(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
papatya.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
papatya.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Seviyor sevmiyor diye çiçeğinin yapraklarını koparmak için inşanlah birisi onu çekip alıvermez tutunduğu yerden. Oysa ne güzel tutunmuş hayata o papatya, ama ya birkaç tanesini alıp sevgilisinin başına taç yaparlar, ya da seviyor sevmiyor diye yapraklarını yolarlar. Dilerim tüm papatyalar tutundukları yerde güzel görünmeye devam etsinler gözlerimize, kokuları burnumuza, varlıkları dünyamıza. Kopmasınlar yerlerinden. Güzel duygular estirdi şiir yüreğime sevgili şairim. Kutluyorum.
Çok hoş dizelerdi. Benzetme çok güzeldi, beyaz kaş, zeytin göz. Kamyondan dökülmeseydi o toprak belki de papatya hiç hayata tutunamayacaktı, belki o kamyondan dökülen toprak, kim bilir hangi binanın çimentosuna karışacaktı.
Kır çiçeklerinin içinde en anlamlı en çok işe yarayan rengarenk renk papatya sever seni yedisinden yetmişine herkes Kız çocuğu kadar sevecen Gönüllerin kraliçesi Papatya Yürek sesiniz daim olsun şairem çok güzeldi Selam ve sevgilerimle
Ve şiir, Papatya koktu
Usta, sanatçı yüreği selamlıyorum