Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
Yoktun ; ama hiç üşümedim, her gece bir cehennem öptü soluklarımı ... ____YASEMİN CANAN____
yasemin00

yasemin00

@yasemin00 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 2 Aralık 2007'den beri üye
  • 16

Şiir Yorumları

yasemin00
@yasemin00
19 Kasım 2009 Perşembe 05:01:41
Dokundu sol yanıma güzel mısralarınız şairim
kutlayıp bir firari gecenın karanlıgında bırakın sızlayayım
sevgimdesiniz saygımla................

YASEMİN ÇİÇEKLERİ BIRAKTIM GÜZEL DİZELERİNİZİN ARASINA EN CİCİSİNDEN
AK DUVAKLI UMUTLAR, GERÇEK SEV...

yasemin00
@yasemin00
19 Kasım 2009 Perşembe 04:59:40
kutlarım güzel dizelerinizi ve böcüğünüzü

YASEMİN ÇİÇEKLERİ BIRAKTIM GÜZEL DİZELERİNİZİN ARASINA EN CİCİSİNDEN
AK DUVAKLI UMUTLAR, GERÇEK SEVDALAR GİBİ BEBEK GÜLÜŞLERİMİDE KATTIM.
MİSLER GİBİ KOKSUNLAR YASEMİNLER, BENDEN SONRA SAYFANA UĞRAYANLAR...

yasemin00
@yasemin00
19 Kasım 2009 Perşembe 04:47:16
Şairim
Kırk ayağın yine otuz dokuzu var
Ya biz ne yapalım ikisini birden kırmaya çalıştıkları sadece iki ayağımız var :)))
bu çağ yangınında yüz ölçümlerini hesaplamadan insanların
kaç baharımızı verdik ellerine
Muhteşemdi dizeleriniz derin sıca...

Kırkayak, @fosil61
19.11.2009 00:42:17
yasemin00
@yasemin00
19 Kasım 2009 Perşembe 04:43:46
En güzel düşte bir tatlı gülüşte kalın şairim
Dilerim hepsi gerçek olsun en pembeleri hep sizi ve o güzel yüreğinizi bulsun.
sevgimdesiniz saygımla
cici bakın kendınıze.....................
Hayal dünyası, @sevdapınarı
18.11.2009 19:42:04
yasemin00
@yasemin00
19 Kasım 2009 Perşembe 04:41:19


Bir çift güvercin havalansa
Yanık yanık koksa karanfil
Değil bu anılanacak şey değil
Apansız geliyor aklıma...

Melih Cevdet Anday



Kutlarım şairim güzel dizelerinizi yürek sesiniz bir yakomoz ışltısıydı bu firari saatlerde gecenin en...

Yalnızlık kumbaram, @kagan_iscen
19.11.2009 01:41:05
yasemin00
@yasemin00
19 Kasım 2009 Perşembe 04:38:19


ararım suyumu sular içerisinde; arayış içine düştüğüm düş. oysa revaklara sarılı şirin, mavi posterlerin yanıbaşında masum bir kıkırdayışın alelacele kaçırılan uçurtmamsı renkli soluk bir imasıyım. Arayan bulur yansımasını yangında, kelebek vakti...

yasemin00
@yasemin00
19 Kasım 2009 Perşembe 04:36:14



Yağmur Kuşu Kanatlarımız

topraksız saksılara bırakılan göbek bağlarımızın
kuruyan kanlarından örülmüştür dağlar
ve Ferhat ilk yumruğunu
annelerin ilk of çekişleri aşkına vurmuştur
toprak toprak düşmesi
anne anne gülmesi
bundandır...

Yağmur saçlı kız, @eMİNeYZAMAN
19.11.2009 00:02:03
yasemin00
@yasemin00
19 Kasım 2009 Perşembe 04:31:16




NUN İLE KALEME VE YAZMAKTA OLDUKLARI ŞEYLERE AND OLSUN Kİ
ELİF AŞKTIR, NUN DA SABIR....
HEM ELİFTEYİM HEMDE NUN' DA
BİR NEY MİSALİ İNLERİM HER ŞİİRİN SONUNDA




Gelmeyen bir bir bahara tutunamadığım bir yürekte kaybolmaksa bile adım...

Yokluk arkası sesler, @dfn
19.11.2009 04:12:18
yasemin00
@yasemin00
19 Kasım 2009 Perşembe 03:04:56
Şairim.....
Haklı ve aklı dizeleriniz şairim adımız sadece insan ya gerisi
Anlamak zor bu çağ yangınında insan denen canlıyı
Ve yürekleri sol yanında değil çoğunun orda atmıyor
Belkıde ondan diyelım mı?
Çok güzel bir şiir ve yine şiir en cicisin...

İnsan, @senyor
19.11.2009 01:01:46
yasemin00
@yasemin00
19 Kasım 2009 Perşembe 02:59:19

Simdi sukut limanlarina demirledim gemilerimi.
Sadece bekliyorum.
Günesin dogusunu nasil beklerse yüce daglar, yagmurun
yagisini nasil beklerse çiçekler, öylece hasret gemilerimi
ask denizine indirecegin ani bekliyorum.
“Beklemek sabretmektir”...

Kum tanesi, @siyahgecem
19.11.2009 00:45:21
yasemin00
@yasemin00
18 Kasım 2009 Çarşamba 18:09:17

Aynasıdır inanmışın bir diğer inanan.Aynasında kusurlarını görsün ve erdemlerini göstersin diye insan...
Ne derece cilalanırsa saf aynalar, o denli artar gönüllerde aşk... (Şeyh Galip)

Kutlarım güzel dizelerinizi şairim sevgiyle kalın........
Gönül dili, @NURCUK
18.11.2009 17:51:46
yasemin00
@yasemin00
18 Kasım 2009 Çarşamba 17:51:02


zemheri gecesinde geleceğim geri,
avcumda güz güneşi
Hatıraların tozlu raflarından çıkaracağım acı sözlerimi
Yeter ki sen beklemekten yılma umudumun çiçeği Taze baharlara doğan küçük yeşil yapraklar bile
En soğuk beyazları yenmedi mi? alıntı...

Şairin hali, @capkın_gazeteci
18.11.2009 13:10:08
yasemin00
@yasemin00
18 Kasım 2009 Çarşamba 17:47:56



SENİ TUTUP İÇİNE ÇEKİYORSA VE SEN CEHENNEMİ GÖRDÜĞÜN HALDE ONA GİDİYORSAN
SENDE ONU YAKACAKSIN DEMEKTİR ... ALINTI

Kutlarım hissettiren güzel yürek sesinizi
sevgiyle kalın cici bakın ömrünüze ve gönlünüze.....
Yasaklı sözcükler..., @UÇUK
18.11.2009 13:04:53
yasemin00
@yasemin00
18 Kasım 2009 Çarşamba 17:42:56
Unut, unutulduğun yerden..
Kırılsa da içindekiler,
Unutulduğun kadar yaşarsın.
Kime fazla isen orda unutulursun,
kime eksik isen orda kendini bulursun.....alıntı.....

kutlarım şairim güzel dizelerinizi sevgiyle kalın
cici bakın ömrünüze ve...

Vur bitsin !, @forbest
18.11.2009 17:39:29
yasemin00
@yasemin00
18 Kasım 2009 Çarşamba 17:41:19
Kutlarım şairim hissettiren güzel dizelerinizi
YASEMİN ÇİÇEKLERİ BIRAKTIM GÜZEL DİZELERİNİZİN ARASINA EN CİCİSİNDEN
AK DUVAKLI UMUTLAR, GERÇEK SEVDALAR GİBİ BEBEK GÜLÜŞLERİMİDE KATTIM.
MİSLER GİBİ KOKSUNLAR YASEMİNLER, BENDEN SONRA SAYFANA UĞRAYAN...

Seferi, @Mustafa Doğan.
18.11.2009 17:33:20
yasemin00
@yasemin00
18 Kasım 2009 Çarşamba 17:35:50
Anne dendi mi Yasemin de akan sular durur şairim
En değerlimiz değil midir annelerimiz tek çıkarsız ve rüşvetsiz dost değil midir anneler?
Dilerim hayat size anneciğinizin gözüyle baksın
kutlarım güzel dizelerinizi sevgiyle kalın....

YASEMİN Çİ...

Ağlama annem, @Serseri_Ruhlu_Şair
18.11.2009 17:18:19
yasemin00
@yasemin00
18 Kasım 2009 Çarşamba 16:35:27
Hadi yazın şairim aklıyı karalıyı kaleminizi
ve yürek sesinizi okumak
büyük zevk
kutlarım güzel dizelerinizi sonsuza kadar yazın olur mu ?
sevgiyle saygılar bıraktım............
Miâd-ı aşk, @YağMuRun İzİ
18.11.2009 14:10:22
yasemin00
@yasemin00
18 Kasım 2009 Çarşamba 16:29:02
Bu ölü ozanlar derneğine çok güldüm :))
Benim sayfamdada zehirli örümcekler var ama ama pııssss yapıyor
kaçın bence alın sevdanızı şairim
En güzeli bir mavi düşde uyanmak
bir ruhda kaybolup gitmek kaçın .....
Kutlarım güzel dizelerinizi ve za...

Dudakların beni okusun, @senyor
18.11.2009 13:27:41
yasemin00
@yasemin00
18 Kasım 2009 Çarşamba 14:07:20
Ne güzel sevmek baharlar gelmiş şairim kasımlarda
ne güzel seviyorum diyebilmek her zora her imkansıza
günahıyla sevabıyla tutulmak kalmak bir sevgide
Kutlarım güzel dizelerinizi sizi hak eden sevgilerde tutuklu kalmanız dileğiyle
sevgiler..........

Tutuldum sana, @monoroza73
18.11.2009 13:23:08
yasemin00
@yasemin00
18 Kasım 2009 Çarşamba 12:27:01
Kaç kere öğrettim oysa duyulmadan söylemeyi,görmeden sevmeyi yüreğime
Tek başına yazılmıyormuş eksik şiirlerim, hiç olmadığım bir sevda da
Daha kaç şiir eder yokluğun?
Daha kaç ölüm eder sensizlik?
Kaç mısram neşter kesiği keser daha?

Kan kus...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
45.362
Şiir Okunma
567.394
Yazı Okunma
20.189
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL