Pembe, beyaz, mavi olsa da tonu Karaya çıkıyor her rengin sonu "Düşman" dendiğinde belliyken konu Zerki zehir nefsi "mar" bilemedim.
Sevgiyi öğrendim, aşk ile doldum Leylâ’ya vahaydım, Şirin’e yoldum Tam beni bulurken bende kayboldum Vuslat bilemedim, yâr bilemedim.
Uyarmak kastıyla uğrasa da kış Hayaller süslüydü, düş nakış nakış. Toprağın bağrından ukbâya çıkış; Sinden öte sırat, var, bilemedim. Sinden öte diyar, var...Bilemedim...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BiLEMEDiM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BiLEMEDiM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Uyarmak kastıyla uğrasa da kış Hayaller süslüydü, düş nakış nakış. Toprağın bağrından ukbâya çıkış; Sinden öte sırat, var, bilemedim. Sinden öte diyar, var...Bilemedim...
sözün bittiği yer ben de bir şey diyemedim kaleminiz daim olsun değerli şairim saygılarımla
Bilemedik, bilemedim ben de. Bildigimde insallah gec kalmamisim insallah derim her daim. Pismanliklarin, terazinin bir tarafini asagiya cektigi anlar zaman zaman olsa da umut, tevbe ve inancla ayaga kalkis teraziyi insallah yine dengeye getirmek nasip olur cumlemize. Kelamlarin siirlerinde hep guzel Mecit Kardesim. Eyvallah, selam ve dua ile.
Keşke nefsimizi terbiye ederek, verilen emirlere riayet etmesini becerebilsek! Çok güzel bir eser daha çıkmış yüreğinizden Mecit kardeşim. Allah u Tealaya emanet olsun o yürek ki daha nice eserler okuyalım. Şiiriniz gerçekten kusursuz denecek kadar şahane. Selam ve Dualarımla.Nice şiirlere.
annelerimiz başımızın tacı... bizler evlatlar olarak elimizden geldiğince ve imkanlarımız doğrultusunda onların hayır duasını kazanmak için çabalamalıyız...umarım annenizin sağlık ve sıhhati iyidir...
şimdilik gölgede karanlık bölgede olsak da sizinde dediğiniz gibi umarım milletçe güneşi gökyüzüe takarız....
tekrar tebrik ediyorum, gayet güzeldi şiir ve kendinize haksızlık etmeyin...
Tahmin edebileceginiz gibi Türkiye'deydim. ANAMIN yaninda tabi.
Havalarin güzelligini firsat bilerek solugu yaninda aldim. Huzurlu ve mutlu günler su gibi akip gecti. Gezdik, parklara v.s. gittik. Dönüsün hüznünü baharin ayak seslerinin tesellisinde ariyorum.
Dün Berlin'e döndüm. Bugün siz degerli dostlarima, internetime kavustum :) daa...yorgunlugum henüz cikmadi :)
Gökyüzüne günesi degil takmak, MIHLAMISSINIZ. Subat ayi sayenizde rekor KIRDI :)) Mart ayinin ilk günlerinin cöl sicaklarinin canli sahidiyim. Istanbul SIMSICAK, martilar cok mutluydu.
Günesin gölgeli tarafi da iNSALLAH birgün ISIK yaymaya baslar.
Göge KISA kalan merdiven, kapkara bulutlar...
iNSALLAH KÂBUSTU...gelip gecmistir. Ya da tez vakit gelip gecer. Günes gökyüzüne yalniz takilmaz ki! Milletce, birlikte takacagiz iNSALLAH! Düserse ve düstükce...
Farkettiginiz gibi kalemin mürekkebini umuda bandim.
Vatandan uzak yazilan siirler dem tutmuyor da, cok sükür dostlarla irtibati sagliyor yine de.
Sevgiyi öğrendim, aşk ile doldum Leylâ’ya vahaydım, Şirin’e yoldum Tam beni bulurken bende kayboldum Vuslat bilemedim, yâr bilemedim.
Uyarmak kastıyla uğrasa da kış Hayaller süslüydü, düş nakış nakış. Toprağın bağrından ukbâya çıkış; Sinden öte sırat, var, bilemedim. Sinden öte diyar, var...Bilemedim...
şiire bak hizaya gel yani bir paşa şiir gerçekten her yönüyle sofraydı gönüllere hazırlanmış altın tabaklarda sunulmuş
hele ki son dizeleri baklavamıydı yoksa bir tatlısından gönüle yemiş mi anlıyamadık
enfes di bu sofra dosta düşmana sadece uzanıp almak kalan insana
tebrik taktirlerimle dostum birkaç şairden birisiniz gözümde
selametle...
günümün şiiriydi işaretlediğim lakin bu tad öyle bıraktı ki tadını doyurdu gönlümüzü heyhaat akif şiiri gelse nafile
yok,sul tarafından 3/3/2016 3:23:16 PM zamanında düzenlenmiştir.
her gün şiir koymak değil, böyle anlamını tartmaya tartı yetmeyen, okuyanın hafızasından yıllarca gitmeyen, okuyan buruşturup atmayan eserler asmak önemli olan... takdirlerimle okuduğum müstesna bir şiirdi. her yönüyle mükemmel bir şiir. tebrikler ve saygılar...
bayramınız mübarek olsun kıymetli dostum...