Kadınlarımız Hani o saçını süpürge yapan Yemeyip yediren İçmeyip içiren Giymeyip giydiren anadır…
Ellerimiz üşüdüğünde Göğsünde ısıtan… Anadır Yardır Yarendir An gelir babadır Gün gelir en vefalı arkadaş Yoluna yoldaş Dertlerine sırdaş Yalnızlığına gardaştır Kadınlarımız…
Kadınlarımız… Nefessiz kaldığımızda Nefes Alıp verdiğimiz hava Dünyamızı aydınlatan güneş Sol yarımızı tamamlayan En yüce varlık eştir Kadınlarımız…
Kadın savunmasızdır, Senin gibi benim gibi güçlü değil, yenilir... O her şeyi yüreğinin gücüyle kazanır Aslında senden benden güçlüdür Biz görmezden geliriz…
Kadınlarımız! Hayattır aslında Hayatın içindedir hayatın ta kendisidir Hayat onlarla anlam kazanır Yediğimiz yemek İçtiğimiz su Onun ellerinde anlam kazanır
Kadınlarımız… Allah’ın lütfudur kıymetini bilirsek sana bana… Yüce mevlam onu ezmeyelim diye Ayaklarımızdan değil Kaburgalarımızdan yaratmış! Başımızdan da yaratmamış Tepeden bakıp üstün olmasın diye Eşit olalım diye göğsümüzden yaratılmış…
Kadınlarımız Allah’ın bizlere emaneti değil mi? Korunsun diye kolumuzun altında Sevelim diye kalp hizasında yaratmış…
Kadınlarımız Bir çocuğun masumluğudur En masum çocuktur Ama onlara çocuk muamelesi yapmayın Gözlerinin içine bakarak dinleyin…
Kadınlarımızı eksik etek görmeyin Onlar güçlüdürler aslında O ister ki senin benim gücüm o’na huzur versin Onun yapacaklarını da biz yapalım Kadın olduğunu hissetsin Onun da yapmak istedikleri olacaktır Ve zamanı geldiğinde yapacaktır…
Kadınlarımız Yar yaren sevgilidir Zor sever Sevince de tam sever O’nun yüreğini fethedip Beynine girelim ki terk edip gitmesin…
Kadınlarımız Her zaman yalnızdır… Küçücük yüreğinde Kocaman dünyası vardır Siz siz olun o yürek kapısını zorlamayın Anahtarı yoktur o kapıların O dünya ‘onun sığınağıdır Çıkarmaya zorlarsanız Tümden kaybedersiniz…
Kadınlarımız Pire için yorgan yakacak kadar Çılgındır Bizler oturup “bir kadın neler yapabilir” diye kafa yormayalım Ne aklımız yeter yapacaklarına Ne de hayal dünyamıza sığar O yaratıcıdır ve o’nu erkeğine saklar Kadının erkeği olalım…
Kadınlarımız Erkekler tarafından anlaşılmayı ister Eğer anlamıyorsak O narin kelebekleri Elimizden uçup gidecektir… O halde bizler yaşamıyoruz demektir…
Mustafa KARAAHMETOĞLU 11.03.2015
Her ne kadar yılda bir güne sığdırılsa da 8 Mart Dünya Kadınlar Gününü kutluyor; Kadına yapılan her türlü şiddeti kınıyorum...[ /kalin
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kadınlarımız şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kadınlarımız şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kalemin daim olsun
_________________________Selamlar