Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
bize bizden başkası "şair" demeyecekse redifler kalem kırsın şiirin üzerine!
Nurefşan.

Nurefşan.

@nurefsan- Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 5 Kasım 2011'den beri üye
  • 48

Şiir Yorumları

Nurefşan.
@nurefsan-
10 Nisan 2013 Çarşamba 12:05:16
şiirdi tek kelime ile yazan kaleminizi saygılarımla kutluyorum
Nurefşan.
@nurefsan-
10 Nisan 2013 Çarşamba 11:58:42
gönül umutsuzlukları kırgınlıkları sitemleri öyle güzel kaleme almışki içimi acıttı her dize

kutluyorum hocam saygılarımla
İçime kan damlar..., @AZAP
10.4.2013 11:53:57
Nurefşan.
@nurefsan-
8 Nisan 2013 Pazartesi 12:07:18
Islanmış yapraklarına çiğ düştü sanılırdı,
bense biliyordum ki ağlıyordu Papatyalar.
çünkü yüreksizlerin ellerinde
can çekişiyor,soluyordu ağlıyordu Papatya.

YAZAN KALEMİN HİSSEDEN YÜREK SESİN HİÇ SUSMASIN DİLEKLERİMLE KUTLUYORUM SAYGILARIMLA
Nurefşan.
@nurefsan-
7 Nisan 2013 Pazar 05:33:32
ayşem ne güzeldi ))) kutluyorum kalemini sevgilerimle
Bir resim bir şiir, @AYSE 09
6.4.2013 19:56:27
Nurefşan.
@nurefsan-
7 Nisan 2013 Pazar 05:26:37
haydi yalan söyle böyle seven bir yüreğe taş olmak lazım :(((
acıttı dizeler can şairem..

kutluyorum sevgilerimle
Nurefşan.
@nurefsan-
7 Nisan 2013 Pazar 04:17:08
bunu okudum seslendirdim de neden yorum yazmadımki :)) iyice yaşlandım ben

yine çok güzel bir şiirdi dost kalem kutluyorum saygılarımla
Etkili Yorum
Nurefşan.
@nurefsan-
7 Nisan 2013 Pazar 03:01:42
ah abloşum ah....

minicik elleriyle bize annem diyen o evlatlarımız değilmi

umut ışığımız

yaşama sevincimiz...

hayata tutunduğumuz dal...

bizler önce anneyiz ve sen öyle bir annesinki hayatımda gördügüm tanıdığım en müthiş en sevgi do...

Nurefşan.
@nurefsan-
7 Nisan 2013 Pazar 01:54:21
yine yürek burkan dizeler...yine hüzün yine özlem :((( bir yanımız yıkık kalacak hep...

kutluyorum dost kalem saygılarımla
Nurefşan.
@nurefsan-
6 Nisan 2013 Cumartesi 19:01:38
kaç kere okudum yorum yazmamışım hayret ettim ama hocam sizede hala ulaşamadım :( istanbul kokan dizeler ve istanbul aşığı olarak bu şiiriniz ayrı güzel olmuş saygılarımla
Biztanbul, @bedrettin58
6.4.2013 15:30:42
Nurefşan.
@nurefsan-
6 Nisan 2013 Cumartesi 15:30:09
İYİKİ VARSINIZ HOCAM İYİKİ BURDASINIZ DOYA DOYA ŞİİRLERİNİZİ OKUYORUZ

KUTLUYORUM KALEMİNİZİ HER DAİM SAYGILARIMLA
İyi ki varsın, @Dosteli_
2.4.2013 16:27:48
Nurefşan.
@nurefsan-
6 Nisan 2013 Cumartesi 15:29:01
BELKİDE DÜŞLERİNİ HEP BENSİZ KURUYORSUN :(((

SEVDALARIN USTA KALEMİ KALEMENİ KELAMINI SEVDİĞİM HOCAM YÜREĞİ DAĞLAYAN DİZELERDİ

KURU YAPRAK GİBİ DEĞİL Mİ HAYAT :((

SAYGILARIMLA KUTLUYORUM
Kuru bir yaprak gibi, @Dosteli_
5.4.2013 19:08:04
Nurefşan.
@nurefsan-
6 Nisan 2013 Cumartesi 12:52:35
yoruldum...

yorgun yüreğin çırpıntıları ve döküntüleri kutluyorum hocam saygılarımla
Yoruldum, @Kahraman VARDI
6.4.2013 10:44:15
Nurefşan.
@nurefsan-
6 Nisan 2013 Cumartesi 12:50:01
elhamdülillah dayıcımm )) kutluyorum
Elhamdülillah, @yok,sul
6.4.2013 11:04:24
Nurefşan.
@nurefsan-
6 Nisan 2013 Cumartesi 12:47:49
içine dalıpta şiirin tüm dizelerinde kaybolmak ve birazda ders almak gerekir kutluyorum can şairem üstadem şiirinizi o gül yüreğinizi sevgilerimle
Çözümcül beyinler !, @cemre2
6.4.2013 00:00:30
Nurefşan.
@nurefsan-
6 Nisan 2013 Cumartesi 12:46:21
vallahi hocam denilecek bir şey bulamadım çok hoştu kutluyorum
Nurefşan.
@nurefsan-
6 Nisan 2013 Cumartesi 12:42:53
Sensizlik yaktı yıktı ve kavurdu içimi
Geceler bitmek bilmedi yokluğunda
Yine elimde resmin dilimde adın
Elımde sıgaram dumanında hayalin
Masamda ilacım kadehimde şarabım
Yüreğim isyanlarda şimdi
Sen bilmesende sen duymasanda
Haykırıyorum işt...

Nurefşan.
@nurefsan-
6 Nisan 2013 Cumartesi 12:40:56
kutluyorum şair yüreğinizi saygılarımla
Bana ne (!), @Yusuf Giraz
6.4.2013 00:01:49
Nurefşan.
@nurefsan-
6 Nisan 2013 Cumartesi 12:39:55
Daima haramsız kaynasın aşın
Vazifen düzgün yap ağrımaz başın
Mutlaka hakkını veresin beş’in
Huzurda kararan yüz ile olmaz
yazan kaleminiz hiç susmasın dileklerimle kutluyorum
Olmaz, @Osman ÇAKIR
1.4.2013 23:56:37
Nurefşan.
@nurefsan-
6 Nisan 2013 Cumartesi 12:37:43
cantanem seni kutluyorum seni dinlemek harikaydı sevgilerle
Nurefşan.
@nurefsan-
6 Nisan 2013 Cumartesi 12:36:26
ılık ılık içime aktı dizeleriniz güne fazlasıyla yakışmış kutluyorum saygılarımla
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
99.200
Şiir Okunma
881.991
Yazı Okunma
86.729
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL