Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
Yoktun ; ama hiç üşümedim, her gece bir cehennem öptü soluklarımı ... ____YASEMİN CANAN____
yasemin00

yasemin00

@yasemin00 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 2 Aralık 2007'den beri üye
  • 16

Şiir Yorumları

yasemin00
@yasemin00
6 Kasım 2009 Cuma 09:49:41
Herkez yüreği kadar sevda taşır ve ister şairim amin diyelim dua tadında güzel dileklerinize
İnşallah güzel yürek sesinizi Rabbim duyar dize dize mısra mısra her biri kabul olur
Kutlarım güzel dizelerinizi sevgiyle kalın
ve hep sizi hak edenlerle....

Bir sevgili istiyorum, @RUMUZ4300
6.11.2009 09:16:59
yasemin00
@yasemin00
6 Kasım 2009 Cuma 09:26:51
Tertemizdi sanki dünya gözlerimi açtığım anda
Hiç düşünmeden inandım masal tadında yarınlara
Yalanlar ortasında kaldı tüm çocukluk anılarım
Çizgi romanların dışında bir kahraman bulamadım
Toz pembe olmasaydı keşke tüm rüyalarım
Hep sorular sor...

yasemin00
@yasemin00
6 Kasım 2009 Cuma 09:18:06
Hadi Bulun En Zayıf Yerimi
İnsan kendisini merak etmeli;
hem de ölümüne merak etmeli.
Gün bitti işte...
Kim farkında bunun senden
başka...
Herkes bu yenilgiyi nasıl da
rahat kabulleniyor...

Vaatlerini tutmadı gün.
Kimse kendisini ...

yasemin00
@yasemin00
6 Kasım 2009 Cuma 08:54:20
Biliyorum, unutamayacaksın!
Ağır ağır geçecek mevsimler
Bir bir ağaracak saçının telleri
Solacak albümde eski resimler.

Beni hatırladıkça için ürperecek
Boşanan gözyaşlarını tutamayacaksın.
Boşuna zorlama kendini, sevdiğim
Biliyorum, unutama...

yasemin00
@yasemin00
6 Kasım 2009 Cuma 08:47:14
"hepimiz varoluşumuza bir anlam ararız. kundak ile kefen arasındaki şeyin adı ömürdür, hayat değil. hayatı biraz da kendimiz yaparız.......

Yaşamak görevdir bu yangın yerinde Yaşamak, insan kalarak"&

Sayılı nefeslerde şairim sevgilerde güzel h...

Ömür dediğin kaç nefes, @zakir
6.11.2009 00:59:54
yasemin00
@yasemin00
6 Kasım 2009 Cuma 08:31:07
ozgur ruhum bendenmısın yıne
serdengectılıge hazırmısın
uzaklıklarda kendını bulmaya
bıraktıgın yerde
uzaklastıgın kısılerde
nereye gıdersın bırbasına
kendın burda hıclıgın heryerde
yoklugum sensın
varlıgım sen
ne bendensın
ne yanımdasın
n...

Leylek gibi.., @ttttark
6.11.2009 08:20:00
yasemin00
@yasemin00
6 Kasım 2009 Cuma 08:28:21
Leylayı Mecnun gözüyle görürsen onda ki aşkı farkedebilirsin anca değerli şairim
Mecnun gözüyle bakıp hissedersen hem maraldır hem candır hem canan
Leylaları kıskandıracak nice yüreklerde bilmezlerin elinde kefenler giymiştir ayazlarda
Kutlarım öz...

Leylâ, @Ali Ekber Hırlak
6.11.2009 07:56:42
Etkili Yorum
yasemin00
@yasemin00
6 Kasım 2009 Cuma 05:24:37
Mucize nedir ki ? Senin bana " Seni Seviyorum" diyip tekrar gelmen mi ? Hayır ! Asıl mucize , bunca olandan sonra hala seni seviyor olmam !
sana yüklediğim anlamları
senmişsin gibi düşünme
aldanırsın...
sen o anlamlarla
sadece bende varsın

be...

Sensin......, @dağ gülü
6.11.2009 05:16:31
yasemin00
@yasemin00
6 Kasım 2009 Cuma 04:42:50
Andolsun bütün örtülere, andolsun bütün örtünenlere ki,
Kar altinda terleyerek uyanmaktir ask

Yanmis iki cesedin kina gibi külleri arasindan
Fiskin sürerce dirilip yeniden yanmaktir ask.

Cümle agaç kapilari, cümle demir kapilari asip,
Bir gö...

Aşkın yağmur hali, @ss_berceste
5.11.2009 18:20:48
yasemin00
@yasemin00
6 Kasım 2009 Cuma 04:26:39
Babamı çok özledim çok o güzel dizelerinizde lal derin acılarım
Gamze hanımı ve bu güzel yüreği yazan yürek sesinizi kutluyorum
Bakmadılar şairim sol yanımızı kanattılar hiçliklerde
Dağdır baba omuzdur baba bir yıkılmaz dünyadır
sevgiler............

Babam...:(, @Asiyim Asabiyim
5.11.2009 20:53:51
yasemin00
@yasemin00
6 Kasım 2009 Cuma 04:13:50
Çünkü biz yalınayaklıktan hep korkmuş, çünkü biz hep temiz çorapla gizlemeyi öğrenmişizdir kirli ayaklarımızı...

"sormaz ki bilsin,
sorsa bilirdi.
bilmez ki sorsun,
bilse sorardi."

Kutlarım şairim o güzel dizelerinizin her mısrası ayrı bi...

Tutsak saatler, @Çığıl
6.11.2009 00:07:07
yasemin00
@yasemin00
6 Kasım 2009 Cuma 04:01:54
Mucize nedir ki ? Senin bana " Seni Seviyorum" diyip tekrar gelmen mi ? Hayır ! Asıl mucize , bunca olandan sonra hala seni seviyor olmam !
Böyle demiş bir şair şairim mucizeler vardı o güzel mısralarınızda insanlar ne kadar severlerse sevseinler yo...

Yokluğun-2, @x adamus
5.11.2009 20:56:50
yasemin00
@yasemin00
5 Kasım 2009 Perşembe 02:46:00
Seni ben ellerin olsun diye sevdim ahhh ahhhh
Ahhh şairim Yasemin güzel dizelerinizde sol yanını kanattı
Kalemınız var olsun o güzel gönlünüze kıyamam
İyi ki varsınız sevgimdesiniz..............
Kıyma sevdama, @siyahgecem
5.11.2009 00:01:55
yasemin00
@yasemin00
5 Kasım 2009 Perşembe 02:42:47
Sese söze uyumu ile beyaz zambak kokularını hüzün yağmurları ıslattı
kutlarım güzel dizelerini hissettiren kalemını yürek sesini
sevgiyle kal....................
yasemin00
@yasemin00
5 Kasım 2009 Perşembe 02:36:42
Şiirlerinde kanayan kırmızılarını şiirlerinde yasemin yapraklarıma çiğ taneleri düşüyor.
Güzel yüreklim farkını tarzını sevdiğim kırmızım yüreğin var olsun
Şiirdi en cicisinden dizelerin kutlarım....
sevgiyle kal...................................
Etkili Yorum
yasemin00
@yasemin00
5 Kasım 2009 Perşembe 02:07:25
DELİSİ .......

Tanrı kadını yaratmaya başladığında zaten altı saatten fazla mesai yapmaktaydı.

Bir melek geldi ve sordu:"Bununla neden bu kadar zaman harcıyorsun ki ???"

Tanrı cevap verdi: "Data verilerine baktın mı sen??? Bir kere tamamen ...

Bizi bağışlayın, @İsa inan
5.11.2009 00:45:55
yasemin00
@yasemin00
5 Kasım 2009 Perşembe 01:48:18
Yalnızlığa dayanırım da, bir başınalığa asla,
Yaşlanmak hoş değil, duvarlara baka baka.
Bir dost göz arayışıyla,
Saat tıkırtısıyla....
Korkmam geçinip gideriz biz mutlulukla,
Ama;
''Günün aydın, akşamın iyi olsun'' diyen biri olmalı...

yasemin00
@yasemin00
5 Kasım 2009 Perşembe 00:46:50
Babamı özledim güzel dizelerinde çenemde ki gamzemden öpüşünü burası benim yerim kızım deyişini
Güzel babam sen gittin kimse senin yerinde sen gibi öpmedi bir lokma helal ekmek uğruna
Bir bez parçası ak kefen uğruna çalışıp didindin oy mısram Yase...

Sitemim hüzne, @MıSRaDaN
5.11.2009 00:42:06
yasemin00
@yasemin00
4 Kasım 2009 Çarşamba 17:43:30
İşte bu tatlım bakma balık olup oltaya geldığıme der gibi:))
senı sevıyorsam çabuk unuturum 6 sanıyedır hafızalar bazen balıklar ıgıb:))
çok hoşdu çok en guzelıı hadı by der gıbı
cici cici öptüm yüreginden sevgimdesin..............
Hadi ordan sen de, @Serap Baycan
4.11.2009 15:05:45
yasemin00
@yasemin00
4 Kasım 2009 Çarşamba 17:14:49
Nereler götürdün Yasemin i ne çok hüzün yağmurlarında ıslandı güzel dizelerinde yüreği
bilsen şairim
Sol yanımda bir bıçak kesiği azadına eremediğimiz sevdaların hüzzamlarında savrulduk
Gittikleri yerde kaldık öylece
kutlarım güzel dizelereni ...

"azadına ersem", @hasret
4.11.2009 14:52:27
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
45.376
Şiir Okunma
567.410
Yazı Okunma
20.191
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL