Aşkın çeşmeleri pırıl pırıl akmalı sevgilim pırıl pırıl duru gözelerden güzel sözlerden yalan olmamalı...
Bir bahar saflığında olmalı Aşk su gibi yudum yudum hava gibi nefes nefes yayılıp seherlerden gönüllere dolmalı...
Aşkın çiçekleri duygu duygu açmalı sevgilim duygu duygu taze baharlardan temiz arzulardan şehvet kokmamalı...
Bir su saflığında olmalı Aşk dağ gibi nefes nefes toprak gibi yağmuryağmur bahar kokmalı sevgilim, sevgi kokmalı...
Her yağmur yağdığında düşmeli yüreğe tane tane aşkla çarpmalı kalpler sevmek ucuz olmamalı...
Bir rüzgara açmalı kalbini insan bir de dağlara akıp giden bir ırmak gibi bir su saflığında olmalı hayat her bahar sevgi sunaklarında aşkı içmeli kana kana sonsuz bir pınar gibi...
Bir ütopya evrensel ruh gönül bilimi sevgi ülkesi yürekte şiir, dudakta mühür ölümsüzlüğün adı olmalı aşk ...
çilesini acısını hasretini de çekmeli insan gerektiğinde ölmeli aşk için...
bir güle bir gelinciğe bir de aşk üstüne yeminler etmeli...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşkın Çeşmeleri şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşkın Çeşmeleri şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Unutma´ki gün olur bir avuç esaret; sevda yürekte.. Gün olur koca derya, deniz de. Aşkın rengi pembe degil! Bilmiyordun´da; Bit sevdi, tualle işin ne?..
Demistim ben de, sevgiyi manada bilemeden sevdim diyenlere..
Askin cesmeleri akmali ve manada aski anlayanlar, inananlar, hisstmeyi bilenler kanmali akan aska o cesmeden doyasiya..
Güzeldi