Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
Tülay Aslan

Tülay Aslan

@tulayaslan Etkin Üye
ŞairYazar
  • 20 Eylül 2008'den beri üye
  • 33

Şiir Yorumları

Tülay Aslan
@tulayaslan
14 Mayıs 2010 Cuma 01:08:53

İÇİMDEKİ HAYAL

Çok derinlerden bir hayal kuruyorum
Sadece ama sadece kendi içimden

Sadece içinde sevgi tomurcuklansın
Dikenler olsa da güller tükenmesin

Dikenler ve tel örgüleri kalmasın
İnsana sevgi ve saygı rehber olsun

İnsanca yaş...

İçimdeki hayal, @mozturk
13.5.2010 08:25:35
Tülay Aslan
@tulayaslan
14 Mayıs 2010 Cuma 01:06:46
Kul musa ölümüne sevdi,seni,
Giremedi aramıza, hiç kimse,
Seven yürek bu,silemezler isteselerde,
Silemedim yüreğimden, ben seni




YÜREKTEN SİLİNSE SEVDA OLMAZ ZATEN ADI HARİKA ŞİİRDİ KUTLARIM.TEBRİKLER.SAYGILAR.
Silemedim ben seni, @monoroza73
12.5.2010 16:45:28
Tülay Aslan
@tulayaslan
14 Mayıs 2010 Cuma 00:44:42
Sen; yüzüne sürgün olduğum adam.
Hatrın kalmasın çek ölümün pimini
Çok geç olmadan elinden olsun
Ve
Ben;
Toprağa aşığım aşık bugece...

Sevgili gamzeme cok tesekkür ederim



ARKADAŞIM GÜZEL ŞİİR DİNLEDİM. EMEĞİNE KALEMİNE SAĞLIK.ŞİİRE...

İntiharlara gebe, @hasret
10.5.2010 01:19:16
Tülay Aslan
@tulayaslan
14 Mayıs 2010 Cuma 00:41:46
Bekledim,zaman akmak bilmedi
Erişilmezdin,gücüm bile yetmedi…
Biliyorduk,gözlerimiz konuşsa yeterdi
Sustuk da… kader dedik iste




METİN KARDEŞİM GÜZEL ŞİİR EMEĞİNE SAĞLIK.KUTLARIM ŞAİRİMİ VE ŞİİRİ YÜREKTEN TEBRİKLER.SAYGILAR.
Kader dedık..., @yigitce2007
3.5.2010 23:59:57
Tülay Aslan
@tulayaslan
14 Mayıs 2010 Cuma 00:38:49
Hayat bu ya!
her çiçek kendi mevsiminde güzelken
seni gönlümün ebedi gülü seçmişken
seven gönül kadrimi bilmeyip
soğuk rüzgarlara kapılıp hazana uğrayışına
kader diyelim olup gitsin
üzülsek ne değişir
can çekişen tek taraflı sevgi dolu gönül
...

Kader farkı, @ms-solmaz
6.5.2010 15:21:07
Tülay Aslan
@tulayaslan
14 Mayıs 2010 Cuma 00:33:03



GÜZEL VE DUYGULU ŞARKIYDI KUTLARIM.TEBRIKLER.SAYGILAR.
Tasasız, @ms-solmaz
10.5.2010 22:38:48
Tülay Aslan
@tulayaslan
14 Mayıs 2010 Cuma 00:28:09
Seni sordum yarim gökteki kuştan
Haberin almadım ömrüm tükendi
Cesedim sarkılmış gel çıkar burçtan
Nerdesin sevdiğim naşım yüklendi



YÜREĞİNE KALEMİNE SAĞLIK KARDEŞİM,KUTLADIM.TEBRİKLER.SAYGILAR.
Nerdesin?, @ms-solmaz
12.5.2010 11:37:08
Tülay Aslan
@tulayaslan
13 Mayıs 2010 Perşembe 23:52:01
İşte gördün hakim bey verdim bak nasihatı
Ama yine dinlemez kardeşim biraz inat
Başını vurun gitsin hep onun kabahatı
Kurtulsun dürüstlükten bu yalancı kâinat.
Sevinmeli coşmalı etmelisiniz alem
Boş verin ne söylerse söylesin şu elalem
Haydi ne...

Tülay Aslan
@tulayaslan
13 Mayıs 2010 Perşembe 23:37:16
Hassas duygusal ve de ince ruhlu bir adamdı,
kazara bir dostunu kıracak olsa kahrolur;
günlerce uyuyamazdı.
Kibardı,
Böylesine kibar bir ağa kolay kolay bulunmazdı.
Televizyon izlerken bile; sunucunun cümlesi bitmeden,
zapping bile yapmaz...

Bir garip ağa, @Mehmet Nalbant
8.3.2010 16:31:34
Tülay Aslan
@tulayaslan
13 Mayıs 2010 Perşembe 23:20:43
bekle sevdiğim bekle
yoluna baharlarımı canımı adadığım
sevdasına bir ömür ağladığım
bekle........



sevdamız evrende yankılansın
dileklerimle......



BİZ BİR ARAYA TOPLANDIK TOPLANDIK BÜTÜN MALATYALILAR BURAYA ŞAİR HEMŞERİM YORUMCU HE...

Bekle....., @dağ gülü
9.5.2010 03:50:13
Tülay Aslan
@tulayaslan
13 Mayıs 2010 Perşembe 23:04:33
RABATLI al vurdu mu, gün çıktı al vurdu mu ?
Utanmış canan benden, yanağa al vurdu mu ?
Yandı korda bedenim, ocağa al vurdu mu ?
--- Arada derya, deniz hangi milden anlatsam
-- Gerçeğe dönse hayal, senli uykuya yatsam




GÜZEL ŞİİRDİ KUTLAR...

Hangi dilden anlatsam ?, @RABATLI
13.5.2010 00:07:36
Tülay Aslan
@tulayaslan
13 Mayıs 2010 Perşembe 23:00:11
Edige, Ten,Özi ve İrtiş nehir boylarında
At sürerken çılgınca
İdil’in karşı kıyılarında
Timur Bek’in kızı Akbülek’de
Serpilip büyüdü ve çevrede
Herkesin hayranlık duyduğu
Çok güzel bir genç kız oldu



GÜZELDİ DEVAMINI B...

Tülay Aslan
@tulayaslan
13 Mayıs 2010 Perşembe 22:52:51

yalan diyor adam
talan diyor kadın
kim kazık çakmış viraneye
hangimiz baki
doldur
doldur be saki
sen de oyalan


neyi dinlesek bin terane
mest olur meyhane




GÜZEL ŞİİR KALEMİNİZ VAR OLSUN,TEBRİKLER.SAYGILAR.
...t e r a n e, @kardanadam
7.5.2010 20:56:11
Tülay Aslan
@tulayaslan
13 Mayıs 2010 Perşembe 22:48:36

Türkmendağlı derki, çare bulmalı.
Bütün Türk milleti, birlik olmalı.
Tedbir almayana, hesap sormalı.
Ülkemin insanı, kardeş kalmalı


EVET HOCAM BİRLİK VE DİRLİK GÜNÜDÜR GÜZEL VE ANLAMLI ŞİİRİNİZİ KUTLARIM.TEBRİKLER.SAYGILAR.
İşte gerçek., @türkmendağlı
12.5.2010 22:39:15
Tülay Aslan
@tulayaslan
13 Mayıs 2010 Perşembe 22:44:30
Komaniyim canan, her gün ağlarım
Durmaz göz yaşımda, akar sularım
Sana sitemli bir, name yollarım
Ölmeden ben yetiş, gülüm gelsene




GÜZEL ŞİİRE VE YORUMA TEBRİKLER.KALEMİNİZE SAĞLIK.SAYGILAR.
Gülüm gelsene, @aşık komani
13.5.2010 21:47:31
Tülay Aslan
@tulayaslan
13 Mayıs 2010 Perşembe 22:37:38
Her daim sürersin işi yokuşa,
Bırak yem olayım kurt ile kuşa,
Ölürüm sağ kalmam bu sene kışa
Hayallerim suya düştü bu gece.

Acar’ı savurup verirsin yele,
Dokunsan dertlerim gelecek dile,
Yolun açık olsun git güle güle,
Narı cehennemi t...

Bu gece, @AHMET ACAR
11.5.2010 23:52:41
Tülay Aslan
@tulayaslan
13 Mayıs 2010 Perşembe 22:31:53
Akıl verenlere gülüp geçerek
Doğru mihenk ile ölçüp biçerek
Sevda pınarından bade içerek
Sana şaşanlara şaşmalısın sen

Bülbül der bu fani dünya bir hayal
İster yüzyıl ister bin yıl yaşa kal
Geriye bakınca her şey bir masal
Pişmanlıksız yola ...

Yavrum, @Bayram Ali Bülbül
11.5.2010 12:10:49
Tülay Aslan
@tulayaslan
13 Mayıs 2010 Perşembe 22:26:02
Murat’ım zehir mi kattım aşına
Çektiğim hasretlik gitti boşuna
Kimseler bakmadı gözüm yaşına
Mendille silip de atmadan gittin


GÜZELD ŞİİRDİ YÜREĞİNE SAĞLIK.ŞİİRE VE YORUMA TEBRİKLER.SAYGILAR.
Gittin, @Murat Çakır (şeker29)
13.5.2010 00:01:32
Tülay Aslan
@tulayaslan
13 Mayıs 2010 Perşembe 22:22:01
Meftunuyum boz yeleli Bozkurtun,
Seceresi birdir Türk’ün ve Kürt’ün,
Oğuzsoylum;bekçisiyiz bu yurt’un,
Koministlik para etmez muhterem.



HOCAM SİZE VE TÜRK TOPLUMUNA YAKIŞIR CEVAPTI.KUTLARIM.TEBRİKLER.KALEMİNE ZEVAL GELMESİ...

Muhterem, @kocakurtsoylum
13.5.2010 06:12:43
Tülay Aslan
@tulayaslan
13 Mayıs 2010 Perşembe 22:15:06
Xl
Gördün ya…
Kıyamet nasılda koptu.
Hakk katında gazap değil;
Rahmet çoktu



ŞİİRİNİZLE KENDİME GELDİM.HAYIRLISI RAHMETLER DÜŞER İNŞALLAH KALEMİNİZ VAR OLSUN HOCAM YÜREĞİNİZE SAĞLIK.TEBRİKLER.SEVGİLER.
Kıyamet – 1, @hacı ali
13.5.2010 10:35:28
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
77.858
Şiir Okunma
871.952
Yazı Okunma
63.733
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL