Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
Ümid Harun

Ümid Harun

@umidharun Etkin Üye
ŞairYazar
  • 9 Temmuz 2008'den beri üye
  • 42

Şiir Yorumları

Ümid Harun
@umidharun
22 Ocak 2010 Cuma 15:33:24
Yaşamı bilemeden ölümü ezberleyendin.
Çoçukların avuçlarını kanatan taşlara öykünendin.
Anaların dillerindeki agıt, gözlerindeki umuttun.

..tebrikler selamlar.
Ümid Harun
@umidharun
22 Ocak 2010 Cuma 07:39:03

...tebrikler.
Beni, @zaralıeren
16.11.2009 00:02:26
Ümid Harun
@umidharun
22 Ocak 2010 Cuma 07:21:28


...tebrikler.
Ümid Harun
@umidharun
22 Ocak 2010 Cuma 07:17:30
Pişştttt
Sessiz olalım!
Temiz düşlere yattım
Düşlere güzellikleri karıyorum
Her güzellik adına
Düş kumbarasına bir dilek atıyorum.

...güzel şiirdi. tebrikler selamlar.
Temiz düşler, @MıSRaDaN
29.12.2009 23:36:33
Ümid Harun
@umidharun
22 Ocak 2010 Cuma 07:11:15

...güzel şiirdi. tebrikler, selamlar.
Zxzsz, @elisa
20.1.2010 00:24:02
Ümid Harun
@umidharun
19 Ocak 2010 Salı 20:34:56

şair medeniyetin ve tarihin sözcüsüdür.
100 yıldır unuttuğumuz kayıp medeniyetimizi hatırlatan bir şiirle sayfayı süslemişsin.
garudy hatırlamamak mümkün değil.

...harika . tebrikler. selamlar.
Ümid Harun
@umidharun
19 Ocak 2010 Salı 20:21:43


...güzel bir ironiydi.

...tebrikler selamlar.
Ümid Harun
@umidharun
19 Ocak 2010 Salı 07:17:06
sezai karakoç edebiyat yazılarında derki. neyi anlattığınız değil nasıl anlattığınız önemli. bir çok poetika yazarı der bunu.ismet özel şiir okuma klavuzunda bu konuya uzun uzun değinir ve felsefesini yapar. aynı konuyu aynı benzer dille onlarca şii...

Yollar ve köprüler, @x adamus
16.1.2010 00:03:22
Ümid Harun
@umidharun
18 Ocak 2010 Pazartesi 21:50:01

Razı değilmiydim gücün yetene
Yatmak mı istedim atlas satene
Burunmu kıvırdım basma ketene
Sebeb ne olduda dağıldık böyle.?

...etkileyici bir şiirdi. tebrikler selamlar.
Ümid Harun
@umidharun
18 Ocak 2010 Pazartesi 21:42:46
Sen bir damla kandın
Ve bir damla kana kandın
Döktün kandın, içtin kandın

Âlemleri ve alemleri yakan
Ve özümden akan
Kan
Kor gibi kan

...usta işi mısralardı.
çok uzaklara götürdü şiirin.
şiir ciddiyet ister. şiir keşfedilmeyi bekler, ke...

Kan, @yunusi
16.1.2010 00:07:33
Ümid Harun
@umidharun
18 Ocak 2010 Pazartesi 21:31:00
şimdi

gün ışığından saklıyorum ellerimi gözlerimi tenimi
kokun hala dururken ellerinin değdiği yerde
hüzünlü bir nihavend makamında sızlar yüreğim
ve tek bir cümleye yine esirim

...kalemine sağlık güzel şiirdi.
Seni çok özledim, @ay/su
18.1.2010 12:01:13
Ümid Harun
@umidharun
18 Ocak 2010 Pazartesi 21:27:20
Yıldızım,ayım,gökteki güneşimsin.
Bulunmaz tek varlığımsın.
Seninle hayatı sevdim.

...merhaba değerli şair.
nice yıllara güzel şiirdi.

...tebrikler.
Ümid Harun
@umidharun
18 Ocak 2010 Pazartesi 19:31:38
DARGINIM DOSTLARIM DARGINIM ARTIK
Beden harabe gönül virane
Yollara düşmüş gönül avare
Ne yapacağımı bilemedim ben
DARGINIM DOSTLARIM DARGINIM ARTIK

...tebrikler.
Yorgunum dostlarım, @siyahgecem
14.1.2010 00:02:46
Ümid Harun
@umidharun
18 Ocak 2010 Pazartesi 19:25:48
yağmurlar yanık buğdaylardı şiir.
şair yüreği.

tebrikler değerli şair. selamlar.
Ümid Harun
@umidharun
18 Ocak 2010 Pazartesi 19:21:48
altılı ganyanda bugün tüyo yok anlaşılan
sigara yasağından rahatsız ,
bir off bir öfke yasa eleştirisi yapan ,
bir pisikopat ruhlu genç,
kahkaha sesleri bir anda,
belliki eften püften bir espiri,denilirse
iki kız, beş erkek entel görünümlü,
el...

Ümid Harun
@umidharun
17 Ocak 2010 Pazar 20:04:01
ölümle yaşam arasında
o incecik sınırda
gidip geldi yüreğim


sizi susuyorduk
en mahir sevişmeyle
oysa kapıyı çoktan kapamıştınız
çarparak aşkın yüzüne

...tebrikler.
.., @saba35
17.1.2010 00:48:50
Ümid Harun
@umidharun
17 Ocak 2010 Pazar 15:53:35
Git dedik gölgemize,kendimizden gittik
Gel derken,yine kendimizeydi dönüşümüz…
Her gidişimizde bizden uzağa
Ve her gelişimizde yüreğin özüne,
Kendi kendimizeydik
Ama kendimizde değildik…
Gölgeler kendimize yabancı,
Biz biz’e ...

Darağacı, @canan kız
16.1.2010 01:33:26
Ümid Harun
@umidharun
15 Ocak 2010 Cuma 15:08:45

buralara kaç gündür yağmur yağıyor ve hava kapalı .
şiirse hüznü körüklüyor.
güzel şiiri tebrik ederim.
selamlar.
Ümid Harun
@umidharun
14 Ocak 2010 Perşembe 23:10:33
Dinleyecek , duyacak beni.
Eğer...
Yarattıklarıyla gururlanıyorsa
Ben ,yarattığına hayranlıkla
Cevap verecek,
Açılan ellerime

...tebrikler değerli gönül dostu.

..selamlar.
Dualarım, @aşiyan052
13.1.2010 00:01:04
Ümid Harun
@umidharun
14 Ocak 2010 Perşembe 10:11:23
fırçasından döker ressam, açmamış tomurcuklarını
delirmiştir artık, savurur yaşlanmış yaralarını
o beyaz noktaya dokunmadan,
çizer son resmini, salt tuvaline.... fhuy

...tebrikler . güzel şiirdi.
Sanatkârane, @Fatoş Huy
14.1.2010 01:13:55
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
33.605
Şiir Okunma
286.925
Yazı Okunma
22.990
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL