Sana dokunmak Gökteki yıldızlara dokunmak gibidir Gözlerine bakmak Engin denizlerde boğulmaktır Seni sevmek güneşe dönmek Yanacağını bile bile kor ateşlere yürümektir Sana sevdalanmak bir güle dokunmak Dağıtmadan kırmadan dikenine rağmen koklamaktır…
Sen! Ah sen yok musun? Seni sevmek bir ömür demektir Yarısını geleceğin umutlarına bağlamak Kalan yarısını hiç düşünmeden bir bakışına harcamaktır…
Seni sevmek demek; Canında canan olmak yaşamak demektir Aldığım her nefeste seninle can bulmaktır Gören gözdür seni sevmek Yokluğunun cehenneminde yanmaktır Gelmeyeceğini bile bile Yollara bakmaktır seni sevmek…
Ah yârim! seni sevmek yok mu? Seni sevmek nefes almak demek Tüm olumsuzluklara Kötülüklere gerip göğsünü Sana doğru yürümek demektir…
Seni sevmek çok zor olsa da be gülüm Seni sevmek bir ömür demektir Ve en zorum İmkânsızım demektir…
Ey yar! “Gözleri uzaklara dalan birinin yakınlarda olmayan bir hikâyesi vardır” derler Benim hikâyem de Bu günün ertesinde Yarının da ötesinde Sonsuza dek seni beklemektir…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Seni Sevmek şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Seni Sevmek şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Alkisliyorum bu denli muhteşem şiiri yürekten kutlarim. Yureginize kaleminize emeğinize saglik değerli cok kıymetli arkadaşım Yürek sesiniz hiç susmasin saygı sevgi dua ile kalin