(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
toprak ana ve oğlu... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
toprak ana ve oğlu... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Fatma Girik'in Toprak Ana filmi geldi aklıma..ne kadar dokunaklı bir çalışmaydı bu böyle sevgili dost..hele ki o filmi her izlediğinde ağlayan biri olarak..sonsuz saygıalrımal..
çocukluğumda Fatma GİRİK e benzetirdim annemi özellikle gözlerini ve annem gerçekten toprak ana dır onca yaşına rağmen hala toprakla haşır neşir beş gün önce kolu kırıldı ameliyat oldu çalıştığım şehirden memlekete gidince onu hastahanede yatakta buldum şiir biraz da bu yüzden .. çok teşekkürler çocukluğuma götürdü yorumunuz saygı ile...
Anneye adanmış, duygu yüklü, hüznü bol bir şiir olmuş üstadım. Annelerimizin hakkı hiç bir zaman ödenmez. Ama nedense kıymetleri yaşarken anlaşılmıyor. Hiç bir çocuk annesiz, babasız kalıp gözyaşı akıtmasın. Hiç bir anne, babaya da Allah evlat acısı yaşatmasın. Yüreğinize sağlık. Beğenerek okudum hüzünlü gönül sesinizi.
duygu yüklü hüzün dolu bir şiir. maalesef günümüzde bitmeyen ağıtlar semaya yükseliyor. kah bir ananın feryadı, kah bir çocuğun... zor zamanlarda insanlık kaleminize sağlık