Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
Tülay Aslan

Tülay Aslan

@tulayaslan Etkin Üye
ŞairYazar
  • 20 Eylül 2008'den beri üye
  • 33

Şiir Yorumları

Tülay Aslan
@tulayaslan
13 Mayıs 2010 Perşembe 20:57:58
fatih ile çemberlitaş
arası
yakar beni çarşafların
karası
bir yanda fuhuş
öte yanda
üfürükçü parası
söyle bana gülüm
beri yandan
öte yana
başka yol mu var
ağlayan gözlerim
istanbul yağar.......



GÜZEL ŞİİR OKUDUM.KUTLARIM.KALEMİNE ...

İstanbul, @sinan toraman
5.5.2010 00:00:24
Tülay Aslan
@tulayaslan
12 Mayıs 2010 Çarşamba 22:04:35
bu yapı üstümüzde dönüşmeden mezara,
kurtarıp eşyaları, her şeyi yıkmak gerek..
yerden bitme bu evden, görülmüyor manzara,
görmek için ahvali, tepeden bakmak gerek..



SAYFANIZA MİSAFİR OLDUM ŞİİRİN TADINA VARDIM.GÜZELDİ,KUTLARIM.TEBRİKLER.TA...

Ahval 3, @ahmet turgut atlık
12.5.2010 21:57:09
Tülay Aslan
@tulayaslan
11 Mayıs 2010 Salı 21:44:46
Şimdi gidiyoruz anne.
Ceketimle üstünü örteyim.
Üşüme.
Üstünden toprakları süpüreyim.
Yüzünü bir kere daha öpeyim.
Özleyince yine gelirim anne.
Babama söylerim yarın yine geliriz.
Sen üzülme anneciğim.
Seni çok seviyorum anneciğim.
Seni çok ...

Tülay Aslan
@tulayaslan
11 Mayıs 2010 Salı 10:03:28

Kendini anlatmak
En güzel duygudur
Kendini tanımayanlara
Zevkine er ki
Gözlerinde yapılmadık
Çılgınlarını göresin insanların
Bil ki
Bir gün dönecektir
Anlattığın her şey
Her bedende ve ruhta
Sıkılmazsın artık
Sen teorisyensin ...

Tülay Aslan
@tulayaslan
10 Mayıs 2010 Pazartesi 19:13:23
sağmalcı bayrampaşa



yıkılır

hotel olur

istanbul uyur

istanbul duymaz



TEBRİKLER.GÜZEL ŞİİRİ KUTALDIM BÖCEK YERİNİ BULMUŞ,YÜREĞİNİZE SAĞLIK.SAYGILAR.
Hotel, @kurtoviç
17.3.2010 06:58:41
Tülay Aslan
@tulayaslan
10 Mayıs 2010 Pazartesi 19:10:03
Ey! güzel İSTANBUL ... Gönül yaram,
Ne güzeldin sen,
Denizinle, nazınla,
Ekmek; katığı, tuzunla.
Tut elimden, “gel” de bana.
Koşar gelirim.
Yüreğimdeki sızımla...



AH İSTANBUL DETİRTECEK KADAR GÜZEL ŞİİRİNİZİ BEĞENEREK OKUDUM...

Tülay Aslan
@tulayaslan
9 Mayıs 2010 Pazar 21:54:05
bilmem ne sevindim ne güldüm

anneler günüymüş hiç bilemedim

bağımda açan güllerim olmuş

inan ki anam inan

yoksun diye deremedim


YÜREĞİNE EMEĞİNE SAĞLIK ARKADAŞIM İÇİM SIZLADI KUTLARIM.TEBRİKLER. ANNENİZİN MEKANI CENNET OLSUN,ALL...

Sen yoksun, @AYSE 09
9.5.2010 14:17:01
Tülay Aslan
@tulayaslan
9 Mayıs 2010 Pazar 21:48:39
hala bir kor gibi yanıyor tenim
şarap tadında dokundukça kanıyor
gecelerde düşlerinde bakan benim
uzak yollara daldı gözlerim yaniyor


veda etmeden ayır diler bizi giderken
yaşlarımız hiç dinmedi ki gülesin
yatağın da sıcak yeller eserken...

Tülay Aslan
@tulayaslan
9 Mayıs 2010 Pazar 11:11:10

Başım avuçlarımda sırtımda yüküm ağır,
Ne adımı hatırla ne de arkamdan çağır,
Fikret’im çıktım yola yürüyüp ağır ağır,
Terk edip buraları gidiyorum birazdan


GÜZEL VE TEKNİĞİ İLE YAZILMIŞ KUSURSUZ 14 LİK HECE DİNLEDİM.YÜREĞİNE SAĞLIK.K...

Tülay Aslan
@tulayaslan
9 Mayıs 2010 Pazar 11:06:15
her zaman
bizi sevgiye boğan
alın teriyle çalışan
kimseye muhtaç etmeden okutan
hiç bir zaman
ağlayıp sızlanmayan
cesur koca yürekli a n a m


NEVCACIM GÜZE YÜREK YAKAN ŞİİRİNİ OKUDUM.ONLAR BİZİM BAŞIMIZIN TACI NE YAPSAK AZ GÜZELDİ KALEMİN S...

Tülay Aslan
@tulayaslan
7 Mayıs 2010 Cuma 00:06:35
Ümit’e umutsun, sakın unutma!
Eğriyi doğruyu, bir safta tutma!
Gönlünü hayalle, düşle, avutma!
Açacak bağrında, sevda gülleri!


GÜZEL ŞİİR VE YORUM DİNLEDİM FEYZ ALDIM ZEKİ HOCAM YÜREĞİNE GÖNLÜNE SAĞLIK.TEBRIKLER.SAYGILAR.
Unutamadım, @ümit zeki soyuduru
29.4.2010 00:10:59
Tülay Aslan
@tulayaslan
7 Mayıs 2010 Cuma 00:04:07
Doğruluk ve mertliği, sunmaksa bilâle
Gecenin geç vaktinde, varmaktır hilâle
Bedenin yatağında, hayat bir şelâle
Benden bana gidilen, sonsuzluğa hicret.

Yaşadığın topraklar, bir büyük vatandır
Var oluş sebebimiz, kefensiz yatandır
Ahmet! Hazr...

Hicret, @AhmetÇelik
4.5.2010 23:47:46
Tülay Aslan
@tulayaslan
7 Mayıs 2010 Cuma 00:02:18
Türkmendağlı şairin, şehide çoktur şiiri.
Yakında çıkartıcam, yalnız şehit kitabı.
Yanar yüreğim yanar, bitsin bu terör devri.
Şehit Mehmetçiklerin, sorulmalı hesabı.




HOCAM DUYARLI YÜREĞİNİZİ KUTARIM.TEBRİKLER.SAYGILAR.
Tülay Aslan
@tulayaslan
6 Mayıs 2010 Perşembe 23:53:43
Allah’tan tek dileğim var
Ömür boyu ol bahtiyâr
Yüreğimde kalsın bu har
Alacağın olsun ey yâr



Murat kardeşim güzel şiirdi, güzel yorumdu, tebrikler yürekten,kaleminiz solmasın ,yüreğinize sağlık.Saygılar.
Tülay Aslan
@tulayaslan
6 Mayıs 2010 Perşembe 23:03:33
Çemişkezek, Hozat bilinmez değil,
Pertek’in önünde saygıyla eğil,
Oğuz ;Munzur nehri akıyor çağıl,
O muhterem Düzgün baba yurdunda.




RECEP ABİM ELİNE YÜREĞİNE SAĞLIK.TEBRİKLER.DUYARLI YÜREĞİNİ KUTLUYORUM.ŞEHİTLRİMİZİ RAHMETLER DİLİYO...

Tülay Aslan
@tulayaslan
6 Mayıs 2010 Perşembe 01:28:23
1 M a y ı s ...

’’Kanlı 1 Mayıs 1977,di

hafızalarda silinmeden duran

yıllarca göstericilere kapatılan

İntercontinental Otelinin 5. katından

işçilere ateş edenlerdi korunan

hala şimdiye kadar i k t i d a r l a r ı n

k...

1 mayıs, @necva kıyak
1.5.2010 01:14:53
Tülay Aslan
@tulayaslan
6 Mayıs 2010 Perşembe 01:22:10
Uyan artık
besteleyemediğin ahına,
Ağzının ucuna gelip de söyleyemediğin dua’na.
De artık bir nefese bin şükür.
Mırıldan akan gözyaşına eşlik ederken
" Yaktı güneşsiz günde gönlüme dizilen hazlar,
Zifiri karanlıkmış, ışıklı gördüğüm ...

Tülay Aslan
@tulayaslan
6 Mayıs 2010 Perşembe 00:37:34
Anladım, bu kalbin yalnız dışı var
Çok keskin pençesi, bir de dişi var
Kim bilir daha kaç bahtsız kişi var
Ben savdım sıramı, hayırlı olsun



Bende savdım sıramı şair güzeldi,kutlarım usta kalemi,tebrikler.Saygılar.
Hayırlı olsun, @Garip Ağa
5.5.2010 20:25:01
Tülay Aslan
@tulayaslan
4 Mayıs 2010 Salı 23:58:54
HAYRUNİSAM CANIM GEÇMİŞ OLSUN ALLAH ŞİFA VERSİN ÇABUK İYİLEŞ DÖN ARAMIZA BİZ BURDAYIZ CANIM.ŞŞİİRDE GÜZELDİ DUYGULANDIM.KALEMİN VAR OLSUN ,ŞİİRE VE GAMZE HANIMA TEBRİKLER.SEVGİLER VE GÜLLER BIRAKTIM SAYFANA,TEKRAR ACİL ŞİFALAR DİLİYORUM
Anlatamıyorum, @siyahgecem
25.4.2010 22:15:55
Tülay Aslan
@tulayaslan
4 Mayıs 2010 Salı 22:52:42
Bana bir şarkı söyle
Maziyi unutturup atiye köprü olsun.
Cennetin hediyesi bana bu şarkı olsun.
Bana bir şarkı söyle
Yeter sen tekrar yaşa ister ayrılık olsun.
Haydi, söyle söyle ki gönül hardan kurtulsun.
Bana bir şarkı söyle cennet mekânın o...

Bana bir şarkı söyle, @HATAYLI
30.4.2010 21:31:25
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
77.898
Şiir Okunma
872.260
Yazı Okunma
63.754
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL