Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
Ümid Harun

Ümid Harun

@umidharun Etkin Üye
ŞairYazar
  • 9 Temmuz 2008'den beri üye
  • 42

Şiir Yorumları

Ümid Harun
@umidharun
8 Şubat 2010 Pazartesi 06:44:25
Nev-i baharı beklerken hep öksüz kalır bahçelerim,
Dallarımda çığlık çığlığa ümitlerimi çağırır durur karakuşlar.
Kırağı yağar her seher,üşür ayazında ıslak hayallerim,
Düşmüyor toprağıma zemheri,hala gitmiyor kara kışlar…

.....ne diyeyim...

...adı yok, @hülya lila
8.2.2010 05:15:44
Ümid Harun
@umidharun
8 Şubat 2010 Pazartesi 00:36:34
Kırmızı tavşan kanı çaya
En çok ta bayrağımızdaki kana
Cumhuriyetimiz hep var ola!..

..tebriklerimle değerli şiir dostu.
Renklere dokun, @bluecould
8.2.2010 00:34:09
Ümid Harun
@umidharun
7 Şubat 2010 Pazar 23:50:44

...tebrikler emeğinize.
Ümid Harun
@umidharun
7 Şubat 2010 Pazar 23:45:21

.. bu sayfada şiir var fakat şiir biraz demlense, erse yani .
güzel mısraların şairini kutluyorum.
tebrikler.
Sürgün-2, @x adamus
4.2.2010 00:00:30
Ümid Harun
@umidharun
7 Şubat 2010 Pazar 23:38:45
Sar sevgilim yılların yaralarını,
Hadi, coştur sevgi damlalarımı.

...tebrikler değerli şiir dostu. kaleminiz hiç susmasın.
Ümid Harun
@umidharun
7 Şubat 2010 Pazar 23:25:25
Her dilden ,her dinde,
Her renkte...
"Mevlâna sevgisiyle"
Barışın,kardeşliğin,
Hoşgörülüğün sembolünde.
Yaşamın imtihanının
Konusu..."insan"olmak
İnsanlığın fıtratı ,
Samimiyetle,teslimiyet...

...dervişçe bir şiirdi.
...tebrikler.
Teslimiyet, @aşiyan052
6.2.2010 00:04:23
Ümid Harun
@umidharun
7 Şubat 2010 Pazar 23:21:26
Çıkmaz aşkın dumanı,
Ey abdal gönlüm,
Doldur bir kadeh çek şerefe

....tebrikler.
Abdal gönlüm, @GÜLER TEKER
7.2.2010 15:14:38
Ümid Harun
@umidharun
7 Şubat 2010 Pazar 23:18:26
biz erkekler böyleyiz ne yapalım güzelim,
sevdiğimize gücümüz yeter,başka kime diyelim
hele bi deki ben makyaj yapıp,mini etek giyerim
ba ba ba bak tansiyonum çıkıyor sebebim olma...

..değerli şiir dostu, güzel bir şiirdi. edebiyat dftyerine h...

Ümid Harun
@umidharun
7 Şubat 2010 Pazar 15:56:41

....tebrikler .
Ümid Harun
@umidharun
4 Şubat 2010 Perşembe 18:25:46

antalyadaki yunus.
tebriklerimle. selamlar.
Beklemek lâzım, @MustafaCeylan
4.2.2010 01:09:35
Ümid Harun
@umidharun
2 Şubat 2010 Salı 22:27:05


...tebrikler.
Sende saklı, @tugce_zp
2.2.2010 10:26:02
Ümid Harun
@umidharun
2 Şubat 2010 Salı 13:15:42

değerli hüzün değerlendirebilmek için şiire kaç defa geldim gittim.
dinledim mısraları okudum . anlamlar çoğaldı. şiir çoğullaştı. aktı .
bazı şiirleri öylece olduğu gibi duymaya anlamaya çalışmak daha iyi.

..tebrikler, selamlar.
Şafak sökükleri, @*Hüzün*
17.1.2010 01:02:07
Ümid Harun
@umidharun
2 Şubat 2010 Salı 06:29:56
Aşka doymadan tükendik
Kuma döndük işte ikimiz
Birer damlayız yağmurun altında
Çiçeklerin ve ağaçların köklerinde yaşarız
Ve aşkımızı konuşurken bir taşla
Zaman yitirmiş papucunu
Bir yıl eşit dört yüzyıla

...güzel şiirdi. değerli şiir dostu....

Ay yüzlüm, @kulhasan
20.1.2010 20:05:32
Ümid Harun
@umidharun
1 Şubat 2010 Pazartesi 22:24:27

Alnında
biriken terlerleri/gözlerinde çileyi

...tebrikler. selamlar.
Kalbimsin, @Berfin Yağmur
31.1.2010 17:52:02
Ümid Harun
@umidharun
31 Ocak 2010 Pazar 07:29:42
Boğuştum çarşafımla, dolaştı boynuma.
Kabuslar gördüm dün gece senli düşlerimde.
Yer yok artık yüreğimde ümitsizliğe,
Karanlık da olsa, seviyorum geceyi.
Kâbuslarla dolsa da rüyalarım, görüyorum seni.
Uzak da olsan, seviyorum seni.

....tebrik...

Ümid Harun
@umidharun
29 Ocak 2010 Cuma 16:46:16
ilk
saçak serçeleri kanıyordu kulaklarını
günde sayısız kez
yaşamak bitiren tetikçilerin meydanında
etçil ihtiraslarına yeniliyordu devr-i alem
ve göğe bakmasını bilmeden
çok kitaplı birkaç Allahsız
şairim diyordu utanmadan

...güzel bir ...

Sen evveli..., @Sevinç USLU
29.1.2010 16:30:10
Ümid Harun
@umidharun
29 Ocak 2010 Cuma 06:55:55

şiir güzeldi.
mısralar inci gibi.
tebrikler selamlar.
...adsız, @hülya lila
29.1.2010 04:02:25
Ümid Harun
@umidharun
28 Ocak 2010 Perşembe 22:43:47


şiir adına tebrikler.

selamlar.
Nalan, @Davidoff
22.1.2010 10:55:25
Ümid Harun
@umidharun
28 Ocak 2010 Perşembe 22:37:14


tebrikler dğerli şiir dostu.
Bu dünya bizim!, @dil_ruba_
28.9.2009 00:50:48
Ümid Harun
@umidharun
28 Ocak 2010 Perşembe 22:24:27
son derece güzel bir şiirdi.

tebrikler selamlar.
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
33.669
Şiir Okunma
287.100
Yazı Okunma
23.005
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL