Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Yoktun ; ama hiç üşümedim, her gece bir cehennem öptü soluklarımı ... ____YASEMİN CANAN____
yasemin00

yasemin00

@yasemin00 Etkin Üye
ŞairYazar
  • 2 Aralık 2007'den beri üye
  • 16

Şiir Yorumları

yasemin00
@yasemin00
15 Kasım 2009 Pazar 11:02:06


Alınyazısından kopardığımız her şey, dilencinin ayağı ucuna atılan paraya benzer: verilen sadaka, duyduğu acıların sürüp gitmesini sağlayabilmek için, dilencinin hayatını biraz daha uzatmaktan başka bir iş görmez,alıntı...
kutlarım güzel dizeler...

Biter, @batuhan5542
15.11.2009 04:25:17
yasemin00
@yasemin00
15 Kasım 2009 Pazar 11:00:20
:))) Gülümsettiniz şairim
Ve anlayana sözün lafın fazlası aptallaraa derler anlatırlar
Güzel dizeleriniz haklı karbeyaz aklar saklı
Kutlarım duyarlı yüreğinizi
sevgiler...............
Kuru, @garaadam
15.11.2009 04:15:07
yasemin00
@yasemin00
15 Kasım 2009 Pazar 10:57:56

Simdi sukut limanlarina demirledim gemilerimi.
Sadece bekliyorum.
Günesin dogusunu nasil beklerse yüce daglar, yagmurun
yagisini nasil beklerse çiçekler, öylece hasret gemilerimi
ask denizine indirecegin ani bekliyorum.
“Beklemek sabretmektir”...

Acıtıver duygularımı, @nilkurt
15.11.2009 00:13:31
yasemin00
@yasemin00
15 Kasım 2009 Pazar 10:55:43


Tuhaf bir umuttum sadece..
Her gece yastık aLtı ağLayan..

masum bir buLuttum öyLece..
Şehrin pisLiğinde maviLiğini,beyazLığını unutan..

Suskun bir sorundum sadece..
Beyazın her tonunu siyahLara boyayan..
pisLiğe buLadıLar tüm renkLe...

Tarla çocukluğu, @romantikavukat
15.11.2009 00:10:59
yasemin00
@yasemin00
15 Kasım 2009 Pazar 10:44:29
Sevgi bu işte şairim güzel dizeleriniz gibi
Herşeyi bulmak cenneti bir düşüne sığdırmak aşk...
Kutlarım hissettiren güzel yürek sesinizi sevgiyle kalın
Ve cici bakın o güzel ömrünüze .........
Öyle birşey, @melahat çetinkaya
15.11.2009 04:10:49
yasemin00
@yasemin00
15 Kasım 2009 Pazar 10:42:28

Yasemininde var şairim böyle bazen okurum defterler dolusu zaman değişsede
Bakıyorum da yüreklerimiz aynaya bakınca rengimiz hiç değişmemiş şairim
En güzeli en özelide bu olmalı
Kutlarım güzel dizelerinizi geçemişten ne hoş bir anı
yüreğiniz ...

Azâb..., @muharremali
15.11.2009 03:43:48
yasemin00
@yasemin00
15 Kasım 2009 Pazar 10:26:53



Şimdi yüreğim anlatmalı seni hece hece
Harf harf ıslanmalısın denizlerimin buğusunda sen.


Adın vardı yüreğimde oysa sevdikçe çoğalttığım
Bir ıslak sevişmede ölmeli tüm sözlerim artık en derin mavilerde
Yüreğime vurduğun kilitlerde hasr...

Sevgi yansımaları, @dfn
15.11.2009 00:02:33
yasemin00
@yasemin00
15 Kasım 2009 Pazar 10:16:46

Yüreğinde sürüklediğin bir cesede ikiye bölüp kalbini
Yinede en güzel kabirlerde süsleyip uyutmaktır aşk..

Şairim sağnaklardayken yazamıyorum ki o kadar güzel olmuş ki dizeleriniz son yanım kanıyor yine
Ruhumun yarısı kalbimin yarısı vardı o m...

Etkili Yorum
yasemin00
@yasemin00
15 Kasım 2009 Pazar 09:20:54

Hiç bir zaman öldüremeyeceği sözleri ve gözleri
Ziyan zebil bir cana en büyük hediyedir artık
Bir gökkuşağının renklerini çalan zalim firari
Ve bir kabirin tadını dileyen düşler bırakır giderken
Mülteci depremler mi sarsar sanırsın suskunluğun...

yasemin00
@yasemin00
15 Kasım 2009 Pazar 09:18:07

Saklı bir sevdadan geriye kalan yanmış iki ceset kalır uzaklarda
Bir yoklukla yanarken kasımlarda yanar kutupların ötelerde
Aynı yere çakılan iki çivi vardır yüreğinde söküp atamadoğın
Ayrılık ve ihanet
Hangisi daha çok kanatır sanırsın?
...

Kaybettim rotamı, @onurumsun
2.11.2009 00:06:13
yasemin00
@yasemin00
15 Kasım 2009 Pazar 09:14:12
Su çiçeklerini bir avuç suda boğmaya çalışır müebbet tutuklular
Yetmez verdiklerin
Yalnız seni değil yüreğinide ister bir başka baharda yeniden açmaya
Karşılıksız aldanarak başladığındır aşk
Ve aldanarak başlanır aldatılarak bitirirsin.
Yüreğind...

Sileceğim alnından, @onurumsun
9.11.2009 00:24:15
yasemin00
@yasemin00
15 Kasım 2009 Pazar 09:08:53
Muhteşem tablonuzla yürek ve emek sesinizi hissettiren dizelerinizi kutluyorum şairim
Kaleminize vurmuş güzel tablonun tüm renkleri
Bir gökkuşağı tadında okudum şiirinizi
sevgiyle kalın............
Diriliş, @Günay ÖZDEMİR
15.11.2009 09:04:42
yasemin00
@yasemin00
15 Kasım 2009 Pazar 08:45:26


Şimdi yüreğim anlatmalı seni hece hece
Harf harf ıslanmalısın denizlerimin buğusunda sen.
Kaç mahşer ektiğim susuşlarında lal yaralarım neşter kesikli
Tik takları durmuş ömrümün adaklarında sadece seni diledim.

Adın vardı yüreğimde oysa se...

Ü t o p y a, @Sibel Aydın
15.11.2009 01:42:09
yasemin00
@yasemin00
15 Kasım 2009 Pazar 08:43:01
Amasız keşkesiz şairim
Her şeye rağmen bu benim sevdam deyip arkasında durabilmek
Günahıyla sevabıyla kutlarım güzel dizelerinizi
cici bakın ömrünüze ve gönlünüze
sevgiyle kalın...............
Azat etme, @ozgurluk
15.11.2009 01:32:11
yasemin00
@yasemin00
15 Kasım 2009 Pazar 08:41:21
Yürekde sayın şairim her iş yürekde
Ne mevkide ne bilekte ne parada ne pulda
Sadece adamlıkda değil insanlık sadece yürekte
Kutlarım güzel dizelerinizi sevgiyle kalın............
Bır an`da, @Nihat YURT
15.11.2009 01:27:35
yasemin00
@yasemin00
15 Kasım 2009 Pazar 08:39:37
Yine kendimiz buluruz cevaplarımızı şairim
Ama giydiremeyiz bir türlü hüzün elbiselerini
Seven yüreklerimize kutlarım güzel dizelerinizi
sevgiyle kalın...............
yasemin00
@yasemin00
15 Kasım 2009 Pazar 08:35:25
Bir bıçak kesiği yaraya kar yağdırmak ne acıtır biliyor musunuz?
Susturup seviyorum haykırışlarını kefenlemek kaçıncı ölümdür?

Bir ihanet ateşini üfleyemezsiniz titrek mum alevleri gibi
Sönmezler ki deli volkanlar bir gün yine yeniden harlar.
...

yasemin00
@yasemin00
15 Kasım 2009 Pazar 08:02:41
Şairim
Bakmayın siz toplu çekilmiş hatıra fotoğraflarına herkezin elmasında yine kendi diş izleri
Oy birliği ile yalnızız bu çağ yangınında hain pusular biter mi?
Kutlarım güzel dizelerinizi sevgiyle kalın
cici bakın ömrünüze ve güzel gönlünüze
Pusu, @faruk tabak
15.11.2009 07:32:08
yasemin00
@yasemin00
15 Kasım 2009 Pazar 07:53:35


Kördüğümler asılı yüreklerde şimdi düğümlü
İpi kopmuş sahte kuklalar aşkı bilebilir mi?
Sahte cennetlerin yarınsız düşlerinde yitirdik sevdaları
Başkalarının günahlarına ağlayan masum bebekler bıraktık.



Şefkatsiz bir kasırgaya attık yap...

Ölüm havası..., @zophıx
15.11.2009 06:57:52
yasemin00
@yasemin00
15 Kasım 2009 Pazar 07:49:44
Şairim
Günahıyla sevabıyla sevebilmektir aşk.
Her şeye rağmen her zora imkansıza
Hazine ve hüzüne rağmen ....
Kutlarım güzel dizelerinizi sevgiyle kalın
Cici bakın ömrünüze ve yüreğinize ................
Hayal, @İzzet KOCADAĞ
15.11.2009 06:25:10
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
45.348
Şiir Okunma
567.372
Yazı Okunma
20.188
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL