Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
Yoktun ; ama hiç üşümedim, her gece bir cehennem öptü soluklarımı ... ____YASEMİN CANAN____
yasemin00

yasemin00

@yasemin00 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 2 Aralık 2007'den beri üye
  • 16

Şiir Yorumları

yasemin00
@yasemin00
9 Kasım 2009 Pazartesi 15:34:49
Yasemin sağnaklarda yağıyor sözüm lal şairim lal
muhteşemdi ne diyebılırım sönük kalır
sol yanıma aldım dize dize mısra mısra
kutlarım cici bakın gönlünüze
sevgiler.............
Düşün ki..., @Gule
7.11.2009 21:47:39
yasemin00
@yasemin00
9 Kasım 2009 Pazartesi 11:55:30
Simdi sukut limanlarina demirledim gemilerimi.
Sadece bekliyorum.
Günesin dogusunu nasil beklerse yüce daglar, yagmurun
yagisini nasil beklerse çiçekler, öylece hasret gemilerimi
ask denizine indirecegin ani bekliyorum.
“Beklemek sabretmektir”. ...

Senden sonra, @idil-can
9.11.2009 08:56:20
yasemin00
@yasemin00
9 Kasım 2009 Pazartesi 11:53:08
Rabbim huzurunu bozmasın mavim
Bu nasıl güzel bir aşk eritip beyaz olmuş benim mavim
En güzel beyaza dönmüş mavileri karışmış erimiş
Bir sevdada hissedilesi güzel mısralarında
dokumuş ilmek ilmek
kutlarım güzel dizelerini
sevgimdesin............

Eritti beni, @mavi gözyaşları
9.11.2009 11:42:36
yasemin00
@yasemin00
9 Kasım 2009 Pazartesi 11:16:21
FARKLIYDI ŞAİRİM SİZİ BAŞKA BİR ŞİİRDE BULDUK BU SEFER SİZİ
YÜREĞİNİZİN DUYARLILIĞI TOPLUMUN GITTIĞI BAŞKA BİR NOKTA
KALEMINIZDEN OKUMAK ZEVKTİ
KUTLARIM ŞAİRİM
CİCİ BAKIN ÖMRÜNÜZE .........
SEVGİLER.........................
Etkili Yorum
yasemin00
@yasemin00
8 Kasım 2009 Pazar 19:04:50
Ne sevgi bu şairim güzel dizelerinizde kurban olunacak kadar bir çift göze
Kutlarım güzel dizelerinizi ve çok şiirlerimde benı yalnız bırakmayan o vefalı yüreğinizi
Bu deli yürekli sevda militanı derki şairim bir sözler bide gözler öldürülmezmiş
Z...

yasemin00
@yasemin00
8 Kasım 2009 Pazar 17:40:30
Kime kalmış şairim bu dünya bir nefesken
Kime bu üzmeler neye çekilen çileler
Yar diyen ağlatırmı?
Kıyamaz ben varım demez mi?
Kutlarım güzel dizelerinizi sevgiyle kalın................
Gerisini sen düşün, @ozanseveni
8.11.2009 14:44:05
yasemin00
@yasemin00
8 Kasım 2009 Pazar 11:54:19
Bunlar sadece insan kılığında şairim
Uzaktan bakınca öyle gözüküyor sadece
Yürek lazım insana insan olmayı gerektiren öz gelir değer gelir sonra
Emek gelır sevgiyi bilmek gerekır merhamet gerekır insan olmak için
Sadece soluk alıp vermek değildi...

İhsan, @kocakurtsoylum
8.11.2009 06:09:08
yasemin00
@yasemin00
8 Kasım 2009 Pazar 11:49:26



Senden aldıklarını geri verebilir mi gücü bir ihanet soluğu renginde?
Bakabilir misin başkasına baktığı gözlere gitsen,
Ya üzerinde emanet tenlerin kokusu gelirse burnuna,
Koklar mısın yine ilk gün açan mimozalar gibi?
Yakarmısın şehirleri...

Bu ne yaman bi çelişki, @Y. Kaya
8.11.2009 11:44:10
yasemin00
@yasemin00
8 Kasım 2009 Pazar 11:43:16
Bu deli yürekli sevda militanından minicik bir hikaye şairim size minicik bir pazar hediyesi yasemin çiçeklerimle
bıraktım sayfanıza hayat işte.........

ÇARESİZ KALDIĞIM ZAMANLAR GİDER, BİR TAŞ USTASI BULUR, ONU SEYREDERİM...
ADAM BELKİ YÜZKERE ...

Özlemin son perdesi, @can.er
27.9.2009 21:57:49
yasemin00
@yasemin00
8 Kasım 2009 Pazar 11:37:42

Anı değil ömrü, heves değil, nefesinle demlendirmektir aşk.


Yaktığın alevlerin arasında, defalarca kül olup savrulmak
Bana giydirdiğin kefenleri, ellerin değmiştir diye okşamaktır aşk.
Her susuşunda yüreğimde kanayan adını öperek avutmaktır...

Bilinen gerçek, @can.er
28.9.2009 18:43:51
yasemin00
@yasemin00
8 Kasım 2009 Pazar 11:34:50
Kendine iyi bak...
Ya da cici bak....
Bazen başı sonu filmlerde başrol sanırız kendimizi özenip kahramanlara
Oysa ne çok figuran etmişlerdir sevdalarımızı
Katık ederiz bir diğerine bu sefer bır fakır sofrasına buyur ederız ardından gelen başka b...

Kendine iyi bak, @can.er
28.9.2009 10:58:31
yasemin00
@yasemin00
8 Kasım 2009 Pazar 11:26:19
Kundakla kefen arasında ki bir nefes şairim hiç bilmeyiz
Ve hiç bityecek yitmeyecek sanırız
Bu çağ yangınında tek yapmamız gereken ne kadın ne erkek sadece insan kalmak oysa
kutlarım güzel dizelerinizi
sevgiler...............
Ah hayat ah, @YAKAMOZ YILDIZ
8.11.2009 00:46:51
yasemin00
@yasemin00
8 Kasım 2009 Pazar 11:16:49
Bu türküyü çok severım biliyormusun şairim
Baba ben derviş miyem
Hırkamı giymiş miyem
Ben sevdim eller aldı
Niye ben ölmüş müyem

Odamı kireç eyle
Yüzümü güleç eyle
Yandım aşkın elinden
Gel bana ilaç eyle

Kaldı savruldu Yasemin sağnaklar...

Mavi zaman, @fosil61
5.11.2009 13:48:40
yasemin00
@yasemin00
8 Kasım 2009 Pazar 11:12:01
Güzel yüreklim
İşte anneler taht bile kursa asla baht kuramıyor
Dilerim o güzel gözleri gibi bahtı da özel ve güzel olsun
Hak eden yüreklerde hak eden sevgiilerde açsın çiçeklerimiz
sevgimdesin cici bak ömrüne...............
Kızıma, @AYTEN UÇAR
25.6.2009 14:37:54
yasemin00
@yasemin00
8 Kasım 2009 Pazar 11:06:42
Bir şarkıdır dilde bir aşkdır İstanbul
Kıymetini bilmeli sevdalar
yalnızlığı bile güzel yanında söyleyeceğimiz birilerı varsa
Yalnızım diye bir boğaz köşesinde
Bir kız kulesınde....

Ve çok sevdiğim bir şarkıdır şairim
Hep sahteyse aşklar bit...

................, @_ZERRE_
27.10.2009 21:41:11
yasemin00
@yasemin00
8 Kasım 2009 Pazar 11:02:24
Geç kalmışlığımın büyük özrüyle şairim bağışlayın olur mu Yasemin i
Kaçırmışım bu güzel muhteşem derin bir ırmak tadında mısraları kutlarım
Cici bakın ömrünüze ve o güzel yüreğinize
sevgiler............
Mürîd ve nûr, @_ZERRE_
7.11.2009 18:54:36
yasemin00
@yasemin00
8 Kasım 2009 Pazar 10:59:16
Bu nasıl bir aşk?
Sen cennetlerimi yakarken cehennemlerinde ben hala sen sen diye nefes alıyorum Yasemin...

Kaldım şairim sayfanızda içime esen bir tufan savurdu ne bakıre düşlerimizi öldürdüler
Asla birilerinin umudunu kırma derdi annem belkide...

Tufan, @Züleyha Özbay Bilgiç
25.9.2009 00:08:21
yasemin00
@yasemin00
8 Kasım 2009 Pazar 10:53:57
gün birgün sevdalanmış geceye, gecede yakamoz düşürmüş denize, o günden bugüne geceyle gündüz ayrılmaz olmuş, taki güneş tutulup, gölge düşürene dek sevdalarına.

Simdi sukut limanlarina demirledim gemilerimi.
Sadece bekliyorum.
Günesin dogusunu...

Sevgi, @AYSE 09
8.11.2009 10:46:00
yasemin00
@yasemin00
8 Kasım 2009 Pazar 10:49:11
YAŞAMA OLAN TAVIR VE BAKIŞ AÇIMIZ HERŞEYDİR.BU NEDENLE YARIN İÇİN ÜZÜLME BIRAKIN YARIN KENDİ İÇİN ÜZÜLSÜN.HER GEÇEN GÜNÜN KENDİNE YETECEK KADAR DERDİ VARDIR .KALDI Kİ BUGÜN DÜN KAYGILANDIĞIMIZ YARINDIR
Kutlarım güzel dizelerinizi cici bakın ömrünüze...

yasemin00
@yasemin00
8 Kasım 2009 Pazar 10:48:00
Yalnızlığa dayanırım da, bir başınalığa asla,
Yaşlanmak hoş değil, duvarlara baka baka.
Bir dost göz arayışıyla,
Saat tıkırtısıyla....
Korkmam geçinip gideriz biz mutlulukla,
Ama;
''Günün aydın, akşamın iyi olsun'' diyen biri olmalı...

Başka yüzlerde kalmak, @Y. Kaya
7.11.2009 13:39:42
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
45.361
Şiir Okunma
567.394
Yazı Okunma
20.189
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL