ah benim yokluğu dudaklarıma yakışmayan boşluğu yüreğime sığmayan ömrü kısa yarim nasıl bir terkedişti bu ? şiirlerine ve sayfalarında kalan gözlerime nasıl bir sınanıştı ? nasıl bir acı ?
iki büklüm isyan ederken kadere o gülüşlerin hiç yakışmadığını bile bile kara topraklar altına binbir güçlükle doğrulup abdestler alıp hergün En Güzel’e teslim etmekten öyle halsiz ki kalbim Aşkı da ağlatmayı da öğrettiğin içimdeki çocuk bile bitkin..
yoksun ya yorgunum hergün birazda hasta
gittiğinden beri saatler öyle ağır ilerliyor ki karanlıkta üşüyorum ne ayakta durmaya kaldı mecalim , ne de bağdaş kurduğum odamın ortasında iki yana sallanıp kendimi avutmaya.
ahh ! uğruna herşeyi göze alabilecek kadar büyük sevgimden habersizce göç eden Çirkin gülüşlü Adam ! karanlığın her tonu gözlerini anımsatırken uğultusu susmayan gürültüler sesini özletirken yutkunması güç tövbeler düğümleniyor genzimde
ömrümü kurban etmek isterken sana cehennem sancılarına adanıyorum diz çöktüğüm yokluğunun önünde.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Güzel uyu şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Güzel uyu şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
gittiğinden beri saatler öyle ağır ilerliyor ki karanlıkta üşüyorum ne ayakta durmaya kaldı mecalim , ne de bağdaş kurduğum odamın ortasında iki yana sallanıp kendimi avutmaya.
Vurgun dizeleri. Anlamlı ve ahenkli. Çok çok güzel.