Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
Yoktun ; ama hiç üşümedim, her gece bir cehennem öptü soluklarımı ... ____YASEMİN CANAN____
yasemin00

yasemin00

@yasemin00 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 2 Aralık 2007'den beri üye
  • 16

Şiir Yorumları

yasemin00
@yasemin00
10 Kasım 2009 Salı 02:44:10

Şöhretmiş, servetmiş herşey geçiyor şairim hayat bir nefes gibi hiç bilmeden daha yaklaştığımız
Beklemek sevdayı kıymet bilip uzaklarda bile olsa uyutmak yüreğimizde tuhaf ama aşk işte
Kutlarım güzel dizelerinizi sevgimdesiniz......................

Haylazca bekleyeceğim, @hazan444
9.11.2009 22:28:13
yasemin00
@yasemin00
10 Kasım 2009 Salı 02:40:58
Hadi Bulun En Zayıf Yerimi
İnsan kendisini merak etmeli;
hem de ölümüne merak etmeli.
Gün bitti işte...
Kim farkında bunun senden
başka...
Herkes bu yenilgiyi nasıl da
rahat kabulleniyor...

Vaatlerini tutmadı gün.
Kimse kendisini ...

yasemin00
@yasemin00
10 Kasım 2009 Salı 02:36:06

Tertemizdi sanki dünya gözlerimi açtığım anda
Hiç düşünmeden inandım masal tadında yarınlara
Yalanlar ortasında kaldı tüm çocukluk anılarım
Çizgi romanların dışında bir kahraman bulamadım
Toz pembe olmasaydı keşke tüm rüyalarım
Hep sorular s...

Hüzün, @DERTYOLDASI MEHMET avar
9.11.2009 22:39:23
yasemin00
@yasemin00
10 Kasım 2009 Salı 02:33:23
Ne desin Yasemin kalemin var olsun hep yaz emi
cici bak ömrüne ve o güzel gönlüne
sevgimdesin....................
***d/evrim***, @ARAZ2
9.11.2009 13:49:23
yasemin00
@yasemin00
10 Kasım 2009 Salı 02:30:45
Ey AŞK, herşey de sen varsın
Televizyonda her kanalda sen
Radyoda tüm şarkılar seni söylüyor bak
Bak insanlar inanmasada, herkez bir umut
Senin peşinde AŞK

Gelmiyorsun AŞK
Bak bütün çiçekler boyun büküyor
Senden fazla birşey istemiyorum AŞ...

yasemin00
@yasemin00
10 Kasım 2009 Salı 02:27:29
AŞK'A VE UMUDA BİR MEZARTAŞI
Seviyorsun. Neye göre? Ölçün ve nedenin ne?
Neden O'nu değil de beni? Paylaşmak mı talan mı;
herkes bir başkasında 'kendini' mi seviyor biraz?
Sorular ve kuşkular arasında geçip gidiyor Hayat.

"Seni ke...ndime isti...

Özlemlerimsin., @kanayanyaramsın
9.11.2009 15:40:18
yasemin00
@yasemin00
10 Kasım 2009 Salı 01:58:35
Ey Aşk Korkuttuk Ölümü..................
Bu söz yeter şairim çok şeye bedeldir
Ne dese bu deli yürekli sevda militanıda sönük kalır şairim
Cici bak ömrüne güzel gönlüne
sevgimdesin........................
yasemin00
@yasemin00
10 Kasım 2009 Salı 01:55:32

Ödünç alınmış bir hayatın anılarında boğuluyorum
Ne gerek vardı sana,Ne gerek vardı Yokluğuna
Ben kendi yanlızlığımda,Huzurluydum yine
Bu söyleyeceğim son hece,Oyunda ki son sahne
Sadece susuyorum,Vakit bitiyor,Acemi Yüreğimde...alntı

Ne ger...

yasemin00
@yasemin00
10 Kasım 2009 Salı 01:45:57
Aşk demek önce yüreğini sevmek demektir şairim
Güzel yürekler ve ruhlar sever en güzelini en özel sevgileri
Yaşatır hisseder ve hissettirir
Kutlarım güzel dizelerinizi
sevgiyle kalın.......................
Aşka nikâhlıyım, @Onur BİLGE
10.11.2009 01:37:36
yasemin00
@yasemin00
10 Kasım 2009 Salı 01:29:58
ŞİİR YÜREKLİ ŞAİRİM
Kutlarım farkı tarzı yüreğiniz kadar özel dizelerinizi
size minicik çok sevdiği bir hikaye var yasemin çiçeklerimle
bırakayım giderken güzel sayfanıza
sevgimdesiniz................

9. yüzyılın büyük İngiliz ressamlarında...

Saklambaç hayallerim, @N.ALTIN
9.11.2009 22:23:58
yasemin00
@yasemin00
10 Kasım 2009 Salı 01:26:02

Ölmez şairim ölmez
Dilerim yazan kaleminizde sonsuza kadar çağlasın
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE
VE HEP İZİNDEYİZ ATAM
kutlarım özel dizelerinizi
sevgimdesiniz saygımda..........
yasemin00
@yasemin00
10 Kasım 2009 Salı 01:19:34
Zamanla unutulur bu kalleş kahır, diner acısı ayrılığın. Gidilecek uzun bir yolumuz var daha; senin için senden vazgeçebilirim. Bir boşlukta karşılaşmıştık ilk kez, bir başıma başka bir boşlukta da yol alabilirim. Haydi, beni bulduğun eski, yalnız so...

Isınmam için..., @Metinkaya
10.11.2009 01:04:51
yasemin00
@yasemin00
10 Kasım 2009 Salı 01:15:57
Yasemin geldi kayıp firari bir saatte bir zifiri gecenin içinde
oley oley:))
Böyle ilk yorumu ben yazınca kendimi bir şey sanıyorum şairim:))
Artık neysem :))
Aynı hayata yeni temiz bir sayfa açmak gibi geliyor içimden ilk yorumlarım hep
Şiirl...

Hayat/bak, @senyor
9.11.2009 12:15:26
yasemin00
@yasemin00
10 Kasım 2009 Salı 01:06:36
Kıskaçlarını açmış zamanın törpülediği yüreğimden akıp gitti sensizlik... Bir tutam ayrılık da olsa aşkı perçinleyen, içimdeki sana emanet ediyorum ben’imi..

Kutlarım güzel arkadaşım dizelerini sol yanını sızlatan güzel dizelerinde
şiirdi en cici...

=bekleyenim var =, @gelmeyenvuslat
31.10.2009 20:40:08
yasemin00
@yasemin00
10 Kasım 2009 Salı 01:04:24
Delisi
Tuhaf bir ezgi bir türküydü bazen aşk
Bazen avaz avaz söyledik
Bazen içimizden sessizce
Gecenin bir yarısı şiir gibi şiir okumanın hoşluğunu yaşattın
Kalemın var olsun
Şiirsin yine en cicisinden sesi yorumu ve müziği ile
Emektir kutlana...

Şarkılardaki sen, @İsa inan
10.11.2009 00:22:33
yasemin00
@yasemin00
9 Kasım 2009 Pazartesi 16:33:55
Ay Rabbım ayırmasın bu güzel yürekleri
sevdanın degerını bılen güzel duygularınız
Yasemin ne kadar seviniyor böyle baharlar açtıkça
Kutlarım özel dizelerinizi
Her şey gönlünüzce olsun
sevgiyle kalın............
Aslı-&-murat, @aRzU_hal
9.11.2009 16:20:49
yasemin00
@yasemin00
9 Kasım 2009 Pazartesi 16:11:24
Yasemin çiçeklerinden merhaba
Bu ilk şiirinizde hem hoşgeldınız demeye geldım hemde güzel dizelerinizi yürekten kutlamaya
yüreğinize sağlık....
YASEMİN ÇİÇEKLERİ BIRAKTIM GÜZEL DİZELERİNİZİN ARASINA EN CİCİSİNDEN
AK DUVAKLI UMUTLAR, GERÇEK SEVDAL...

yasemin00
@yasemin00
9 Kasım 2009 Pazartesi 16:06:06
Menekşeler açmış güzel yüreğin gibi güzel dizelerinde
Bir aşk sarhoşu bir aşk rüzgarı esti güzel dizelerinden güzel şairim
Kutlarım güzel dizelerini
Hep menekşelensin ömrüm dilerim
sevgimdesin.....................
Menekşelendi sevdam, @NURTEN CAN
8.11.2009 21:14:00
yasemin00
@yasemin00
9 Kasım 2009 Pazartesi 16:03:13
Kişinin değeri, anlamı kadardır.

Kişinin anlamını onun manası belirler.Mana yoksa anlam olmaz.


sana yüklediğim anlamları
senmişsin gibi düşünme
aldanırsın...
sen o anlamlarla
sadece bende varsın

ben seviyorsam
sen bahanesin."&


A...

Ah be sevdalım, @MıSRaDaN
2.11.2009 16:14:28
yasemin00
@yasemin00
9 Kasım 2009 Pazartesi 15:51:49
Kendi olarak,sana gelen sana gereksinimi olmadan,seni isteyen sensizde olabilecekken,seninle olmayı seçen kendi olmasını seninle olmasına bağlayan O, işte...

Böyle işte şairim O belkisiz keşkesiz korku en çok kaçtıklarımızda belkide
Ya da kime sa...

Korkuyorum, @ANSIZIN
9.11.2009 13:23:10
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
45.315
Şiir Okunma
567.280
Yazı Okunma
20.182
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL