bir şiirinizi daha mutlulukla okudum... Yüreğiniz var olsun İnşallah. Selam ve Dualarımla.
İhlaslı yüreğin,güçlü kalemin yine muhteşem bir esere göz nuru akıtmış ayakta alkışlıyorum üsdadım..Selam ve dualarımı bıraktım gönül sayfana..Yaradana amanetsiniz
Sitenin anasayfasında Gel beni dinle diyen bir şiir görünce koştum geldim hemen.... Aslında dün gece bir başka sitede okudum ilk... Ama abi nasihati olduğu için bir de gündüz gözü ile okuyayım dedim...
Şiirin ilk dörtlüğünde nefret ve sevgi işlenmiş... Sahi nefret öldürürken sevgi bir çiçek misali açılmayı bekliyor değil mi... Ah yüreği katılaşan insanlar, okuyun okuyun da öğrenin!
yüreği karanlıkta kalan insanların bahtına doğar mı güneş? Ancak iman edenler huzuru bulur... Huzuru bulamayanın aklı da fikri de kalbi de huzursuz olur... Vay o insanın köşküne...
Dün benim diyenler toprakta abi... Toprakta taze ten mi var... Çok ölüsü olan bir kardeşiniz olarak sinden öte taze teni göremedim... Geriye kalan güzel hatıraları hariç... Bende beni buldugum noktada varlığım bir hiç! Bir hoş seda bırakıp gidebilene ne mutlu öyleyse...
Akıl nefisten hesap sorsa kalır mı gıybet, öfke, nefret, kin, zan vs vs...neyle kirlenecek gönüller... Ya cehennem ateşi neye yarar o zaman... Bırakalım ilahi adaletin tecelli edeceği güne kadar dolansın gafiller dünya da... Onlara nasihat işlemez...
Acze düşen şeytanı dinler dinler de şeytan doğru yolu kendi bilseydi keşke... O yanına yoldaş arıyor... Şöyle bir bakınıyorum çevreme hayli de arkadaş edinmiş kendine...
Ama yüreği imanla dolu dolu Allah korkusu ve Allah inancı olanlara dokunamıyor... Hamd olsun...
Bir kıta daha eklenmiş... Gözümden kaçmadı :))
Methiye değil, övgü hiç değil..
Yine güzeldi abi, yine güzeldi...
Tebrik ederim,
Selam ve saygılarımla...
ŞİİRLERİN ŞAİRİ tarafından 3/12/2016 4:44:16 PM zamanında düzenlenmiştir.
Beğendim.
...................................... Saygı ve Selamlar...