İçimizde ne çiçekler büyüttük güneş açarken yağmurgülü boy verdi gözlerimizde düşün içinde ne hazanlar ne baharlar yaşadık göç ettik kimi vakit kırlangıç sürüleri gibi bir değil bin kere paramparça oldu belki yürek taki yıldızlar gökyüzünden kayıp göçenedek bilir misin? bahar geldi diyorlar yine akasyalar Kırlarda papatyalar laleler sarı çiçeklerde dolaşır uç uç böcekleri sen gideli bu gün tam dokuz yıl oldu babam arsız hayat sürüp gidiyor ne kaldı gerye üç beş resimden başka elimizde hatıra hayata dair bir iz en son ne söylemiştin hangi muhabbeti yapmıştık o kadar zorki hatırlamak bilmiyorum biliyorum ki sen gidince çocukluk hayallerimden bir duvar yıkıldı hala kıvançla taşıyorum soyadını eller gibi evlenince bir kenara bırakmadım senden kalan adını Babam, seni çok özledim! Sen gidince tadı tuzu kalmadı memleketin Her çocuğun memleketi birazda baba değil mi? Sen iyi bir baba iyi bir adamdın benim nazarımda İyi bir memlekettin benim için!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BABAM'A şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BABAM'A şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
babalar ki ne söylense az hele ki yitip gitmişse ve neler düğümlenir boğazımızda ve ses etmeden ne fırtınalar kopar da biz sığınırız dualara ve satırlara. mekanı cennet olsun. sevgiler, selamlar şairem...
İçimizde ne çiçekler büyüttük güneş açarken yağmur gülü boy verdi gözlerimizde düşün içinde ne hazanlar ne baharlar yaşadık göç ettik kimi vakit kırlangıç sürüleri gibi bir değil bin kere paramparça oldu belki yürek taki yıldızlar gökyüzünden kayıp göçenedek bilir misin?
yürek sesiniz hiç susmasın nice güzel eserlere inşaallah
Ah babacımı bende ne çok özledim ne çok yokluğunu hisseder baba geçen her şiir her şarkı göz pınarlarımı akıtır akıtırda bi çare bulamam özlemine yokuğuna Rabbim hepimizin ahirete intikal etmiş anne ve babasına rahmet ve merhameti ile muamele etsin makamları cennet olsun inşaAllah
ana baba özlemi bambaşka.anılarda kalan güzel şeyler hatırlanır illaki.birde baba hasreti olunca yüreğindeki duygu ve düşüncelerini hemen yazarsın deftere.bir bakmışsın bir sayfa şiir olup çıkmış karşına.yürek sesiniz var osun nurten hanımefendi içeriği dopdolu bu güzel eserinizi yürekten kutlar saygılar sunarım efendim...hoşça kalınız..
Yüreğinize sağlık.