Sıkı Sımsıkı sarıl bana Kavra belimden sıkıca Tenin tenimde Nefesin nefesimde Dönelim semazen gibi Kaybolalım tek bedende...
Öyle kavra ki belimden Kolların birbirine kavuşsun Kes ayaklarımı yerden Döndükçe başım dönsün Ne olursa olsun Vazgeçmeyelim sevgimizden Ilgıt ılgıt ak damarlarımdan Karış kanıma Vakit geç olmadan…
Koy başını göğsüme Kulak ver kalbimin sesine Bak gözlerimin derinliklerine Kaybolurken sevgi denizinde Geçelim kendimizden Döndükçe dönelim Bir olalım tek bedende…
Dönelim pervasızca Sadece görünen değil İç organlarımızda Kaptırsın kendini müziğin ritmine El ve ayaklarımıza eşlik etsin Midemizde uçuşan kelebekler…
Dansın büyüsüne kapılıp Semazen gibi dönerken Saçların yalayıp geçsin yüzümü Ten kokun işlesin ciğerlerime Dönmekten kollarımda bayıldığı an Dursun dünya dönmesin artık Vakit tamam sen benimken…
Bu dansın dansözü sen dansörü bendim Seyircisi de, sen ve bendik Alkış tutanı da yoktu biz olduk Hayat bir yarışsa eğer Her zaman ki gibi kazanan Yine biz ve sevgimiz olacak Ve biz! Bu aşkı yaşattığımız sürece Ölmeyeceğiz...
Bu ne ilk ne de son dansımız olacak Her dansımızda Tek beden olup döndüğümüzde Aşkımız yeniden filizlenecek Yıllarca tazeliğini hiç kaybetmeyecek…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bizim Dansımız şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bizim Dansımız şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Vavvvv muhteşem bir siirr günümün şiiri oldu bu kıymetli arkadaşim bi şiir bukadarmii güzel olur ya cok ama çok begendim yüreğine kalemine sesine emeğine sağlık yürek sesin hiç susmasin kakemin daim.olsun saygı sevgi dua ile kal