Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
bize bizden başkası "şair" demeyecekse redifler kalem kırsın şiirin üzerine!
Nurefşan.

Nurefşan.

@nurefsan- Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 5 Kasım 2011'den beri üye
  • 48

Şiir Yorumları

Nurefşan.
@nurefsan-
5 Nisan 2013 Cuma 10:34:13
fon eşliğinde yüreğini dinlemek ah be azimet abim... ahhh ahhh :;( kutluyorum saygılarımlasın
Dayı, @zaralıeren
5.4.2013 10:16:20
Nurefşan.
@nurefsan-
5 Nisan 2013 Cuma 10:25:49
Seni, yüreğimi mesken tutasın diye mi sevdim?
Dün yoktun yanımda, bu gün de yok ol!
Hatıran kalmadı bende, adın da yok!


Bu sözlerin muhattabının tırsması lazım vallahi okurken ben bile öfkenden korktum )))

şimdi diyeceksin yine yaşanmamış a...

Nurefşan.
@nurefsan-
5 Nisan 2013 Cuma 10:18:29
Gözlerindeki ummanlara çağır beni, say ki kölenim
Yüreğindeki saraylara al beni, ölümleri bekleyeyim.


günümün şiiriydi

kutluyorum kaleminizi sayğılarımla
Nurefşan.
@nurefsan-
5 Nisan 2013 Cuma 09:40:23
Birden korku ile açıyorum gözlerimi
rüyalarımı toplayıp sessizce kapının önüne koyuyorum
kapatıyprum kapımı.

denilecek ne varsa dizeler demiş zaten kutluyorum kaleminizi saygılarımla
Nurefşan.
@nurefsan-
5 Nisan 2013 Cuma 09:35:29
ben hikayesinde kilitli kaldım..

yine yine süperdin kutluyorum saygılarımlasın
Kırgınım sana, @bakican.
3.4.2013 22:15:22
Nurefşan.
@nurefsan-
5 Nisan 2013 Cuma 09:33:07
güne güzel başlamak için ne yapıyoruz bir kuble baki hoca dinliyoruz :)))

burcu burcu sen kokan yaşımsın yarim...

yarim kelimesini vurgulaman ne kadar güzeldi herkese yakışmıyor bu

seni yeni aşklar bulunca beni atıp terkedip gitsende :(((
...

Yarim, @bakican.
4.4.2013 15:53:40
Nurefşan.
@nurefsan-
5 Nisan 2013 Cuma 01:04:03
ben bu şiirin zaten dizelerinde kayıptım... hele bakican hocam seslendirince yok oldumm gittim :(( süper olmuş iki güzel yüreğide kutluyorum saygılarımlasınız
Süveyda, @Dosteli_
5.4.2013 00:05:34
Nurefşan.
@nurefsan-
4 Nisan 2013 Perşembe 13:56:25
KALEMİNİZE SAĞLIK SELAHATTİN BEY KUTLUYORUM
Nurefşan.
@nurefsan-
3 Nisan 2013 Çarşamba 15:55:53
Dün vardım, şimdi yokum,
Avuç içinde bitmeyen gün.
Kalmışsa izi, silmeden gidin.
Yalan dünyada dostluk kurun.


yalan kalem hisseden yürek sesinizi kutluyorum saygılarımla
Nokta, @ahmetbahce
3.4.2013 15:46:58
Nurefşan.
@nurefsan-
3 Nisan 2013 Çarşamba 15:03:18
şiir neden bana izmir koktu bilmiyorum ama izmiri solukladım dizelerde

büyük ihtimal izmirdeki imbat geldi aklıma ondan ama ... yinede izmir vardı ve bir yürek acıyordu

kutluyorum hocam her zamanki gibi yazan kaleminizi kutluyorum saygılarıml...

Nurefşan.
@nurefsan-
3 Nisan 2013 Çarşamba 13:36:54
beklemek ah yokmu o beklemek..

kutluyorum hocam saygılarımla
Nurefşan.
@nurefsan-
3 Nisan 2013 Çarşamba 13:35:36
nazar boncuğu takmak lazım hocam sayfanıza

gül yüreğiniz hiç susmasındileklerimle kutluyorum saygılarımla
Nazara geldim, @Selami TIRAŞLAR
1.4.2013 11:01:17
Nurefşan.
@nurefsan-
3 Nisan 2013 Çarşamba 13:33:09
yüreğinin sesi incilerle dökülmüş kalemden sayfaya saygılarımla
İnsan kal, @Entellektüel-41
3.4.2013 12:57:48
Nurefşan.
@nurefsan-
3 Nisan 2013 Çarşamba 13:31:17
Yer yüzünde ki herşey seninle güzel
Şimdi sen isetesende istemesende
Bir tek seni anlatıyor tüm şarkılarım
Sen benim içimde ki tek sevdamsın.


gönül sayfanızı okumak her zamanki gibi çok güzel saygılarımla
Tek sevdam, @ufukguney
3.4.2013 13:29:44
Nurefşan.
@nurefsan-
3 Nisan 2013 Çarşamba 12:17:31
ben bunu akşam seslendirdim )))) süper bir şiirdi hocam her zamanki gibi yüreğiniz hiç susmasın dileklerimle kutluyorum
Nurefşan.
@nurefsan-
3 Nisan 2013 Çarşamba 09:56:16
şiirde neden kendimi buldum sabah sabah anlamadım ama hala okuyorum
kutluyorum kaleminizi saygılarımla
Nurefşan.
@nurefsan-
3 Nisan 2013 Çarşamba 09:38:43
yitilir gidilir işte kutluyorum kalemini sevgilerimle
Yitik, @dağ gülü
3.4.2013 02:22:19
Nurefşan.
@nurefsan-
3 Nisan 2013 Çarşamba 09:23:02
özlemler ahraz özlemler sessiz ve suskun...

kutluyorum kalemini saygılarımla
Özlemin dili yok, @rebel_young
3.4.2013 00:48:31
Nurefşan.
@nurefsan-
3 Nisan 2013 Çarşamba 09:21:06
siboşum bu neydi böyle :( alahım dedim sabah sabah kutluyorum saygılarımla
Salıncak, @sibel yunlu
3.4.2013 00:05:35
Nurefşan.
@nurefsan-
3 Nisan 2013 Çarşamba 03:21:35
Her şâirin aklında ceylan bakışlı ece
Vatandan bahsetmiyor nerdeyse hiçbir hece
Hep uyku hâlindeyiz hem gündüz hem de gece
Göz ucuyla etrafı taramıyoruz Mîrim.
))))))))))

kutluyorum bende iki güzel yüreğide saygılarımla
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
99.183
Şiir Okunma
881.969
Yazı Okunma
86.718
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL